Entertainment alle pijlers

Bed and breakfast

05-05-2012 23:41 1906 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was gisteren en vorige week te zien bij Max Nederland 1.

Ik vond het echt wel een grappig programma, leuk idee, volgende week komen er niet alleen babyboomers in beeld. Kijkt iemand dit ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Best knap. Vallen in zo'n smal slootje.



Dat laat je je gasten toch niet doen'
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee, dat was het voorstukje waar ik het zag
En dat die man een fohn nodig heeft, waarvoor in godsnaam.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij kijken nu, hadden het opgenomen. Wat een Truus de mier zeg! Tuut-tuut-tuuttuut... Haar man heeft in die dertig jaar wel geleerd om zijn mond te houden ;)



En die regenjas...



Ik zou ook gaan fierljeppen hoor ;) of bongelwuppen zoals wij dat zeggen.



Heerlijke tv dit ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:lilyofthevalley schreef op 28 februari 2014 @ 22:15:

En dat die man een fohn nodig heeft, waarvoor in godsnaam.Zijn wenkbrauwen, dat lijkt me duidelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ohhh hij heeft die föhn nodig voor zijn wenkbrauwen! Nu snap ik het
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer nieuwe afleveringen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een aantal van die B&B ziet er echt goed uit, niks van te zeggen. Maar zou er zelf nooit voor kiezen. Zou toch het idee hebben bij volkomen vreemde mensen te logeren, kunnen hele aardige mensen zijn natuurlijk, maar het kan ook wel eens niet "klikken". Kies ik toch liever voor de "anonimiteit" van een hotel, dan dat ik het idee heb bij volkomen vreemden op de logeerkamer te bivakkeren.



Overigens hoef je het voor het geld niet te laten, want als ik zie wat sommige mensen rekenen voor hun B&B-kamer, kan je daar vaak genoeg een héél behoorlijke echte hotelkamer mét alle faciliteiten voor boeken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren Quote
Kooiboois en indianen. Waarom moet je als uitbater van een B&B je gasten entertainen?
verba volant, scripta manent.
He, chips begin gemist.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik logeer heel graag in een leuke B&B.



Ik ken Gert 'n heel klein beetje door 't paardrijden. De muziek van die andere ken ik, helaas, door mijn dochter.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk morgen.



Ben laatst in een B&B van dit programma geweest. Dat was echt zo leuk!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:MarianneDavids schreef op 19 februari 2016 @ 21:43:

Kooiboois en indianen. Waarom moet je als uitbater van een B&B je gasten entertainen?Om ze het idee te geven dat ze nog iéts krijgen voor die 100 euro per nacht die je rekent voor je opgeknapte logeerkamer?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wel lekker knusse kamers zo op het eerste gezicht.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren Quote
O, gedeeld sanitair, valt meteen af.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het ook onvrij om bij mensen zo thuis te slapen kies ook altijd voor een hotel.
Gedeeld sanitair, wil ik ook niet. Maar ik ben ook zwaar allergisch voor paarden, dus ik zou het daar sowieso nog geen uur volhouden, hoe leuk het er ook uit ziet.

Wat voor muziek Gatti?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een oude troep zo aan de buitenkant.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Superhuisvrouw schreef op 19 februari 2016 @ 21:47:

Ik vind het ook onvrij om bij mensen zo thuis te slapen kies ook altijd voor een hotel.Ik ben ook pro-hotel. Maar ik vond de B.&B waar we dus laatst waren niks tegenvallen. Hoewel ik op het ergste voorbereid was.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:bubbelwijn schreef op 19 februari 2016 @ 21:48:

Gedeeld sanitair, wil ik ook niet. Maar ik ben ook zwaar allergisch voor paarden, dus ik zou het daar sowieso nog geen uur volhouden, hoe leuk het er ook uit ziet.

Wat voor muziek Gatti?



Kom pak je lasso maar.

Wordt hier gedraaid op 't kindercarnaval.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het leuk om ergens anders naar binnen te kijken, zonder dat ik er logeer. Maar ik vind het nog veel leuker dat op het eind van het programma de stelletjes het goed met elkaar kunnen vinden. Kijk ik Utopia voor het leedvermaak en ruzies, B&B kijk ik, omdat ik het serieus heel leuk vind om te zien hoe goed ze met elkaar omgaan, soms ondanks de verschillen. In veel gevallen verschillen ze namelijk helemaal niet zoveel.
quote:Superhuisvrouw schreef op 19 februari 2016 @ 21:50:

Wat een oude troep zo aan de buitenkant.



De binnenkant anders ook.

Oud kan leuk zijn als je het in 1 lijn doortrekt, maar dit is een soort allegaartje.
Alle reacties Link kopieren Quote
En de keren dat ik meegezongen en gebaard heb op het nummer in de kroeg is ontelbaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Superhuisvrouw schreef op 19 februari 2016 @ 21:47:

Ik vind het ook onvrij om bij mensen zo thuis te slapen kies ook altijd voor een hotel.



Ligt natuurlijk ook aan de opzet, maar ik snap wat je bedoelt. Als het een apart gastenverblijf is, los van het huis van de eigenaren, dan gaat het nog. Maar als de slaapkamer van de eigenaren bij wijze van spreken naast de jouwe is, dan zou ik me ook bezwaard voelen om na een avondje stappen in het dorp om 2 uur thuis te komen. En bij een hotel heb ik dat niet. Dan groet ik de nachtportier, pak mijn sleutel en ga naar mijn kamer.



Of als je wel op tijd in je kamer bent, en je wilt nog even een drankje pakken. Tja, dan kan je met de eigenaren van die B&B een wijntje drinken in de tuin ofzo, kan gezellig zijn, daar niet van, maar dan heb ik ook weer liever een (hotel-)bar waar ik vrijblijvend een drankje kan pakken, niet bang hoef te zijn dat ik mensen uit hun bed houd, niet verplicht ben een conversatie aan te gaan met de gastheren/-dames, maar gewoon samen met mijn vent een drankje kan genieten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren Quote
Krijg bij de B&B een kringloop gevoel

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven