Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lasvegas-84 schreef:
19-07-2021 12:50
Debbie heeft een disneyhoofd, alsof er een disneyfilter overheen is gegaan ofzo.. :mrgreen:
Let it goooooooo, let it gooooooooooooooo….(met die karper ogen van der).
Alle reacties Link kopieren
Integrale schreef:
19-07-2021 21:44
Let it goooooooo, let it gooooooooooooooo….(met die karper ogen van der).
Dat is nou juist wat ze niet goed kan, dat loslaten :rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Haha Disney ogen :-D
Klopt helemaal en ook een Disney stemmetje net of ze aan het acteren is.
Alle reacties Link kopieren
Ik word gek van die reclames steeds
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
zusjevanLady_Day schreef:
19-07-2021 19:52
Helemaal eens. Ze gedraagt zich alsof ze mega-knap is, maar in werkelijkheid is ze nep met een lelijke neus.

Kledingstijl vind ik tuttig, zelf vindt ze het waarschijnlijk sexy en stijlvol 😂. Hoe ze ook rondliep met die strakke kokerrok :facepalm:

Het enige positieve is dat ze wel goed Italiaans kan 😄.
Jij hebt het over Debbie. Het ging volgens mij over Caroline. Persoonlijk vind ik ze allebei heel overdreven.
Alle reacties Link kopieren
Roos is een scheet :nope:

Jacob heeft een mooi plekje.
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
19-07-2021 21:51
Roos is een scheet :nope:

Jacob heeft een mooi plekje.
Aan de buitenkant ja
Binnen oubollige meuk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Die Jacob grijpt zijn kans
Ik kijk vooruit dus mag niet spoileren. Mag ik wel zeggen, blijf kijken??
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
19-07-2021 21:49
Jij hebt het over Debbie. Het ging volgens mij over Caroline. Persoonlijk vind ik ze allebei heel overdreven.
Ow excuus! Caroline kan ik beter hebben, die vind ik nog wel iets leuks hebben.
Alle reacties Link kopieren
Fakename schreef:
19-07-2021 22:18
Ik kijk vooruit dus mag niet spoileren. Mag ik wel zeggen, blijf kijken??
Ja zeker doen :lol: het wordt alleen maar nog leuker :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat gefluister bij Debby ook superstorend.

En misschien begrijp ik het concept niet helemaal, maar is het de bedoeling dat ze alleen maar aan het werk gezet worden? Behalve bij Bert in Frankrijk dan, maar die heb ik vanavond gemist :(
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Bert ook gemist volgens mij. Daar nog iets gebeurd?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Wat was dat in Oostenrijk voor een raar gedoe met die mand met lokale producten? Die kerels doen hun best om wat lekkers uit te zoeken wat vervolgens door Caroline totaal afgezeken word. Natuurlijk niet in hun gezicht, maar stiekem en lafjes tegen de camera.
Ik had graag de reactie van die mannen gezien toen ze dat voor het eerst te zien kregen.
Alle reacties Link kopieren
sjansje schreef:
19-07-2021 22:59
Wat was dat in Oostenrijk voor een raar gedoe met die mand met lokale producten? Die kerels doen hun best om wat lekkers uit te zoeken wat vervolgens door Caroline totaal afgezeken word. Natuurlijk niet in hun gezicht, maar stiekem en lafjes tegen de camera. boardshort
Ik had graag de reactie van die mannen gezien toen ze dat voor het eerst te zien kregen.
Ik had graag de reactie van Caroline gezien toen ze erachter kwam dat die mannen helemaal niet speciaal voor haar die Zirbenliqueur gekocht hadden maar dat de verkoopster die aangeraden heeft ;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
19-07-2021 23:06
Ik had graag de reactie van Caroline gezien toen ze erachter kwam dat die mannen helemaal niet speciaal voor haar die Zirbenliqueur gekocht hadden maar dat de verkoopster die aangeraden heeft ;-)
Hahaha, dat ook ja, moest ik wel erg mee lachen.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet gauw goed. Nu was het weer te duur. En er zat niks voor de hond in dat viel ook tegen
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk programma. Precies wat ik nodig heb. Ik ben kort geleden mijn man verloren en vind dit programma een geweldige afleiding.
Die vreselijke opengesperde ogen van Debby en Caroline. Brrrrrrrr.....
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een heerlijk programma is dit! Ik kijk ook vooruit via NLZiet, dus ik ga niks zeggen want weet niet meer wat in welke aflevering zat. Maar oh.... blijf kijken, blijf kijken!! :cheer:
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Ik snap Caroline wel met die mand, zakelijk gezien was het ook gewoon to much. Die Nico, bleeeh wat wil hij toch op nr 1 staan. Leuk dat er weer een derde persoon bij komt, altijd goed voor de spanning onderling haha
Van de vier vrouwen... mevrouw in het blauw met de bril op heeft het helemaal niet naar haar zin, wat een chaggerijn.

En in Italië, die ene jongen (ben zijn naam kwijt) wilde met Debby op date en zij zei gewoon nee. Rare vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Nico is meteen helemaal chagrijnig nu er een 3e man bij is. Hahah

Jacob is ook een heel apart persoon.. lach me helemaal stuk bij dat pilates gedeelte.

Debby fluisterd alleen maar. Waarom?
Het is duidelijk dat ze allemaal taakjes en opdrachten krijgen. Denk aan de picknickmand, het opknappen van de stacaravan en het in elkaar zetten van de kast. Ik vraag me zelfs af of ze die stacaravan wel gaat gebruiken of dat het puur het programma is.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik durf ook niks te zeggen want ik kan ook vooruit kijken, maar geniaal programma :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
sjansje schreef:
19-07-2021 22:59
Wat was dat in Oostenrijk voor een raar gedoe met die mand met lokale producten? Die kerels doen hun best om wat lekkers uit te zoeken wat vervolgens door Caroline totaal afgezeken word. Natuurlijk niet in hun gezicht, maar stiekem en lafjes tegen de camera.
Ik had graag de reactie van die mannen gezien toen ze dat voor het eerst te zien kregen.
Ik was het volledig met Caroline eens. De opdracht was een picknickmand samen te stellen, die haar gasten bij haar kunnen kopen, als ze een een dagje weggaan. Dan maak je een mand van max 20-30 euro met handige producten. Lekkere handzame broodjes, gesneden kaas, stukjes worst, wat kleine yoghurtjes en plastic bordjes met bestek. Geen luxe haute-quisine artikelen. Ze hebben de plank volledig misgeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Mwrosa schreef:
20-07-2021 08:48
Nico is meteen helemaal chagrijnig nu er een 3e man bij is. Hahah

Jacob is ook een heel apart persoon.. lach me helemaal stuk bij dat pilates gedeelte.

Debby fluisterd alleen maar. Waarom?
Jij loopt een uitzending voor?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven