Entertainment alle pijlers

Bed and breakfast

05-05-2012 23:41 1906 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was gisteren en vorige week te zien bij Max Nederland 1.

Ik vond het echt wel een grappig programma, leuk idee, volgende week komen er niet alleen babyboomers in beeld. Kijkt iemand dit ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dit echt een briljant programma. Heb de aflevering van vandaag alleen nog niet gezien.



Volgens mij kiezen ze elke week drie heel verschillende stellen (spiritueel, apart en smakeloos) en de meeste stellen hebben weinig (of geen enkel) inasseringsvermogen.



Die Willem vond ik echt vreselijk. Door het beetje kritiek op zijn badkamer, zeek hij het volgende koppel volledig af. En tv-verslaafd. En zong vreselijk. Bah.
Alle reacties Link kopieren Quote
De vrouw vond 165 te duur maar ging wel reserveren met een vriendin?
Wie kijkt er ook. Het lijkt mij wel een leuke aflevering te worden.
Wat hebben die mensen een vervelende stem.

Met dat roken betreft geef ik hem gelijk.
Als mensen 'apart' zeggen bedoelen ze meestal iets anders...
Zit ik hier nou helemaal alleen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Denk het. Zit een beetje rond te zappen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook. De schiedammers hebben wel 2 grote koffers mee voor 1 nachtje
Alle reacties Link kopieren Quote
Nooit eerder gezien maar ik vind het wel lollig.
verba volant, scripta manent.
Wat een negatief stel uit Limburg. Het gaat ze alleen maar om de overwinning. Terwijl ik hun BB wel leuk vond, maar nou ook weer niet de beste van NL.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een B& B en een hotel?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hartstikke asociaal van de Limburgers dat ze wegliepen bij de activiteit van die Westernlui.

Sowieso vond ik het bloedirritante mensen; hyperkritisch (40 euro :no: ), arrogant en elitair. En wat praat die vrouw raar.



De andere stellen vond ik erg sympathiek, ookal vond ik ze in de eerste instantie niet "mijn soort mensen" (neerbuigend, i know).

Nu ga ik toch 10 keer liever op de kitscherige boot zitten dan bij die zuurpruimen.



Leuk programma, ik kijk het elke week :-$
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook elke week.



Wat een zuurpruimen van dat beste B&B uit 2011

De kamers waren echt geen 120 euro waard,de afwerking was op sommige plaatsen echt slecht.Niet te vergelijken met het B&B in Almen vorige week waar ze 100 euro vroegen per kamer die wel goed en luxe waren en geen zuurpruimen.

En die uitdrukkingen in hun woorden en gezichten pfff daar ging ik echt nooit heen wat een kale kak zeg zo neerbuigend op de anderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteravond geleerd dat bed en breakfast betekent dat je een uitgebreid engels ontbijt hoort te krijgen en bij bed en ontbijt een niet uitgebreid hollands ontbijt:-))
Idd zuurpruimen uit Limburg. Maar op sommige vlakken geef ik ze wel gelijk. Die kamers op de boerderij in de Achterhoek waren niet meer dan goedkoop hotelletje-kwaliteit, met niet eens een tv of ander vermaak en dan ook niets 'eigens' met het ontbijt... sja, dan sla je eigenlijk op elk front (bed + breakfast) de plank mis. Vond ik ook geen 65 euro waard.



Bij die mensen in Schiedam was het authentieker, maar je kan echt niet binnen zitten roken. En wat moet je met een B&B in schiedam aan een drukke weg??? Bizarre locatie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daarom hadden ze ook geen breakfast maar ontbijt op hun bord staan,legde de vrouw des huizes uit.
Maar wel voor een B&B-prijs, dat bedoel ik. Dit ontbijt had je ook in een goedkoop hotel gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar dan niet voor 65 per kamer maar per persoon
Euh.. nee hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat mij, niet voor het eerst, opviel is dat een B&B (niet alleen in Nederland) duurder is dan een hotelkamer ook al is dat dan geen kamer in een vijfsterrenhotel. Vaak is de prijs voor lunch en/of diner daar zelfs bij inbegrepen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij ons heb je echt geen hotel voor 65 euro per kamer met ontbijt.Hier trouwens alleen maar ontbijtbuffetten in de hotels.Dus uitgebreid:-))

Misschien in het noorden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Een paar jaar geleden betaalden we in een dorp in Frankrijk voor een B&B 120 Euro per nacht, prachtige kamer met alles erop en eraan, groot terras, goed ontbijt. Voor het hotel waar we nu naartoegaan betalen we 80 Euro per persoon per dag, daar zit naast een uitgebreid ontbijtbuffet ook het uitstekende diner bij. Lunchen doen we op een plek waar we toevallig terechtkomen of met iets wat we zelf kopen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren Quote
In hotels betaal je per persoon bij de B&B per kamer.Hier zijn de hotels echt wel duurder dan de B&B's.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bed and breakfast op Ned 1 van 25 mei. Wat een verschrikkelijke mensen, uit Limburg. Hij, Remand, was vanaf het begin al een azijnpisser. Hun B&B was de tweede die bezocht werd. Dat viel even tegen… ze kregen zowaar 35 euro minder. Terwijl ze zo sjiek zijn, vinden ze zelf. Jaaaha, want Maxima en Willem Alexander hadden bij hun overnacht. Maar dan moeten ze wel de boel goed afwerken, de purschuim kwam langs de buizen en de glaswol was ook zichtbaar, hoezo sjiek… Wat Alexander en Maxima dachten achteraf: noooit weer! Gaandeweg het programma kregen ze door dat ze niet winnaar zouden worden en daarom kreeg het lieve, eerlijke stel, Arjan en Inge, uit Overijssel,dat zo hun best deed zo weinig geld van hen, dat ze als laatste eindigden. Zij doen het prima, exact wat mensen die het buitenleven liefhebben willen! De mensen uit Schiedam hun die 35 euro minder had gegeven, de verkeerden krijgen een douw. Wat een vreselijke mensen die Remand en Roos. En wat een poeha. Maar de klapper kwam uit haar mond: dat je toch met deze soort mensen toch leuk contact kan hebben...... Ik denk dat ze nu wel door hebben dat zij nu de grote verliezers zijn. Dit hebben veel mensen gezien en die gaan niet naar zulke vreselijke mensen toe. Daar is maar één woord voor… bah.
abbyroad schreef op 26 mei 2012 @ 12:21:

Maar de klapper kwam uit haar mond: dat je toch met deze soort mensen toch leuk contact kan hebben...... Ik denk dat ze nu wel door hebben dat zij nu de grote verliezers zijn. Dit hebben veel mensen gezien en die gaan niet naar zulke vreselijke mensen toe. Daar is maar één woord voor… bah.
Idd, dat was tenenkrommend.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven