Entertainment alle pijlers

Bed and breakfast

05-05-2012 23:41 1906 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was gisteren en vorige week te zien bij Max Nederland 1.

Ik vond het echt wel een grappig programma, leuk idee, volgende week komen er niet alleen babyboomers in beeld. Kijkt iemand dit ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
We zijn weer begonnen!



Het is iets veranderd, de enveloppen worden pas aan het einde van de rit opengemaakt, jammer, want nu blijven ze hoffelijker.

Ze hebben nu wel goeie vergelijking over all.



Gisteren 3 stellen, woonboot, voormalig boerenstal en een bijzonder voertuigenerf zullen we maar zeggen.



De voormalig boerenstal B&B houders vond ik niet zo slim praten 'de kamer is te romantisch voor hun' etc. Had ik niet verwacht, ze toonden ontwikkelder, streefden ook perfectie na.

De woonboothoudster was een irritante aansteller met haar bruine rooktandjes. De haren in het bad van de woonboot, fout!

En het gekke stel was lekker maf met de hertenbrullerij. Die zwart geverfde knot van hem, wat een figuur. Hij leek in bad wel een smurf!

Gaaf bad trouwens.

Het kakelbonte voertuigenparadijs spreekt me totaal niet aan. Het Mexicaanse compartiment in de tram of de ufotheek slaat als een tang op een varken. Danig in de war, zijn vast in een trip blijven hangen!



De woonboot kwam het beste uit de bus.



Door dit programma staan de B&B me steeds meer tegen. Al die eigen opgedrongen stijlen van de B&B houders irriteren me.

Heb er jarenlang gebruik van gemaakt, toen waren de prijzen nog erg laag.

Dus nu liever hotel en vind het programma dus geen stimulans om erheen te gaan.
Shit gemist! Uitzending gemist!
Gezien inmiddels, en kan niet anders zeggen dat ik het op de meeste punten oneens met je ben compu.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vertel Lily!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond die verbouwde schuur prachtig ingericht,mooier dan menig hotel zelfs.

De verbouwde bus vond ik met 200 euro per nacht veeeeeeel te duur aangezien het ontbijt al een dag vantevoren in de koelkast daar was neergezet,vond ik echt niet kunnen.

Je hoort het vers sochtends op tafel te zetten.En zelf je eieren te moeten koken is not done.

Ik vond trouwens het ontbijt bij alle 3 karig,veel kant en klaar zoetdspul uit een pot,weinig keuze in vleeswaren en ik heb geen yogurt ed gezien.

Daarom ga ik het liefst naar hotels met een ontbijtbuffet.In Veldhoven,een voormalig klooster omgebouwd tot sterrenhotel hebben ze het beste ontbijtbuffet in Nederland..Ik heb verder nog nooit in Nederland zo'n luxe uitgebreid ontbijtbuffet gezien.

Enige minpunt in dat hotel was een te kleine tv die niet recht voor het bed hing maar schuin,ik kon niet op bed tv kijken maar goed het ontbijt vergoedde dat minpunt 100x.

Ik zou trouwens ook niet naar een B&B gaan met gedeeld sanitair en zo'n steile hoge trap(boot in Amsterdam).Dan ga ik liever naar de boot Klein Amstel in Amsterdam.
Up!





Nog iemand die kijkt?

Ik gooi nu een oud topic omhoog, geen idee of er een nieuwer topic is.
Nu?
Gemist. Terugkijken maar, vind het altijd wel erg leuk.
Zijn het nieuwe afleveringen? Ik kijk het altijd met mijn vriend.
Kijkt iemand weer? Ik zit me weer zó te verkneukelen, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
haha ja ik zit te kijken! Wow die ene vrouw is echt vermoeiend. Het zal je schoonmoeder maar zijn...
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar het is wel grappig om te zien
Alle reacties Link kopieren Quote
En hun ontbijt was wel echt goed!
Ja, haar vind ik juist heerlijk om naar te kijken
Mijn god, wat is dat?? Aangebrande specialiteit??
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, ik ook wel hoor, maar ik moet er niet aan denken een hele dag met haar door te brengen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook. Ik vind dit echt een prachtig programma, zo lekker kneuterig. Maar Anneke is wel ontzettend irritant/ overheersend. Inderdaad niet iemand die je als schoonmoeder zou willen hebben....
O hemel, hij gaat vol in de sloot! Wat geweldig is dit toch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar ik zou echt niet blij zijn met een slaapzak in een hooiberg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja die arme Herman
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Anneke! Aaaaargh
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat uitgerekend Anneke ook in het hooi moet.. Haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeh dat is nog best spannend het water over
Alle reacties Link kopieren Quote
Ahh, arme Herman
Alle reacties Link kopieren Quote
Lilly, jij loopt volgens mij voor op mijn tv :-)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven