Entertainment alle pijlers

Bellen Ed Sheeran

28-09-2021 19:43 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het antwoord op internet niet duidelijk vinden, maar ik wil graag bellen naar Q-music als ik Ed Sheeran hoor om kans te maken om kaartjes te winnen. Kost het geld als een 0909-nummer niet opneemt (meteen wegvalt)? Voordat ik straks honderden euro's uitgeef doordat ik blijf bellen.

Bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
Het kost je klauwen met geld als je dit soort nummers vaak belt. Hoe denk je dat ze anders die Ed Sheeran kunnen bekostigen :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Reken er maar op dat dat gesprek echt wordt aangenomen. Weliswaar door een machine maar dat maakt voor de kosten niet uit. Het is een commerciële zender en die proberen van alles om zoveel mogelijk geld te verdienen. Logisch, daarvoor zijn ze opgericht.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
28-09-2021 19:46
Het kost je klauwen met geld als je dit soort nummers vaak belt. Hoe denk je dat ze anders die Ed Sheeran kunnen bekostigen :)
Een aantal keer (1/5) kom je er inderdaad doorheen en geven ze aan dat het een X bedrag kost, maar geldt dit ook als je bij het klikken op het nummer al meteen er niet doorheen komt?
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
28-09-2021 19:46
Het kost je klauwen met geld als je dit soort nummers vaak belt. Hoe denk je dat ze anders die Ed Sheeran kunnen bekostigen :)
Een aantal keer (1/5) kom je er inderdaad doorheen en geven ze aan dat het een X bedrag kost, maar geldt dit ook als je bij het klikken op het nummer al meteen er niet doorheen komt? (Je hoort dus ook geen bandje of iets)
Alle reacties Link kopieren
45 cent per gesprek. Er moet wel een verbinding tot stand zijn gekomen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Chienandalou schreef:
28-09-2021 19:50
45 cent per gesprek. Er moet wel een verbinding tot stand zijn gekomen.
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Oké, dankjewel! Voor de zekerheid toch maar niet te vaak bellen haha, maar in de meeste gevallen is er inderdaad niet eens sprake van een verbinding.
Alle reacties Link kopieren
Gaat ook vaak nog eens per minuut, de kosten. Ik zou er echt mee uitkijken.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
28-09-2021 19:56
Gaat ook vaak nog eens per minuut, de kosten. Ik zou er echt mee uitkijken.
Is per gesprek.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Chienandalou schreef:
28-09-2021 20:00
Is per gesprek.
Dat geloof ik ook nooit zo. De kosten vallen altijd hoger uit dan je denkt. Helaas ooit ervaring mee gehad.
Voor iedereen een groene tuin
He wat jammer. Ik dacht dat je Ed Sheeran ging bellen.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
28-09-2021 20:06
Dat geloof ik ook nooit zo. De kosten vallen altijd hoger uit dan je denkt. Helaas ooit ervaring mee gehad.
https://qmusic.nl/acties/win-toegang-to ... ed-sheeran

Wat soms wel eens is is dat er gezegd wordt is: …. Cent per gesprek plus de kosten voor het bellen naar een vast nummer. Dan komen er idd een paar cent bij. Dit merk je meestal niet imdat dit in je belbundel zit.

Het moet iig altijd vooraf gemeld worden en ik denk niet dat Q music hier mee sjoemelt.
Wanna grow up to be
Be a debaser
GroenTuintje schreef:
28-09-2021 19:46
Het kost je klauwen met geld als je dit soort nummers vaak belt. Hoe denk je dat ze anders die Ed Sheeran kunnen bekostigen :)
Haha! Daar bekostigen ze Ed echt niet mee hoor.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
28-09-2021 20:22
He wat jammer. Ik dacht dat je Ed Sheeran ging bellen.
:mrgreen: die was wel origineel geweest qua topic
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
28-09-2021 20:22
He wat jammer. Ik dacht dat je Ed Sheeran ging bellen.
Ik dacht het ook :proud: :popcorn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven