Entertainment alle pijlers

Bed and breakfast

05-05-2012 23:41 1906 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was gisteren en vorige week te zien bij Max Nederland 1.

Ik vond het echt wel een grappig programma, leuk idee, volgende week komen er niet alleen babyboomers in beeld. Kijkt iemand dit ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
pejeka schreef:
28-09-2020 19:32
De B&B's van vroeger bestaan niet meer. Ik heb ooit toen ik jong was (héél lang geleden) een keer in een B&B verbleven voor 2 nachten. Kamer was keurig, maar eenvoudig en zeker geen designmeubelen of antieke waskommen of originele kunstvoorwerpen. Eigenlijk een beetje zoals de logeerkamer bij je oudtante. Badkamer was ook keurig schoon, maar gewoon eenvoudig. Tegenwoordig schijnen álle badkamers in B&B's minstens te zijn behangen met marmer en travertijn, met designkranen en inloopdouches met kristallen wanden en 3 verschillende douchekoppen. En het beddengoed moet minstens Egyptische katoen zijn van de hoogste kwaliteit. Dat soort dingen. Soms lijkt het er best veel op dat die B&B-eigenaren krampachtig proberen een 5-sterrenhotel na te bootsen en heeft het weinig meer te maken met tegen een redelijk tarief in een huiselijke setting overnachten.

Vroeger had je ook geen tv. Scheelde weer ergenissen.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
pejeka schreef:
27-09-2020 10:27
Van de laatste aflevering vond ik het stel met die "suites" het minst sympathiek. Die stelden aan het begin van de aflevering al "Bij ons is alles zó perfect, daar kan niemand tegenop". Op de één of andere manier vond ik hen enorme ballen. En dan dat gezanik dat je bij de voordeur je schoenen uit moet en op je sokken het hele huis door naar je kamer. Nee, laat maar.

Had ik ook.
Ik denk dat ik me niet erg op mijn gemak zou voelen bij deze mensen.
Iemand gekeken gisteren? Leuke aflevering wel. Sympathieke mensen die elkaar niet afkraakten.
En leuk dat je 20 euro bovenop de vraagprijs betaalt omdat je het die prijs waard vindt. Dan ben je er niet op uit om te winnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Was leuke aflevering inderdaad. En de eerste in coronatijd!
Such fun!1
MarindaH schreef:
03-10-2020 09:21
Was leuke aflevering inderdaad. En de eerste in coronatijd!

Ja inderdaad!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja was een leuke aflevering. Ik vond die pipowagen 't leukst denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net gekeken en eens met de bovenstaande commentaren. Leuke uitzending van mensen die oprecht genieten van het hebben van een B&B maar ook de liefde ervoor van een andere eigenaar kunnen waarderen en zien. Zonder afgunst.
Everything you see I owe to spaghetti!
Is die Fokko niet helemaal jofel ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar schreef:
09-10-2020 21:04
Is die Fokko niet helemaal jofel ?
Als hij lacht lijkt 't net alsof hij beperkt is. En ook een gekke B&B, met al die wellness dingen.
Ik vond die eerste het leukst
Alle reacties Link kopieren Quote
pejeka schreef:
28-09-2020 19:32
De B&B's van vroeger bestaan niet meer. Ik heb ooit toen ik jong was (héél lang geleden) een keer in een B&B verbleven voor 2 nachten. Kamer was keurig, maar eenvoudig en zeker geen designmeubelen of antieke waskommen of originele kunstvoorwerpen. Eigenlijk een beetje zoals de logeerkamer bij je oudtante. Badkamer was ook keurig schoon, maar gewoon eenvoudig. Tegenwoordig schijnen álle badkamers in B&B's minstens te zijn behangen met marmer en travertijn, met designkranen en inloopdouches met kristallen wanden en 3 verschillende douchekoppen. En het beddengoed moet minstens Egyptische katoen zijn van de hoogste kwaliteit. Dat soort dingen. Soms lijkt het er best veel op dat die B&B-eigenaren krampachtig proberen een 5-sterrenhotel na te bootsen en heeft het weinig meer te maken met tegen een redelijk tarief in een huiselijke setting overnachten.

Vond het ook tekenend dat in de laatste aflevering een ontbijt als "karig" werd bestempeld. Nondeju, er waren 5 soorten brood en allerlei beleg, er waren eieren, er was fruit, er was zuivel, wat is daar dan karig aan?

Ik ben het helemaal met je eens. Laatst dacht ik nog aan een van de eerste afleveringen van B en B. Dat verblijf was inderdaad een soort logeerkamer op zolder bij je tante. Gewoon lekker knus. Als luxe lag er een chocolaatje op de bedsprei en dat was het. En een goed ontbijt. Nu vraag ik me wel vaak af of de eigenaren zo luxe uitpakken vanwege tv-opnames.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tijgerprintje2 schreef:
09-10-2020 21:09
Als hij lacht lijkt 't net alsof hij beperkt is. En ook een gekke B&B, met al die wellness dingen.
Ik vond die eerste het leukst

Ja, dat hield het midden tussen een hotelletje en een B&B. En zelf gaf ze anderen de tip om wat meer haakjes op te hangen voor de handdoeken, bleek ze zelf ook niet genoeg haakjes te hebben!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Vond die ene wel grappig, dat ze heel het keukentje af liepen te zoeken voor koffie voor het koffiezetapparaat, en er alleen wat oploskoffie bleek te zijn. Tig blikjes opentrekken waar allemaal wat anders in zat, maar nergens koffie.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik vond dat welness-stel eigenlijk wel leuk :-D . Vriendelijke mensen.
Die Belgische vond ik nogal blij met zichzelf en ze kon niet goed tegen kritiek.
Bij de eerste B&B vond ik het fotobehang erg leuk gedaan. Gaf gelijk wat sfeer aan een verder erg neutrale kamer.
Deze week vond ik het allemaal een beetje mwah....niks sprong er uit wat mij betreft.

Ik vond trouwens dat uitstapje op zee nogal gewaagd. Lijkt me best link als je dat nog nooit gedaan hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke aflevering weer! Terechte winnaars, kon ook bijna niet anders.

Ik wil ook echt een keer naar dat dorp in Noord-Holland, Twisk, zag er echt heerlijk kneuterig uit. In die B&B kan je alleen pas om 16 uur inchecken en om 10 uur willen ze alweer schoonmaken. Dat zou voor mij al reden zijn om niet te gaan eerlijk gezegd.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Het was inderdaad weer leuk. Ik hou wel van bijzondere locaties. Een paar jaar geleden nog tijdens de uitzending 2 nachten geboekt in Fort Bakkerskil 😁

Die Pipowagens vind ik dan weer niks, ik wil wel eigen sanitair.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja leuke aflevering weer eens :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijkt er iemand.
Wat een ontzettende zeikerds die twee mannen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een afgrijselijke vent die ene van dat homostel. Gatver wat een nare, zelfingenomen zeurkont.
Alle reacties Link kopieren Quote
Verwijderd
minnimouse wijzigde dit bericht op 09-04-2021 21:33
93.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond ze allebei verschrikkelijk en zelfingenomen.

En dan 25 euro pp vragen voor een hottub. Helemaal maf.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
Lente19251003 schreef:
09-04-2021 21:26
Wat een afgrijselijke vent die ene van dat homostel. Gatver wat een nare, zelfingenomen zeurkont.
Echt he, vreselijke mierenneuker
Slechte reclane
Ik vond het ook ongezellige kamers
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Gatti schreef:
09-04-2021 21:31
Ik vond ze allebei verschrikkelijk en zelfingenomen.

En dan 25 euro pp vragen voor een hottub. Helemaal maf.
Eens, ik vond ze vreselijk zeuren en had echt het idee dat ze lage bedragen gaven om zelf te winnen.
Dat wordt in ieder geval een B&B waar man ( groot fan van het programma) en ik niet naartoe gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, had niet gehoeven dat gemierneuk. 'De nachtkastjes moeten hoger en de sifon van de wastafel was van plastic ipv rvs'.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad, gelukkig waren de andere twee koppels wel sympathiek én sportief. Deze mannen hebben de andere deelnemers in ieder geval een grote dienst bewezen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snapte het niet: ze hebben een B&B in Delfzijl, waar ze 7 dagen per week mee bezig zijn. Maar de ene man werkte op de zorgboerderij (aan huis, dus kan ik wel begrijpen) maar de andere werkt op de pont. In Amsterdam!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven