B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
En nu is het afwachten tot de reünie. Woensdag 9 september 22:00.
pelle wijzigde dit bericht op 02-09-2026 13:38
72.36% gewijzigd
woensdag 2 september 2026 om 21:17
Jawel dat kan. Maar dat vind ik ergens wel gek. Ze zit er niet pas 3 dagen maar blijkbaar al een aantal weken.Vivamensje schreef: ↑02-09-2026 20:39Vind ik niet vreemd hoor. Je kan hardstikke verliefd zijn maar toch op je hoede.
Als je dan zegt verliefd te zijn en elkaar dus leuk vindt dan is iets meer fysieke toenadering heel normaal. Haar leven zal uiteraard ook gekleurd zijn met ervaringen en wellicht niet allemaal even leuk. Maar Fred mocht bij Gods gratie even een arm om haar heen slaan. Ik vind heel veel heel erg fout en vervelend aan Fred, maar hier had hij wel echt een punt.
woensdag 2 september 2026 om 21:53
Sorry, niet gezien. Nee, zou ik ook niet doen op camera . Fred zwabbert van links naar rechts; hij geilde op Sabina en liet Doete meteen links liggen. Toen Sabina niet wilde, was Doete toch wel interessant.
Die man mag blij zijn als een vrouw hem wil.
woensdag 2 september 2026 om 21:56
Op zich is dat zo, ware het niet dat Fred er enorm veel nadruk op legt en nog veel erger; het gebrek ervan zo enorm vaak benoemt, dat iedere vrouw terugtrekgedrag zou vertonen. Het klopt niet bij Fred.Trien31 schreef: ↑02-09-2026 21:17Jawel dat kan. Maar dat vind ik ergens wel gek. Ze zit er niet pas 3 dagen maar blijkbaar al een aantal weken.
Als je dan zegt verliefd te zijn en elkaar dus leuk vindt dan is iets meer fysieke toenadering heel normaal. Haar leven zal uiteraard ook gekleurd zijn met ervaringen en wellicht niet allemaal even leuk. Maar Fred mocht bij Gods gratie even een arm om haar heen slaan. Ik vind heel veel heel erg fout en vervelend aan Fred, maar hier had hij wel echt een punt.
woensdag 2 september 2026 om 21:58
Je moet wel zwakbegaafd zijn als je Fred leuk vindtfryskefaam schreef: ↑02-09-2026 21:42Ik vind Doete helemaal niet zwakbegaafd overkomen. En ik heb heel veel zwakbegaafden meegemaakt in mijn carrière.
Bizar dat dat hier geroepen wordt.
woensdag 2 september 2026 om 22:02
Fred had behoefte aan aanraking en flirts en Doete hield maar de boot af, maar wees hem ook niet af, als in 'ik ga naar huis ik voel geen klik'. En daar kwam Sabina. Ja, daar ging ie van op aan. Die vrouw kon niet van hem afblijven en maakte ook beetje seksueel getinte grappen. En ik denk dat ie door haar geflirt en aanrakingen zich gezien voelde ofzo. Dus zijn pijlen gingen (tijdelijk) naar Sabina. Vanuit Doete kwam buiten wat lol en plezier toch niet heel veel.
Ook ik vind heel veel van Fred, hij is absoluut niet mijn favoriet, maar ergens snapte ik zijn punt wel.
woensdag 2 september 2026 om 22:19
We vinden allemaal wat van Fred en zn vage gedoe. Maar het moet toch niet zo zijn dat de wens voor fysiek contact binnen een relatie een probleem zou moeten zijn.
Als Doete hem niks vond had ze daar als volwasse vrouw gewoon wat van kunnen vinden. Nu reageerde ze elke keer heel krampachtig op zijn aanrakingen. Wat daarachter zit weet ik niet, maar ik zou dat ook niet als normaal gedrag binnen een opbloeiende relatie willen noemen.
Als je naar Thomas en Mexx kijkt. Mexx is ook niet van dat gepluk, maar die komt wel veel meer naar Thomas toe zodra ze de rust voelt dat hij voor haar gekozen heeft.
woensdag 2 september 2026 om 22:32
+1Trien31 schreef: ↑02-09-2026 22:19We vinden allemaal wat van Fred en zn vage gedoe. Maar het moet toch niet zo zijn dat de wens voor fysiek contact binnen een relatie een probleem zou moeten zijn.
Als Doete hem niks vond had ze daar als volwasse vrouw gewoon wat van kunnen vinden. Nu reageerde ze elke keer heel krampachtig op zijn aanrakingen. Wat daarachter zit weet ik niet, maar ik zou dat ook niet als normaal gedrag binnen een opbloeiende relatie willen noemen.
Als je naar Thomas en Mexx kijkt. Mexx is ook niet van dat gepluk, maar die komt wel veel meer naar Thomas toe zodra ze de rust voelt dat hij voor haar gekozen heeft.
woensdag 2 september 2026 om 22:40
Welnee, Fred wilde zijn knuffeleiwitten in haar tonijn deponeren en daar had Doete nog ff geen zin in. Logisch ook.Trien31 schreef: ↑02-09-2026 21:17Jawel dat kan. Maar dat vind ik ergens wel gek. Ze zit er niet pas 3 dagen maar blijkbaar al een aantal weken.
Jankerd
donderdag 3 september 2026 om 00:06
Deze man heeft moeite met respecteren van een grens. Die 200 maanden bleef hij maar benoemen, nadat Doete alweer niet in ging op zijn aanrakingen. Hij pusht en pusht en uit heel duidelijk zijn ongenoegen. Als je noet doet wat Fred graag heeft, wordt hij narig. Ik zou me ook niet laten opjagen om maar vooral op commando fysiek te zijn.Trien31 schreef: ↑02-09-2026 22:19We vinden allemaal wat van Fred en zn vage gedoe. Maar het moet toch niet zo zijn dat de wens voor fysiek contact binnen een relatie een probleem zou moeten zijn.
Fred is his way or the highway en daar ging Doete.
donderdag 3 september 2026 om 01:02
Dat ben ik niet met je eens. Je doet mee met een datingprogramma, je zegt verliefd te worden op een man maar ondertussen verkramp je bij aanrakingen.Brunella schreef: ↑03-09-2026 00:06Deze man heeft moeite met respecteren van een grens. Die 200 maanden bleef hij maar benoemen, nadat Doete alweer niet in ging op zijn aanrakingen. Hij pusht en pusht en uit heel duidelijk zijn ongenoegen. Als je noet doet wat Fred graag heeft, wordt hij narig. Ik zou me ook niet laten opjagen om maar vooral op commando fysiek te zijn.
Wat je ook vindt van Fred, dat is geen heel normaal gedrag.
Ze had elk moment van de dag, net als yvonne, haar koffers kunnen pakken. En ik snap Fred in die zin dus wel.
donderdag 3 september 2026 om 01:27
Hij dramt en zeurt en zeikt om lichamelijk contact. Dan ben je een lul op pootjes, ongeacht wat Doete voor signalen geeft.Trien31 schreef: ↑03-09-2026 01:02Dat ben ik niet met je eens. Je doet mee met een datingprogramma, je zegt verliefd te worden op een man maar ondertussen verkramp je bij aanrakingen.
Ze had elk moment van de dag, net als yvonne, haar koffers kunnen pakken. En ik snap Fred in die zin dus wel.
Er staat hem niks in de weg om het bij zichzelf én respectvol te houden hoor.
•
donderdag 3 september 2026 om 07:22
Fred moet ook niet vergeten dat toen die laatste blonde kwam (naam ff kwijt) hij Doete ook meteen even links liet liggen en met die nieuwe "naar dat verlangen wilde".Brunella schreef: ↑03-09-2026 00:06Deze man heeft moeite met respecteren van een grens. Die 200 maanden bleef hij maar benoemen, nadat Doete alweer niet in ging op zijn aanrakingen. Hij pusht en pusht en uit heel duidelijk zijn ongenoegen. Als je noet doet wat Fred graag heeft, wordt hij narig. Ik zou me ook niet laten opjagen om maar vooral op commando fysiek te zijn.
Blonde is weg, en dan moet Doete hem gaan bespringen ofzo? Want hij koos heel bewust voor Doete? Nee die blonde ging zelf weg trouwens.
Fred had eerder al maar 1 ding moeten zeggen tegen Doete, dan was hij pas echt eerlijk en duidelijk: "Doet, ik wil gewoon NU keiharde sex met je, punt."
Dat is het enige wat hij wilde. Met zn gelul over verlangen, 200 dagen, samen uit een parachute springen. Amahoela....en geloof me, 2 dagen na de sex had ie gezegd "het was niet wat ik had verwacht" doei.
Bah bah bah wat een vieze nare vent vind ik het.
Als Doete haarzelf terug ziet op tv zal ze zichzelf voor haar kop slaan denk ik. Hoop dat zij een leuke gezellige vent in NL gaat vinden.
donderdag 3 september 2026 om 07:27
Hoezo is dat geen normaal gedrag? Als je voorzichtig gevoelens van verliefdheid voelt, maar je hebt ook nog een cameraploeg op je neus zitten(!), en een man die maar blijft pushen....je mag toch zelf bepalen hoever jij in dat prille begin wil gaan qua aanrakingen. Een man die jou echt leuk vind en oprecht iets voelt voor je, die respecteert dat en gunt het alle tijd. Als de liefde goed zit komt dat vlak vanzelf wel.Trien31 schreef: ↑03-09-2026 01:02Dat ben ik niet met je eens. Je doet mee met een datingprogramma, je zegt verliefd te worden op een man maar ondertussen verkramp je bij aanrakingen.
Wat een gelul dat het geen normaal gedrag is.
donderdag 3 september 2026 om 07:32
En toch koost ze er wel voor om te blijven.
Ik snap heel goed als je van deze man wegloopt. Dat heeft Yvonne heel terecht ook gedaan.
Maar Doete bleef en werd verliefd.
Ik had overigens wel het idee dat hij echt zocht naar een relatie en er ook voor open stond.
Wij kunnen het ons allemaal niet voorstellen, om zo’n man leuk te gaan vinden. Maar hij jeeft ook gewoon het recht om een relatie te wensen die bij hem past. En dat was iets heel anders dan Doete wilde of kon bieden.
donderdag 3 september 2026 om 08:08
Met het verschil dat Thomas ook echt bewust voor Mexx heeft gekozen en Fred met Doete 'overbleef' nadat Sabina (die hij echt direct had gewild als zij er ook voor openstond), was weggegaan.
Voor ons leek het alsof Doete dit niet wist, omdat Fred er niet direct eerlijk over was, maar er ook veel dat wij niet zien natuurlijk.
Dus als Doete doorhad dat ze eigenlijk tweede keus was, dan snap ik haar reserves helemaal.
En verder zijn zij en Fred gewoon hele andere types waar het aankomt op het 'leren kennen' van elkaar.
donderdag 3 september 2026 om 08:29
Op korte termijn. Misschien is Doete enorm aanhankelijk, heeft ze een torenhoog libido en is ze alles wat Fred zoekt binnen een relatie, maar wilde ze eerst nog een paar dagen met Fred doorbrengen zonder camera?
We zullen het nooit weten want Fred werd ongeduldig. Vanuit onzekerheid en drang naar bevestiging is hij gaan pushen. Hij kon het niet opbrengen om het nog een paar dagen de kans te geven. Doete stortte zich niet gelijk op zijn tonijn, dus kon ze opzouten. Ze was geen drie dagen van zijn kostbare tijd meer waard, zo diep zaten zijn gevoelens blijkbaar voor haar. Vlinders in zijn balzak.
donderdag 3 september 2026 om 09:02
Dit idd. Je hoort ook eigenlijk bij iedereen wel terug dat ze even zonder camera's verder willen verkennen. Marjo gaf bij Paul ook aan dat ze de eerste twee dagen als een zombie erbij had gelopen. In dat opzicht kan ik mij heel goed voorstellen dat Doete op camera terughoudend blijft. Ze lijkt mij niet het type met een dubbele agenda. En Fred gooit eigenlijk de deur dicht terwijl zij meer voor even tot jezelf komen wilde kiezen en daarna weer verder. Lijkt mij legitiem.Papegaai schreef: ↑03-09-2026 07:27Hoezo is dat geen normaal gedrag? Als je voorzichtig gevoelens van verliefdheid voelt, maar je hebt ook nog een cameraploeg op je neus zitten(!), en een man die maar blijft pushen....je mag toch zelf bepalen hoever jij in dat prille begin wil gaan qua aanrakingen. Een man die jou echt leuk vind en oprecht iets voelt voor je, die respecteert dat en gunt het alle tijd. Als de liefde goed zit komt dat vlak vanzelf wel.
Wat een gelul dat het geen normaal gedrag is.
Vind Timothy en Michael echt heel leuk. Ze zijn ook zo complimenteus over en weer.
Benieuwd naar de reünie volgende week.
donderdag 3 september 2026 om 09:08
Precies. En ik denk ook dat Doete heel goed aanvoelde dat Fred helemaal niet "die arm om zijn schouder", subtiele aanrakingen en een decent kusje wilde, maar dat hij bij 1 vinger van Doete direct haar hele hand -wat zeg ik: arm- eraf zou hebben gerukt. Dus wilde ze het gewoon eens rustig aankijken, zonder camera's. Daar vind ik weinig geks of zwakbegaafds aan.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in