Entertainment alle pijlers

Bed and breakfast

05-05-2012 23:41 1906 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was gisteren en vorige week te zien bij Max Nederland 1.

Ik vond het echt wel een grappig programma, leuk idee, volgende week komen er niet alleen babyboomers in beeld. Kijkt iemand dit ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het hangt bij mij ook links, nooit over nagedacht.
Geen B&B en verder nooit klachten gehad ;)

Dit zijn wel erg kleine kamers, en dan afspraken maken over de gedeelde badkamer, mwah ....
Wat die oudere man zegt, 's nachts via een kleine steile trap naar de wc (en dan maar hopen dat je niemand tegen komt haha).
Maar goed, kamers zijn een stuk goedkoper
Alle reacties Link kopieren Quote
Geweldig die West-Friezen. Zo lekker nuchter en droog qua opmerkingen.
Noh, je kenne ut pepier ok met je linkerhand pakke en den wissele
lientje69 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 21:48
0.73% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
10-12-2018 21:39
Ik kom er nu pas achter dat het heel onhandig is dat het wc-papier links hangt terwijl ik rechtshandig ben.

Dat ze dat als puntje van kritiek durft aan te geven... :facepalm:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
ja, en ik geef hem groot gelijk haha

was reactie op die nuchtere Fries, er staat een reactie tussen van iemand die sneller typte. Stom gedoe met die Gateway meldingen, blegh)
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
10-12-2018 21:47
Dat ze dat als puntje van kritiek durft aan te geven... :facepalm:

En het ook voordoet he, hoe dat werkt. Het viel me nog mee dat ze haar broek aanhield.

Maar ach, ik vind het allemaal prettige mensen.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
De straat is nu opgebroken voor de deur, ik vraag me af hoe druk het normaal is.

En de badkamer delen.. nee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor € 110,- wil ik niet in een bed van 1.40 liggen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Vind het ook vrij prijzig
Voor dat geld zit je ook in een hotel.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu pas. Grappig, ik heb 9 jaar geleden in die Smederij op Texel geslapen.
Was heel fijn, waren met 2 en baby en hond.
Heerlijk ontbijt in een mand.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
pffff ik geef het op hier vanavond dankzij de bad gateway
nienkejj wijzigde dit bericht op 10-12-2018 22:04
74.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
lientje69 schreef:
10-12-2018 22:02
Vind het ook vrij prijzig
Voor dat geld zit je ook in een hotel.

Laten we het even over hotels hebben ja :bonk:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Gatti schreef:
10-12-2018 22:03
Ik kijk nu pas. Grappig, ik heb 9 jaar geleden in die Smederij op Texel geslapen.
Was heel fijn, waren met 2 en baby en hond.
Heerlijk ontbijt in een mand.

Ziet er ook echt wel leuk uit.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk. " moin buurtje" heb wonnen.

Vond de B en B op Texel ook erg leuk. Vooral dat ouderwetse.
In een stad zou ik dan weer eerder voor een hotel kiezen. B en B vind ik toch wat landelijks hebben.
Ik ben sowieso geen stadsmens. Maar woon ook in de buurt van die donkere stille polder dus ben dat meer gewend denk.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond die b en b in beverwijk echt helemaal niks,ik had het idee van o we hebben 2 slaapkamers over nu de kinderen uit huis zijn.
In die ene stond alleen een bed, en badkamer delen en tijd afspreken wanneer je gaat douchen. Voor 15 euro meer heb je een leuke studio. Had echt het idee dat het zakken vullen is hier.
blikje2018 wijzigde dit bericht op 10-12-2018 23:11
Reden: Tikfout
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Blikje2018 schreef:
10-12-2018 23:05
Ik vond die b en b in beverwijk echt helemaal niks,ik had het idee van o we hebben 2 slaapkamers over nu de kinderen uit huis zijn.
In die ene stond alleen een bed, en badkamer delen en tijd afspreken wanner je gaat douchen. Voor 15 euro meer heb je een leuke studio. Had echt het idee dat het zakken vullen is hier.

Het was wel de soort B&B die sommige mensen blieven.
En ze doen het al 9 jaar, dus er zal wel een markt voor zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer.. ik kan het nog niet terug zien op NPO.
Wat duurt het soms lang voor een nieuwe aflevering er op staat!
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
10-12-2018 23:11
Het was wel de soort B&B die sommige mensen blieven.
En ze doen het al 9 jaar, dus er zal wel een markt voor zijn.
ja dat verbaasde mij dan ook, ze doen het al 9 jaar en het gaat goed schijnbaar.Mijn smaak is het alleen niet
MarindaH schreef:
10-12-2018 21:39
Ik kom er nu pas achter dat het heel onhandig is dat het wc-papier links hangt terwijl ik rechtshandig ben.
Wij hebben alleen links een muur dus dan moet je wel :)
Alle reacties Link kopieren Quote
pipootje schreef:
11-12-2018 08:49
Wij hebben alleen links een muur dus dan moet je wel :)

Hier ook. Op het werk ook. En ongetwijfeld ergens anders rechts. Nog nooit over nagedacht, laat staan me er druk om gemaakt..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
10-12-2018 23:11
Het was wel de soort B&B die sommige mensen blieven.
En ze doen het al 9 jaar, dus er zal wel een markt voor zijn.

Ja, die markt is er.
Neem bijvoorbeeld mensen die ver van huis de Nijmeegse vierdaagse meelopen.
Die zoeken toch veelal enkel een warme slaapplek, met een goed, schoon bed en een ontbijtje voor niet teveel?
Poespas als bij het behang matchende schilderijen of 10 soorten zelfgemaakte jam bij het ontbijt, zal ze toch weinig deren lijkt mij? laat staan dat je er dan dik geld voor over hebt.
Mijn ouders hebben overigens jaren geleden een fase gehad dat ze met vrienden door Europa tourden. Ze boekten nooit iets, en na uren auto rijden, landen ze dan soms zomaar aan bij een B&B in een of ander gat.
Ik hoorde hun altijd over bedragen als 15 tot 20 Euro p.p
het was altijd eenvoudig. Eigen kamers met schone bedden maar weinig tot geen opsmuk.
Meestal was het zo dat er dan na aankomst door de eigenaren snel een pan soep, een broodje of anders werd opgewarmd voor de gasten, en er een streekgebonden alcoholische versnapering bij werd geschonken, van het huis.
Mijn ouders hebben (na de val van de muur) veel B&B's in Berlijn bezocht.
de verhalen en gebruiken die ik van hun heb gehoord, lijken geenszins op wat we te zien krijgen van de B&B's in het programma.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
11-12-2018 09:00
Hier ook. Op het werk ook. En ongetwijfeld ergens anders rechts. Nog nooit over nagedacht, laat staan me er druk om gemaakt..
Ik zit nu te kijken en wat een gezeur over die wc-rol zeg! En als ik er over nadenk( wat ik nog nooit gedaan heb) bij iedereen die ik ken hangt de rol links.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blikje2018 schreef:
10-12-2018 23:05
Ik vond die b en b in beverwijk echt helemaal niks,ik had het idee van o we hebben 2 slaapkamers over nu de kinderen uit huis zijn.
In die ene stond alleen een bed, en badkamer delen en tijd afspreken wanneer je gaat douchen. Voor 15 euro meer heb je een leuke studio. Had echt het idee dat het zakken vullen is hier.
Het waren niet eens slaapkamers. De zolderkamer bestond hoofdzakelijk uit een bed (waar je alleen met een trapje in kon, dus als je er in de nacht uit moet, sta je ook nog eens te klooien om zonder vallen dat bed uit te komen), en verder stond er 1 stoeltje dat ze er met moeite nog ingeperst hadden, maar dat was het. En dan ook nog die badkamer op afspraak delen... neuh. Sorry. Nog niet misschien. Was waarschijnlijk een héél leuke kamer voor hun tienerzoon, maar écht, durf je daar betalende gasten in te stoppen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou er geen 65€( of wat het ook was) voor over hebben in elk geval. Maar ook geen €125 per nacht voor die andere op Texel.
Alle reacties Link kopieren Quote
pejeka schreef:
11-12-2018 19:19
Het waren niet eens slaapkamers. De zolderkamer bestond hoofdzakelijk uit een bed (waar je alleen met een trapje in kon, dus als je er in de nacht uit moet, sta je ook nog eens te klooien om zonder vallen dat bed uit te komen), en verder stond er 1 stoeltje dat ze er met moeite nog ingeperst hadden, maar dat was het. En dan ook nog die badkamer op afspraak delen... neuh. Sorry. Nog niet misschien. Was waarschijnlijk een héél leuke kamer voor hun tienerzoon, maar écht, durf je daar betalende gasten in te stoppen?
Dat zeiden ze ook aan het begin,dat ze het bed voor hun zoon hadden gepimpt en het zo hadden gelaten.
Er zal vast wel een markt voor zijn,maar dit kwam wel erg armoedig over en idd ook hoe laat ontbijten en dan half uur daarvoor douchen 🤣🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
11-12-2018 19:21
Ik zou er geen 65€( of wat het ook was) voor over hebben in elk geval. Maar ook geen €125 per nacht voor die andere op Texel.
Klopt. Echt niet dat ik 125 euro per nacht ga betalen om in een veredelde twijfelaar te slapen, in een hotel krijg ik voor dat geld een kingsize bed.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven