Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'm wel wat hebben. Wat zou Caroline er beter uitzien met wat zachtere make up in plaats van die zwarte vegen en klodder mascara.
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
27-07-2021 07:44
Ik vind 'm wel wat hebben. Wat zou Caroline er beter uitzien met wat zachtere make up in plaats van die zwarte vegen en klodder mascara.
Ja ze zou zich iets minder zwaar moeten opmaken, maar dat vind ik bij de meeste vrouwen het geval ( vooral in die programma’s the bachelor met jonge dames)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Caroline is best een knappe vrouw. Lijkt een beetje op Heather Locklear.
Alle reacties Link kopieren
Chart schreef:
27-07-2021 00:27
Als ik mijn ogen dichtdoe, terwijl Caroliene aan het kwekken is, dan denk ik steeds dat ik naar de TV kantine luister waar Nikki Plessen wordt geimiteerd :-(
Haha absoluut!
Alle reacties Link kopieren
Op de een of andere manier komen ze me allemaal bekend voor, alsof ik naar een herhaling kijk.
Alle reacties Link kopieren
bitterbal schreef:
27-07-2021 09:39
Op de een of andere manier komen ze me allemaal bekend voor, alsof ik naar een herhaling kijk.
Dat heb ik ook wel een beetje :hihi:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
27-07-2021 06:24
Vind ik ook. Maar ik denk wel dat Caroline Marc het leukst vind.

Hij past ook best bij haar hoor. Al vind ik die ander, Eric? (niet-Nico), ook wel kunnen, maar die zien we wat minder.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
27-07-2021 08:41
Caroline is best een knappe vrouw. Lijkt een beetje op Heather Locklear.
Ze is zeker een knappe vrouw en volgens mij ook best lief
Ik trek haar van alle vrouwen het best.

Ik vind Vincent trouwens wel een leukerd. Zou er wel op kunnen vallen.
Die nieuwe vrouw vind ik een beetje een tuttebel.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
27-07-2021 10:00
Ze is zeker een knappe vrouw en volgens mij ook best lief
Ik trek haar van alle vrouwen het best.

Ik vind Vincent trouwens wel een leukerd. Zou er wel op kunnen vallen.
Die nieuwe vrouw vind ik een beetje een tuttebel.
Ja, eens, en ook met het tweede gedeelte van je post. Ik vind Vincent erg fijn. Komt heel spontaan, lief en oprecht over.
En die nieuwe vrouw vind ik net een soort juf. Wel sympathiek maar kan me zo moeilijk voorstellen dat mannen daar warm voor lopen.
Alle reacties Link kopieren
Vincent en Monique zijn in mijn optiek gewoon al een setje. Vincent zegt ook gevoelens voor Monique te hebben, andersom weet Monique het nog niet. Marcella voelt nu als een indringster, ze past ook totaal niet bij Vincent vind ik, hoewel ze volgens mij wel gewoon sympathiek is.
Wat die vier vrouwen in Jacob zien is mij echt een raadsel. Hoe kan zo iemand nu een b&b leiden?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Van alle B&B vind ik Vincent en Monique het leukste. Passen ook bij elkaar.

Jacob vind ik wel aandoenlijk .
Beetje onervaren maar de vrouwen hebben alle 4 ook een sterk karakter .
Ik heb het idee dat mevrouw met lange donkere haren Jacob niets vind, dan denk ik ga dan naar huis is ook makkelijker voor Jacob.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ook jeuk van die Brabander bij Caroline (Bert?). Hij loopt teveel rond met een smoel van "Kijk mij eens normaal zijn". Beetje vervelende hautaine man.
Alle reacties Link kopieren
De vier vrouwen hebben t met elkaar erg leuk. Volgens mij ziet niemand Jacob echt zitten.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
27-07-2021 11:20
Ik krijg ook jeuk van die Brabander bij Caroline (Bert?). Hij loopt teveel rond met een smoel van "Kijk mij eens normaal zijn". Beetje vervelende hautaine man.
Marc
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
27-07-2021 10:41
Vincent en Monique zijn in mijn optiek gewoon al een setje. Vincent zegt ook gevoelens voor Monique te hebben, andersom weet Monique het nog niet. Marcella voelt nu als een indringster, ze past ook totaal niet bij Vincent vind ik, hoewel ze volgens mij wel gewoon sympathiek is.
Wat die vier vrouwen in Jacob zien is mij echt een raadsel. Hoe kan zo iemand nu een b&b leiden?
Hij twijfelt zelf ook af en toe: https://ennekingestate.com/nl/property/ ... albufeira/.
Alle reacties Link kopieren
Bobo schreef:
27-07-2021 11:23
Marc
Klopt, geen prettige uitstraling.
Alle reacties Link kopieren
newspaper schreef:
27-07-2021 09:15
Haha absoluut!
Ja of die Roos uit zo'n programma waar het huis opgeknapt wordt. Die praat ook zo.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
27-07-2021 11:27
Klopt, geen prettige uitstraling.
Eens, en direct al die seksueel getinte opmerkingen, vreselijk. Echt zo'n vent die Tindert en dan na 1 keer seks vrouwen gaat ghosten. Die Caroline heet ze geloof ik vindt hem het aantrekkelijkst maar gaat echt niet blij van hem worden, totaal geen relatiemateriaal.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat doen jullie moeilijk met die namen
Zo lastig is het niet om die te onthouden.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
27-07-2021 12:57
Wat doen jullie moeilijk met die namen
Zo lastig is het niet om die te onthouden.
Wat let je er veel op. Maakt toch niks uit. We weten wel wie er bedoeld wordt :-D
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
27-07-2021 13:37
Wat let je er veel op. Maakt toch niks uit. We weten wel wie er bedoeld wordt :-D
Nou nee, als iemand het ineens over een Hugo heeft en die doet niet eens mee, dan is dat verwarrend (en irritant)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Vincent is leuk :)
Alle reacties Link kopieren
CatLady33 schreef:
27-07-2021 13:49
Vincent is leuk :)
Ja, ik zou oprecht op hem kunnen vallen.
Monique hoop ik ook
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
27-07-2021 12:23
Eens, en direct al die seksueel getinte opmerkingen, vreselijk. Echt zo'n vent die Tindert en dan na 1 keer seks vrouwen gaat ghosten. Die Caroline heet ze geloof ik vindt hem het aantrekkelijkst maar gaat echt niet blij van hem worden, totaal geen relatiemateriaal.
Een gladjanus... gevalletje omhooggevallen zelfstandig ondernemert.
Ik irriteer me vooral aan zijn mond, van die naar beneden trekkende mondhoeken. brrr.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
27-07-2021 08:41
Caroline is best een knappe vrouw. Lijkt een beetje op Heather Locklear.

Ik heb oude foto's van haar gezien en ze is zeker knap geweest. Nu vind ik haar veel teveel geplamuurd. En ze heeft een beetje hetzelfde als Debbie: ze speelt iemand. Ik mis menselijke emoties, een rafelrandje, humor. Ze komt ontzettend gereserveerd over.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven