B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND
donderdag 3 juli 2025 om 13:28
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
vrijdag 12 september 2025 om 09:09
Het zijn vooral mannen die dat soort opmerkingen maken. Denk dat het een soort angst is ofzo.Joppie schreef: ↑12-09-2025 07:43En ook als je niet vast zit is het voor velen nogal moeilijk te accepteren dat je 'anders' bent en door veel mensen als niet 'normaal' wordt gezien.
Alleen al de uitspraak van veel mensen: "Ik vind het prima zolang hij/zij maar niet aan mij zit" zegt genoeg.
Hoewel ik verrast was dat mijn zoon met een jongen thuis kwam boeit het mij voor geen meter behalve de angst dat hij er ooit door in moeilijkheden kan komen.
vrijdag 12 september 2025 om 09:11
Hij heeft gewoon niet het gevoel dat hij er bovenop wil springen. Het was overduidelijk dat er geen fysieke aantrekkingskracht was bij hem. Ik snap best wel dat je het wil proberen als je om karakter zo goed matcht. Alleen voor romantische liefde is meer nodig dan goed matchen op zielsniveau.Marathonloopster schreef: ↑12-09-2025 08:09Dat laaaatste stukje!denk dat ie bedoeld dat ie het gevoel wil hebben dat ie niet meer kan eten en slapen en de hele dag op een roze wolk loopt.
Maar ik ben het ermee eens dat er nul chemie was en enorm geforceerd.
Maar toch zei die op het einde van het seizoen dat zijn gevoel aan het groeien was en had ie er toch meegenomen op familieweekend. Dat laatste vind ik een beetje gek. Dat dat doe je toch als het echt dik aan is?
vrijdag 12 september 2025 om 09:15
Dat dus. En dan snap ik dat dat bij oudere mensen misschien nog net iets anders werkt dan bij jongere, hoewel ook een Rob, een Pètra en een Magda toch wel heel erg op zoek waren naar dat gevoel in eerste instantie.zwembad84 schreef: ↑12-09-2025 09:11Hij heeft gewoon niet het gevoel dat hij er bovenop wil springen. Het was overduidelijk dat er geen fysieke aantrekkingskracht was bij hem. Ik snap best wel dat je het wil proberen als je om karakter zo goed matcht. Alleen voor romantische liefde is meer nodig dan goed matchen op zielsniveau.
vrijdag 12 september 2025 om 10:44
Nou, ik wilde dit ook zeggen. Die blik van hem toen was ronduit woedend. En hoe hij daarna erbij zat, kwam hij op mij ook eerder boos dan gekwetst over. Ik vertrouw hem nog steeds voor geen cent. Vond zijn praatje op de bank ook in dezelfde categorie als zijn pasta carbonara en bollen planten: opklopperij. En als ik zo hier en daar lees wat Eveline en anderen over hem zeggen, dan was hij idd gewoon één grote fakeshow aan het ophouden.LieveMona schreef: ↑12-09-2025 09:02Iedereen zegt maar dat Bart geraakt was en heeft medelijden. Maar voelde hij zich niet gewoon enorm voor l*l zitten? Hij was zo overtuigd van zichzelf en dan gaat hij eigenlijk wel enorm af (of zo zal hij dat voelen) als Eveline zit te verkondigen alweer een volgende grote liefde te hebben en de heren deelnemers het er nog even inwrijven dat Richard een betere match zou zijn geweest. Zeker bij die laatste opmerking zag ik eerder een pissige dan een gekwetste blik.
vrijdag 12 september 2025 om 10:59
Net een stukje van RTL Boulevard op insta voorbij zie komen, waarin Eveline zegt dat Bart heel anders was met de camera uit. Dat hij deed voorkomen dat hun relatie er heel mooi uitzag, maar dat ze dat nooit hebben gehad samen. Hij wekte niet de indruk dat hij het erg vond dat de relatie over was en nu gaat hij overal zielig zitten doen.
Hij was ook bij 3fm en daarin noemde hij zichzelf geen Blaricumse kakker, maar meer tokkie. Ja, ik vind hem vrij volks en ordinair en een enorme blaaskaak die niet eerlijk is. Neemt niet weg dat Eveline volgens mij giga hard van stapel loopt, met haar "grote liefde"
Hij was ook bij 3fm en daarin noemde hij zichzelf geen Blaricumse kakker, maar meer tokkie. Ja, ik vind hem vrij volks en ordinair en een enorme blaaskaak die niet eerlijk is. Neemt niet weg dat Eveline volgens mij giga hard van stapel loopt, met haar "grote liefde"
vrijdag 12 september 2025 om 11:02
Ik vond dat hij het op zich wel netjes deed toen hem gevraagd werd wat hij ervan vond. Hij zei zoiets dat hij niets kon zeggen over de keuzes en het tempo van Eveline, gaf geen sneer verder. Eveline fladdert zo weer door naar de volgende (geldschieter). Daar is geen relatie mee te beginnen ben ik bang.
.
vrijdag 12 september 2025 om 11:37
https://www.rtl.nl/boulevard/video/8cf8 ... opnames-bbmeisje85 schreef: ↑12-09-2025 10:44Nou, ik wilde dit ook zeggen. Die blik van hem toen was ronduit woedend. En hoe hij daarna erbij zat, kwam hij op mij ook eerder boos dan gekwetst over. Ik vertrouw hem nog steeds voor geen cent. Vond zijn praatje op de bank ook in dezelfde categorie als zijn pasta carbonara en bollen planten: opklopperij. En als ik zo hier en daar lees wat Eveline en anderen over hem zeggen, dan was hij idd gewoon één grote fakeshow aan het ophouden.
Precies ja, die hele Bart was fake. Dat hele verhaal bij de reunie, dat filmpje op Insta, zo te horen zat het verhaal toch echt een beetje anders. En nu valt iedereen over Eveline heen, maar volgens mij is dat niet terecht.
(neemt niet weg dat zij een ongezonde manier van relaties aangaan heeft, trouwens)
vrijdag 12 september 2025 om 11:43
Dit.Charlotta schreef: ↑12-09-2025 11:37https://www.rtl.nl/boulevard/video/8cf8 ... opnames-bb
Precies ja, die hele Bart was fake. Dat hele verhaal bij de reunie, dat filmpje op Insta, zo te horen zat het verhaal toch echt een beetje anders. En nu valt iedereen over Eveline heen, maar volgens mij is dat niet terecht.
(neemt niet weg dat zij een ongezonde manier van relaties aangaan heeft, trouwens)
Natuurlijk liep ze hard van stapel (met Bart), maar zij zat ook niet in een hele stabiele periode van haar leven.
Ik weet verder niet veel van Bart, maar afgezien van al die verhalen kwam hij altijd een beetje 'engig' over ofzo.
vrijdag 12 september 2025 om 12:36
Bij wie/ wat voor type vrouw zou hij dat dan wel hebben? O ja, bij die ene die hij wegstuurdezwembad84 schreef: ↑12-09-2025 09:11Hij heeft gewoon niet het gevoel dat hij er bovenop wil springen. Het was overduidelijk dat er geen fysieke aantrekkingskracht was bij hem. Ik snap best wel dat je het wil proberen als je om karakter zo goed matcht. Alleen voor romantische liefde is meer nodig dan goed matchen op zielsniveau.
vrijdag 12 september 2025 om 13:09
Hoewel ik graag positief over Illya en Sylwia wil zijn en dat ergens ook wel ben, doet Sylwia me ook erg aan Malgosia denken. Ik kijkt 'Kom je bij me een VIPS' ook en het is ongelooflijk hoe vijandig en onvriendelijk Malgosia de andere ouddeelnemers van B&B vol liefde benaderd (Claudia van Walter, Suus van Bram, Kia van Mike en Petra van Hans). Echt iedereen is alleen maar aardig tegen elkaar. De week daarvoor, toen er een GTST cast zat, was het ook alleen maar leuk en gezellig, maar Malgosia zit daar maar nukkig en bozig te doen. Soortgelijk gedrag zie ik ook bij Sylwia terug. Niet gewoon leuk met andere vrouwen kunnen doen, maar ze vooral als concurrent zien. En overeenkomst nr 2 is natuurlijk het alles willen doen om maar op een kasteel te kunnen wonen.Miss-Pippi schreef: ↑10-09-2025 16:33Yeaaaahj. Leuk!
Er zijn nu oud deelnemers van B&B in het programma ‘kom je bij me eten VIPS’. Iedere dag bij iemand anders eten. Allemaal lieve en leuke dames, behalve Malgosia… echt heel negatief. Aflevering is nog oké en daarna is het elke dag iets. Niet erg sfeerverhogend en beetje sneu voor de rest.
Malgoisa vertelde trouwens dat ze aan het daten was met de buurman van Albert. Volgens haar had hij háár benaderd toen hij haar op tv zag. Nou, ik wens die man veel succes. In wat voor een huis zal die man wonen? Ben eigenlijk wel benieuwd.
♥
vrijdag 12 september 2025 om 13:45
Nou, idd. Ze zou ook bij hem op de koffie gaan. Maar dat is haar lijntje met haar bekendheid denk ik. Toch dat beroemd willen worden.
♥
vrijdag 12 september 2025 om 15:29
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal. En ja, je voelde de negatieve sfeer gewoon hangen, terwijl het juist een heel luchthartig programma moest zijn. Ook dat op hatelijke toon zeggen dat ze iets ronduit vies vond. Andere kandidaten drukten zich dan toch anders uit. Het lijkt ook wel alsof ze geen humor had.MissUnderstood schreef: ↑12-09-2025 13:47Maar ze ging wel onaangekondigd op de koffie, zei ze. Heel raar.
Vreselijk mens trouwens, die Malgosia, ze verpest bijna dat hele programma met haar gezanik. Maar wat is Claudia (van Walter) een verrassend leuk mens!
Claudia was leuk en lief! Misschien ook een beetje over de top, maar zo herinner ik me haar ook
♥
vrijdag 12 september 2025 om 15:44
Eveline zegt ergens tegen hem, dat ze hen veel succes wenst met zijn liedje. Dat gunt ze ze hem, zeker na al die maanden voorbereiding.lenthe_ schreef: ↑12-09-2025 10:59Net een stukje van RTL Boulevard op insta voorbij zie komen, waarin Eveline zegt dat Bart heel anders was met de camera uit. Dat hij deed voorkomen dat hun relatie er heel mooi uitzag, maar dat ze dat nooit hebben gehad samen. Hij wekte niet de indruk dat hij het erg vond dat de relatie over was en nu gaat hij overal zielig zitten doen.
Ai.
vrijdag 12 september 2025 om 16:48
Ik denk overigens dat Eveline niks tegen Bart heeft gezegd, juist omdat er uiteindelijk niks tussen hen was. Waarom zou je dan zeggen dat er een nieuwe vent in je leven is? Dus dat dat dan op de bank pas ter sprake komt, vind ik niet zo gek. Het verklaart voor mij wel waarom Bart zo reageerde: het paste niet bij zijn mooi bedachte, net daarvoor opgehangen verhaal. Dat het allemaal snel gaat bij Eveline: ja, dat is zo. Maar dat Bart hartstikke verliefd was en over die grote liefde, die het kort daarvoor heeft uitgemaakt en waar hij verdriet om had, op de dag van de reünie een single/feestnummer uitbrengt, nee... dat komt mij allemaal niet oprecht, maar vooral nogal bedacht voor.
vrijdag 12 september 2025 om 17:21
Jillian69 schreef: ↑11-09-2025 15:38Renske vind ik eigenlijk wel dapper. Heel het land viel over haar heen, ze werd overal belachelijk gemaakt, maar ze zat er toch met een grote smile van oor tot oor. Denk dat het juist wel goed was dat ze alles heel luchthartig maakte. Misschien iets over de top, maar denk dat ik in haar geval ook licht hysterisch zou zijn![]()
Heb het al heel veel mensen horen zeggen, maar Danique en Daniel doen me heel erg aan Saul en Amy Rose denken. Zie het ook maar zo gebeuren dat zij op korte termijn zwanger raakt. Vind het erg leuk voor ze!![]()
Van Lieske en Petra word ik zo blij. Ik wil een hele serie van ze, in de trant van Geer en Goor. Heerlijk!
Illya en Sylwia... Ik denk hetzelfde als veel anderen. Zij haalt veiligheid en zekerheid uit hun relatie, hij heeft een mooie kleurrijke vrouw naast zich. Win - win. Waarom niet?
Ongelooflijk dat Dick daar een hele tafel met bloedmooie vrouwen heeft en Moniek naast zich op de bank en onmogelijk iets voor iemand lijkt te kunnen voelen. Misschien kwam het door de camera's. Sowieso is echte chemie met iemand iets bijzonders. Gelukkig leek Moniek niet te gaan gebukt onder liefdesverdriet. Denk dat de mannen voor een vrouw als zij in de rij staan.
Jean Paul had een prachtige vrouw naast zich op de bank zitten, maar als hij daar zelfs geen moeite voor wil doen, dan kun je je beter blijven concentreren op je bbq's en hosfeestjes. Welke vrouw heeft nou zin in zo'n oppervlakkig leven? Misschien was hij er mee weggekomen wanneer hij enorm knap was, maar van zijn uiterlijk moet hij het ook al niet hebben.
Rob... Tja, als je het niet voelt dan voel je het niet. Maar had Margot dan niet voor de tweede keer laten komen, sukkel. Met je 'ik had geen flauw idee dat ze zo ver was'. Waarom dacht je dat ze weer terug kwam dan? En wat denk je dat zij dacht toen je haar terug liet komen?
Ik vind Gene bij Marga een lieve man maar hij heeft iets zompigs. Met Rob voelde ze wel chemie, maar denk dat die man veel te eigenwijs zou zijn voor haar. Tja...
Een hele rare sfeer hing er tussen Eveline en Bart. Er is overduidelijk veel meer tussen hen gebeurd dan we hebben meegekregen. Ik vind Bart ook niet leuk, maar ik dacht af en toe echte pijn in zijn ogen te zien. Of was dat weer een sterk staaltje acteren? Geen idee. Ook wel vreemd dat Eveline alweer druk bezig was met de volgende man en zelfs al een gebouw samen met hem heeft gekocht.
Al met al heeft dit seizoen me vaak een wat narrig gevoel gegeven. Meer vervelende mensen dan normaal. Ik vind het ook vervelend dat het programma zelf steeds oppervlakkiger lijkt te worden, maar dat je wel geacht wordt mee te leven. Je hoort nog nauwelijks iets van de achtergrond van de kandidaten. Veel stukjes die bedacht lijken, zoals een feestje in de tuin, of wat dan ook. Jammer. Mag allemaal wel wat rauwer en echter van mij.
Helemaal met je eens!
Ik zou ook veel liever wat authentiekere beelden en conversaties zien dan al die in scene gezette dingetjes.
Bart en Eveline: ik vind ze eigenlijk allebei een beetje eng. Bart omdat hij iets achterbaks heeft, hij laat niet zien wie hij is en het lijkt me een kruidvat. Eveline omdat ze totaal niet oprecht overkomt en blijkbaar om de haverklap voor iemand anders valt. Ik kan haar ook totaal niet peilen en vind haar vreemd.
Illya en Sylwia vind ik leuk....in eerste instantie dacht ik dat zij een soort Malgosia zou zijn, maar ze is wel veel liever en is niet bang om aan te pakken. Ik vind het een hele vreemde match omdat Illya zo'n ongemakkelijke man is, maar misschien werkt het daarom juist wel.
Danique en Daniel had ik niet verwacht, ik had gedacht dat hij na een maand ofzo de handdoek wel weer in de ring zou gooien, maar leuk dat het goed heeft uigepakt. Ze zien er echt blij uit samen.
Dick vind ik ook ongegrijpelijk, hoewel je chemie natuurlijk niet kan afdwingen. Maar hij had allemaal zulke mooie meiden, die ook nog eens inhoud hadden en elkaar allemaal alles gunde. Heel bijzonder vond ik dat, er was daar echt nul kift of nijd.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in