Entertainment alle pijlers

B&B vol liefde (Videoland) *met spoilers*

28-07-2021 16:52 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kletsen we over het programma B&B vol liefde volgens de afleveringen op Videoland. Let op, we lopen hier 1 aflevering voor op de uitzendingen op tv.

Afbeelding

Afbeelding
daveotion wijzigde dit bericht op 28-07-2021 16:56
16.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh! Ik keek steeds via NLZiet, niet Videoland, maar daar stond aflevering 13 inderdaad wel al op! Ben nu aan het kijken (bijna klaar).

Ik vind het echt niét normaal hoe vrijwel overal zoveel negativiteit en onaardigheid is zeg. Roxanne over de skills van Jeffrey, Debby over die foto's en dat ze nergens zin in heeft (en heeft ze nou 26 rode jurkjes of..?), die rare Gwen met d'r gekke uitspattingen, die vissen die zowat dood gaan. Ik zie zo weinig positiviteit en oprechte gezelligheid of warmte. En maar werken werken werken.
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Oh en trouwens... heeft iémand de voeten van Jacob gezien in die enge slippers? Zijn tenen steken gewoon echt volledig over de rand en het zijn niet de meest charmante, ieuwerdeieuw!
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
29-07-2021 18:21
Nou jaaa, die Roxanne kraakt Jeffry helemaal af.. alsof het een wereldtaak is om bedden op te maken en die lavendeltak neer te leggen. Ze doet wel alsof ze een HELE moeilijke dagtaak heeft daarmee en denigrerend van 'oh schattig dat ie dat doet, maar hij heeft teveel hooi op zijn vork genomen'. ECHT serieus?!

Ik vraag me oprecht af wat alle vrouwen en mannen zien in de b&b eigenaren? Gewoon een relaxed leven in het buitenland ofzo? Want voor die eigenaren hoef je het niet te doen... ze mankeren allemaal wat geks. Behalve Vincent, die vind ik erg lief en oprecht. Supergozer qua karakter! Zijn toekomstige vriendin heeft mazzel met hem denk ik!
Ja heel gek, alsof iemand onaantrekkelijk is als hij de bedden niet gelijk netjes kan opmaken. Wat een onzin.
Het kan toch ook zijn dat hij zijn eigen baan houdt en niet zoveel doet in de BenB? Als ze met zijn tweeën moeten rondkomen van de opbrengst van de BenB houden ze allebei minder inkomen over denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind tot nu toe bij Jacob het meest vermakelijk. Volgens mij gaan alle vrouwen weg. Ben benieuwd naar de aflevering maandag over die slang.
Die Gwen trek ik echt heel slecht, dat gegiebel steeds, vreselijk
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht steeds: waar ken ik die Gwen van? Maar ik heb wel eens met haar gewerkt. Vaag tiep, meteen zo los gaan.
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
29-07-2021 23:25
Ik vind tot nu toe bij Jacob het meest vermakelijk. Volgens mij gaan alle vrouwen weg. Ben benieuwd naar de aflevering maandag over die slang.
Die Gwen trek ik echt heel slecht, dat gegiebel steeds, vreselijk

Je hebt door dat je in het spoilertopic zit en dat 'wij' die aflevering dus al gezien hebben? ;-)
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Ja weet ik! Ze lieten voorstukje van aflevering 14 zien, Jacob leek niet erg amused over dat akkefietje met die slang
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
29-07-2021 23:52
Ja weet ik! Ze lieten voorstukje van aflevering 14 zien, Jacob leek niet erg amused over dat akkefietje met die slang

Ah! dat bedoel je! Ik dacht dat je het hele akkefietje nog niet had gezien. En terecht hoor, ze deden lullig gewoon.
We're just two lost souls
Haha ik heb zo gelachen de afgelopen aflevering!

Arme Jacob die aan zijn vrouwen vraagt of ze alsjeblieft kunnen helpen met die pomp. En dan alsnog Marianne moet vragen. Alsjeblieft Jacob, trouw met Mairanne en stuur die zuurpruimen allemaal naar huis. Je verdient beter.

En dan die Gwen! Fantastisch! Ik hoop dat Bert los met die vrouwen eens iets gaat doen want zo gebeurt er nooit iets.

En Debbie.. ga me steeds meer aan haar irriteren. Ben blij dat Jelmer door had dat ze helemaal geen liefde zoekt maar gewoon promotie voor die b&b. En kleuter Pascal heeft niks door. Ik zie dat niet gebeuren daar.
Alle reacties Link kopieren
Pascal heeft dat echt wel door hoor, die is minder oppervlakkig dan hij zich voordoet.
Hij heeft ook niets met Debbie
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
30-07-2021 10:52
Pascal heeft dat echt wel door hoor, die is minder oppervlakkig dan hij zich voordoet.
Hij heeft ook niets met Debbie

Waar baseer je dat op? Naar wat ik zie, ziet hij Debbie nog wel zitten.
Alle reacties Link kopieren
Kattentuintje schreef:
30-07-2021 00:23
Ah! dat bedoel je! Ik dacht dat je het hele akkefietje nog niet had gezien. En terecht hoor, ze deden lullig gewoon.
Ik denk dat er iets is voorgevallen. Andersom vond ik ook vreemd van hen toen, 1 van de dames zocht een schroevendraaier oid en toen met moeite kon hij van z’n bedje afkomen. Ik vind hem niet erg geïnteresseerd overkomen naar z’n vrouwen toe in het algemeen
Alle reacties Link kopieren
Pfff die Debbie, wat een heks is ze! Jelmer vraagt oprecht om een leuke wandeling met haar te maken. Geeft ze gewoon doodleuk aan dat ze er totaal geen zin in heeft, vraagt ze Pascal mee omdat ze er geen vertrouwen in heeft dat het met Jelmer leuk gaat worden en geeft ze aan ' op zich' open te staan om iets met hem te gaan doen. Wat bedoel je ' op zich' ?? waarvoor doe je dan mee met dit programma. :nope:
Alle reacties Link kopieren
Aflevering 14: Arme, onhandige Jacob. Hij bedoelt het goed maar snapt het niet.
Maar hij wordt wel te hard aangepakt door de dames.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
02-08-2021 06:54
Aflevering 14: Arme, onhandige Jacob. Hij bedoelt het goed maar snapt het niet.
Maar hij wordt wel te hard aangepakt door de dames.
Waar kan ik aflevering 14 bekijken? Zie hem niet staan op Videoland
Alle reacties Link kopieren
Lololoco schreef:
02-08-2021 07:43
Waar kan ik aflevering 14 bekijken? Zie hem niet staan op Videoland
O, bij mij staat hij vanaf half 5 vanochtend op Videoland. Misschien op NLziet of zo?
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
02-08-2021 06:54
Aflevering 14: Arme, onhandige Jacob. Hij bedoelt het goed maar snapt het niet.
Maar hij wordt wel te hard aangepakt door de dames.
Hij snapt het niet?? Die vrouwen snappen het niet. Wat een brutale apen!!
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
02-08-2021 10:18
Hij snapt het niet?? Die vrouwen snappen het niet. Wat een brutale apen!!
Wat ik me ook afvraag: moeten de vrouwen nu ook nog tot het eind van de quarantaine bij Jacob blijven? Dat wordt een drama.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
02-08-2021 10:30
Wat ik me ook afvraag: moeten de vrouwen nu ook nog tot het eind van de quarantaine bij Jacob blijven? Dat wordt een drama.
We zitten al dagen naar die vrouwen in quarantaine te kijken... en het wordt steeds minder gezellig.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
02-08-2021 06:54
Aflevering 14: Arme, onhandige Jacob. Hij bedoelt het goed maar snapt het niet.
Maar hij wordt wel te hard aangepakt door de dames.

Die man loopt tegen de 60. Echt niet dat hij dit voor het eerst van zijn leven van een vrouw hoort.
Ja, hij heeft een sociale handicap waar hij waarschijnlijk niet zoveel aan kan doen. Maar hij is daarnaast ook echt stokeigenwijs hoor. Althans, zo komt het op mij over.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
02-08-2021 06:54
Aflevering 14: Arme, onhandige Jacob. Hij bedoelt het goed maar snapt het niet.
Maar hij wordt wel te hard aangepakt door de dames.
Denk dat ze door de quarantaine bij elkaar op de lip zitten en dat het daardoor ook niet lekker loopt. Ook het feit dat ze alles willen overnemen en hem voortdurend corrigeren.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
02-08-2021 15:41
Die man loopt tegen de 60. Echt niet dat hij dit voor het eerst van zijn leven van een vrouw hoort.
Ja, hij heeft een sociale handicap waar hij waarschijnlijk niet zoveel aan kan doen. Maar hij is daarnaast ook echt stokeigenwijs hoor. Althans, zo komt het op mij over.
Misschien is hij gewoon een beetje autistisch. Ik ben geen psycholoog natuurlijk. Maar dat zou wat verklaren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen fan van Jacob, zou mijn man ook niet zijn, maar het is wel 4 tegen 1.
Alle reacties Link kopieren
Wordt tijd dat er weer een stelletje naar huis gaan. Gwen sowieso, die is te logeren bij Bert én Romana. Dan die klungel bij Roxanne. Niet eens kunnen afplakken?! Weg ermee! Bij Debbie is geen enkele man van haar niveau. We hebben al een tijdje niets van Roosje en haar hulpje gehoord. Die mannen komen sowieso op de 2e plaats. Blijft over die chaoot. Die geef ik nog wel een kans met zijn 1e vrouw.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
30-07-2021 11:47
Waar baseer je dat op? Naar wat ik zie, ziet hij Debbie nog wel zitten.
Je hebt gelijk
Ik loop een aflevering achter
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven