B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND
donderdag 3 juli 2025 om 13:28
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
zaterdag 13 september 2025 om 10:01
zaterdag 13 september 2025 om 10:24
Helemaal mee eensframboosje123 schreef: ↑12-09-2025 23:55Ja dit. Ik vind Eveline helemaal niet zo leuk. Midden in zijn gezicht zeggen dat ze met haar grote liefde samen is (die ze pas net kent), terwijl hij het nog niet weet. Niet netjes en ongevoelig. Ook de sneer “veel succes met je leven verder, en ook met je liedje”. Heel onaardig en gek.
En dat het met hem niks is geworden omdat ze nog volop in de emoties van haar vader zat is een vreemd excuus. Ik neem aan dat ze nu ook nog steeds in de rouw zit aangezien het nog heel vers is? Dus hoezo loopt ze dan nu niet hard van stapel met haar “grote liefde” en zijn deze gevoelens wel echt? Dan heb je weinig zelfinzicht.
Rob ook een kwal, en ook erg weinig zelfinzicht. Ik snap dat Margot boos is! Hij is ook zo introvert en speelt geen open kaart, kan zich niet kwetsbaar opstellen. Ik vond Margot er erg mooi uitzien op de reünie, maar je zag wel dat ze boos en gekwetst was.
De presentatrice vond ik erg slecht trouwens. Haar intonatie en stem zijn niet fijn en ze stelt de verkeerde vragen. Totaal niet gemaakt voor het vak om mensen te interviewen. Geef mij Yvon Jaspers maar.
zaterdag 13 september 2025 om 10:54
Dat doet niks af aan t feit dat de presentatrice van de reünie vreselijk was. Ik vond dat ze de vragen kortaf stelde, geen prettige toon. En ze vroeg ook totaal niet door. Maar goed smaken verschillen.vivapimpelmees schreef: ↑13-09-2025 08:14Zo oneens! Ik skip zelfs programma's vanwege Yvon. Vreselijk mens.
zaterdag 13 september 2025 om 11:01
Dit zijn jonge meiden van eind 20/begin 30. Dat is gewoon de trend van tegenwoordig. De 75% van de sportschool loopt er zo bij en als je op straat loopt, dan zie je ook super veel jonge meiden/vrouwen er zo bij lopen. Ik zie zelfs op school (kind in groep 1) sommige vrouwen er zo bij lopen. Overigens loop ik zelf ook in topjes rond op vakantie.Miss-Pippi schreef: ↑13-09-2025 08:49Ja, wat was dat bij Dick met al die wielrenbroekjes en beha achtige topjes? Rare outfit om buiten in te lopen, vind ik. En ze hadden inderdaad allemaal diezelfde outfits steeds.
zaterdag 13 september 2025 om 11:24
Ik vond de vrouwen bij Dick helemaal niet saai. Ze waren stuk voor stuk prachtig op hun eigen manier.
Het is wel een type.
Maar ik vind het bij dit programma juist altijd leuk dat er soms echt bepaalde types op een kandidaat afkomen. Helemaal de vinger er op leggen lukt niet helemaal, maar toch.
Zoals bij JP bijv. Bijna allemaal zelfde soort kleding en verzorging.
En Dick. Tsja. Prachtige ogen. Mooi lichaam. Maar niet aantrekkelijk.
Wat ik erg vind van mezelf is dat als een man aantrekkelijk zou moeten zijn qua plaatje ik zo iemand juist heel scherp ga beoordelen.
Een Arie of JP of Erik bv die beoordeel ik niet eens. Zou ik niet naar omkijken.
Dat zal wel menselijk zijn, maar erg aardig vind ik het niet.
Het is wel een type.
Maar ik vind het bij dit programma juist altijd leuk dat er soms echt bepaalde types op een kandidaat afkomen. Helemaal de vinger er op leggen lukt niet helemaal, maar toch.
Zoals bij JP bijv. Bijna allemaal zelfde soort kleding en verzorging.
En Dick. Tsja. Prachtige ogen. Mooi lichaam. Maar niet aantrekkelijk.
Wat ik erg vind van mezelf is dat als een man aantrekkelijk zou moeten zijn qua plaatje ik zo iemand juist heel scherp ga beoordelen.
Een Arie of JP of Erik bv die beoordeel ik niet eens. Zou ik niet naar omkijken.
Dat zal wel menselijk zijn, maar erg aardig vind ik het niet.
Hier kom ik nog op terug
zaterdag 13 september 2025 om 11:27
Haha ja precies, en juist daarom vond ik ze ook inwisselbaar, allemaal in dezelfde outfit, maar goed t is blijkbaar een modetrent die ze aanhangen. Sharon vond ik vervelend, jemig wat praatte die veel en over onboeiende dingen, het ging maar door. Mogelijk vooral uit onzekerheid? Heel irritant zo iemand. Ik snapte wel dat Dick niet met haar verder wilde, ze kan dan wel aantrekkelijk zijn maar als er niks interessants uit je mond komt ga je je daar toch aan storen. Celine vond ik ook geen leuk persoon, ze praatte heel nuffig en snapte ook niet wat Dick bedoelde met op verschillende golflengten zitten, alsof ze die uitdrukking niet kende. Heel onnozel.Miss-Pippi schreef: ↑13-09-2025 08:49Ja, wat was dat bij Dick met al die wielrenbroekjes en beha achtige topjes? Rare outfit om buiten in te lopen, vind ik. En ze hadden inderdaad allemaal diezelfde outfits steeds.
Moniek vond ik veel te bedachtzaam en niet spontaan, met haar gewauwel over een “romantische” en “fysieke” klik en sowieso vond ik alle meiden erg serieus. Maar dat was Dick ook, mega serieus. Dus dat paste dan wellicht wel weer. Alleen Cheyenne vond ik dan nog wel wat hebben.
zaterdag 13 september 2025 om 11:32
Om Sylwia heb ik me kapot gelachen, zo’n theatraal type, inderdaad een soort klucht dat je denkt dit kan niet serieus zijn. Ik dacht die komt alleen omdat ze op TV wil. Maar nu ze toch nog steeds samen zijn, vind ik haar toch ook wel weer aandoenlijk en iets ontwapenende hebben. Ze is wel helemaal zichzelf, moet veel lachen en heeft veel plezier in het leven. Dus toch wel weer leuk. Ook al vond ik die Harry Potter vrouw ook leuk en bij Ilja passen, ze was lekker direct en nuchter.
zaterdag 13 september 2025 om 11:40
framboosje123 schreef: ↑13-09-2025 10:54Dat doet niks af aan t feit dat de presentatrice van de reünie vreselijk was. Ik vond dat ze de vragen kortaf stelde, geen prettige toon. En ze vroeg ook totaal niet door. Maar goed smaken verschillen.
Vind jij. Dat is iets anders dan een feit.
zaterdag 13 september 2025 om 11:48
Dat is geen feit hoor, maar een mening.framboosje123 schreef: ↑13-09-2025 10:54Dat doet niks af aan t feit dat de presentatrice van de reünie vreselijk was. Ik vond dat ze de vragen kortaf stelde, geen prettige toon. En ze vroeg ook totaal niet door. Maar goed smaken verschillen.
Niks mis met haar stem of intonatie. En waarschijnlijk was er geen ruimte om door te vragen.
zaterdag 13 september 2025 om 11:52
Eens.BeeDifferent schreef: ↑13-09-2025 09:07Omdat ze zich gebruikt voelt door Bart. Bart die graag een beroemde volkszanger wil worden en dacht zo een beetje naamsbekendheid te krijgen. (of het echt zo is..geen idee maar dat is wat Eveline denkt.)
Ik vind haar geweldig! En ook honderd keer beter dan Art Rooijakkers die nooit eens iets kritisch vroeg.
Leonie maakt een droge opmerking of zegt iets met een knipoog en benoemd zo ook de moeilijke dingen én ze krijgt er antwoorden door.
Yvon Jaspers is net een kleuterjuf. brrr
zaterdag 13 september 2025 om 11:52
Dat zeg ik, smaken verschillen. Ik vond haar niks. Ik typte snel, bedoelde doet niks af aan t feit dat ik haar geen goede presentator vind. Jij vind dat er niks mis is met haar intonatie, maar ik vond het kortaf klinken.
zaterdag 13 september 2025 om 11:58
JP had idd ook allemaal dezelfde types net als Dick. Van die volkse, simpele vrouwen net als hij zelf. Ik vond Renate en Yvonne het leukst, jammer dat het niks werd met 1 van hen. Marianne die als laatste overbleef nam zelf ook geen enkel initiatief en kwam absoluut niet enthousiast over, dus snap de kritiek niet helemaal dat JP geen moeite voor haar deed. Andersom deed ze dat toch ook niet? Had niet het idee dat ze iets voor hem voelde, ze bleef ook heel gesloten en afstandelijk.
zaterdag 13 september 2025 om 12:02
Dan had ze hem het woord niet als eerste moeten geven, of daar ter plekke zeggen dat het genuanceerder lag wat Bart zegt. Tuurlijk is Bart ook niet echt zuiver, maar het kwam op mij vreemd over dat ze vertelt een relatie te hebben die haar “ware liefde is”, zonder dit eerst aan Bart vertelt te hebben waardoor je hem voor het blok zet. Niet netjes. Ik vind Eveline onvolwassen overkomen voor haar leeftijd, en waarschijnlijk trekt ze ook dito onvolwassen mannen aan.
zaterdag 13 september 2025 om 12:03
Dick is geen relatiemateriaal denk ik. Heel bepalend vind ik hem door zich zo slachtofferig op te stellen met z'n gepiep en gezever.
Die moet gewoon lekker slangen vangen en gids uithangen.
Ik denk ook dat hij in zijn werk ook echt goed is met al zijn kennis ed, maar het lijkt me een vreselijke man om een relatie mee te hebben.
Die moet gewoon lekker slangen vangen en gids uithangen.
Ik denk ook dat hij in zijn werk ook echt goed is met al zijn kennis ed, maar het lijkt me een vreselijke man om een relatie mee te hebben.
zaterdag 13 september 2025 om 12:04
framboosje123 schreef: ↑13-09-2025 11:52Dat zeg ik, smaken verschillen. Ik vond haar niks. Ik typte snel, bedoelde doet niks af aan t feit dat ik haar geen goede presentator vind. Jij vind dat er niks mis is met haar intonatie, maar ik vond het kortaf klinken.
Nee. Je verwarde feiten met smaken. Maar maakt niet uit.
Ik vind Leonie geweldig.
zaterdag 13 september 2025 om 12:06
framboosje123 schreef: ↑13-09-2025 11:58JP had idd ook allemaal dezelfde types net als Dick. Van die volkse, simpele vrouwen net als hij zelf. Ik vond Renate en Yvonne het leukst, jammer dat het niks werd met 1 van hen. Marianne die als laatste overbleef nam zelf ook geen enkel initiatief en kwam absoluut niet enthousiast over, dus snap de kritiek niet helemaal dat JP geen moeite voor haar deed. Andersom deed ze dat toch ook niet? Had niet het idee dat ze iets voor hem voelde, ze bleef ook heel gesloten en afstandelijk.
Wat een nare veroordelende post.
zaterdag 13 september 2025 om 12:08
Ze werd gisterochtend geinterviewd door radio 2 hierover, ze zei dat ze elkaar al maanden niet hadden gesproken en hadden afgesproken dat ze in de uitzending zouden zeggen dat ze samen hadden besloten dat dit ‘m niet ging worden. Hij hield een ander verhaal, zij verbaasd en dacht toen: nou dan zeg ik ook hoe het volgens mij zit.framboosje123 schreef: ↑13-09-2025 12:02Dan had ze hem het woord niet als eerste moeten geven, of daar ter plekke zeggen dat het genuanceerder lag wat Bart zegt. Tuurlijk is Bart ook niet echt zuiver, maar het kwam op mij vreemd over dat ze vertelt een relatie te hebben die haar “ware liefde is”, zonder dit eerst aan Bart vertelt te hebben waardoor je hem voor het blok zet. Niet netjes. Ik vind Eveline onvolwassen overkomen voor haar leeftijd, en waarschijnlijk trekt ze ook dito onvolwassen mannen aan.
Wat eten we vanavond?
zaterdag 13 september 2025 om 14:10
Neehoor, niks mis met die vrouwen verder, de meesten kwamen aardig over. T zijn gewoon volkse types, net als JP zelf.
framboosje123 wijzigde dit bericht op 13-09-2025 14:12
23.78% gewijzigd
zaterdag 13 september 2025 om 14:11
Je leest niet goed; ik zeg dat ik bedoelde dat t niks af doet aan t feit dat ik Leonie niks vindt. En jij vindt haar “geweldig”, dat lijkt me wat overdreven uitgedrukt, maar goed mag je vinden.BeeDifferent schreef: ↑13-09-2025 12:04Nee. Je verwarde feiten met smaken. Maar maakt niet uit.
Ik vind Leonie geweldig.
zaterdag 13 september 2025 om 14:35
Ik vond haar ook erg goed als presentator. Naturel en ze vroeg precies de dingen die ik wilde weten.framboosje123 schreef: ↑13-09-2025 14:11Je leest niet goed; ik zeg dat ik bedoelde dat t niks af doet aan t feit dat ik Leonie niks vindt. En jij vindt haar “geweldig”, dat lijkt me wat overdreven uitgedrukt, maar goed mag je vinden.
Wat eten we vanavond?
zaterdag 13 september 2025 om 15:08
Vivamensje schreef: ↑11-09-2025 23:06Maar heb je ooit gedacht van een homo-man dat hij op vrouwen valt? Ik kan me voorstellen dat dat niet bestaat. Of iemand zou bi moeten zijn.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zaterdag 13 september 2025 om 15:15
framboosje123 schreef: ↑13-09-2025 14:11Je leest niet goed; ik zeg dat ik bedoelde dat t niks af doet aan t feit dat ik Leonie niks vindt. En jij vindt haar “geweldig”, dat lijkt me wat overdreven uitgedrukt, maar goed mag je vinden.
Nou moet je het niet gaan omdraaien. Je schrijft letterlijk: "Dat doet niks af aan t feit dat de presentatrice van de reünie vreselijk was." Leonie was niet vreselijk, jij vindt haar vreselijk. Dat is nou het verschil tussen een mening en een feit en daar word je op aangesproken.
zaterdag 13 september 2025 om 15:24
framboosje123 schreef: ↑13-09-2025 14:10Neehoor, niks mis met die vrouwen verder, de meesten kwamen aardig over. T zijn gewoon volkse types, net als JP zelf.
Lees je eigen teksten dan nog eens door. Echt..
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in