Boer zoekt vrouw 2015 deel 3

maandag 2 maart 2015 om 13:40

maandag 2 maart 2015 om 18:19
quote:Sylphide75 schreef op 02 maart 2015 @ 16:15:
Leonie is echt een stadsmeisje en inderdaad niets voor zo'n boer. Ze is ook best knap (lijkt op Katherine Heigl) en zal best een andere leuke vent vinden. Rimke past beter bij Tom, maar ik vond haar ook niet zo enthousiast toen hij zei dat hij voor haar had gekozen. Ik denk dar schoonma roet in het eten heeft gegooid. Ik vond haar erg onsympathiek, meteen de meisjes zo op hun plaats wijzen, daarna dat stomme onderonsje tussen Tom en haar. Nee, voor mij zou het dan al niet meer hoeven.
Jaaaa! Katherine Heigl..
Zit mij al een aantal afleveringen af te vragen op wie Leonie lijkt...
Leonie is echt een stadsmeisje en inderdaad niets voor zo'n boer. Ze is ook best knap (lijkt op Katherine Heigl) en zal best een andere leuke vent vinden. Rimke past beter bij Tom, maar ik vond haar ook niet zo enthousiast toen hij zei dat hij voor haar had gekozen. Ik denk dar schoonma roet in het eten heeft gegooid. Ik vond haar erg onsympathiek, meteen de meisjes zo op hun plaats wijzen, daarna dat stomme onderonsje tussen Tom en haar. Nee, voor mij zou het dan al niet meer hoeven.
Jaaaa! Katherine Heigl..
Zit mij al een aantal afleveringen af te vragen op wie Leonie lijkt...

maandag 2 maart 2015 om 18:27
En waarom vinden jullie Katherine zo sympathiek?
Ze kleedt het wat anders in (lees: ze zit in haar slachtofferrol omdat Esther 'alle aandacht opeist'), maar ze is net zo krengerig bezig om Bertie om haar vingers te winden.
Dan kijk ik liever naar Esther die er blijkbaar gewoon voor gaat dan dat ik kijk naar de desperate pogingen van Katherine die met haar knip- en plakselmap vol diepzinnige spreuken Bertie voor zich probeert te winnen.
En wat het ergste is: beide dames zijn zo met zichzelf bezig dat ze niet zien dat Bertie het allemaal niet meer trekt.
Ik denk dat Bertie voor Esther gaat en dat Katherine met de staart tussen de benen vertrekt, nog weken namokkend dat Esther het gras onder haar voeten heeft weggemaaid.
Om na een paar weken weer fris en fruitig met een nieuwe knipselmap bij Bertie voor de deur van Bertie te staan. Bertie heeft inmiddels Esther de deur heeft uitgewerkt en Katherine Bertie smeekt om een 1 op 1 alleraller laatste kans waarbij ze haar frobelwerk in de strijd gooit.
Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van Katherine.
Ze kleedt het wat anders in (lees: ze zit in haar slachtofferrol omdat Esther 'alle aandacht opeist'), maar ze is net zo krengerig bezig om Bertie om haar vingers te winden.
Dan kijk ik liever naar Esther die er blijkbaar gewoon voor gaat dan dat ik kijk naar de desperate pogingen van Katherine die met haar knip- en plakselmap vol diepzinnige spreuken Bertie voor zich probeert te winnen.
En wat het ergste is: beide dames zijn zo met zichzelf bezig dat ze niet zien dat Bertie het allemaal niet meer trekt.
Ik denk dat Bertie voor Esther gaat en dat Katherine met de staart tussen de benen vertrekt, nog weken namokkend dat Esther het gras onder haar voeten heeft weggemaaid.
Om na een paar weken weer fris en fruitig met een nieuwe knipselmap bij Bertie voor de deur van Bertie te staan. Bertie heeft inmiddels Esther de deur heeft uitgewerkt en Katherine Bertie smeekt om een 1 op 1 alleraller laatste kans waarbij ze haar frobelwerk in de strijd gooit.
maandag 2 maart 2015 om 19:11
quote:hgjb266 schreef op 02 maart 2015 @ 15:36:
Nee echt sympathiek vond ik de moeder van Tom niet. Zaak gaat voor het meisje, dat ze dat maar even goed in hun oren knoopten. En ook dat u van Tom tegen zijn moeder klonk mij wat vreemd in de oren, maar dat is misschien net wat je bent gewend. Kleren echt te, voor zoiets, dat rokje, nee, vond het niet zo.
Geloof niet dat Rimke echt enthousiast was, zo leek het.
Ada en Hetty zijn allebei leuk.
Esther brrr en Bertie, ik weet niet misschien best aardig maar waarom zo onaantrekkelijk, iets verzorgder mag ook wel.
Jan en Rianne, leuk stel.
Hoop op een leuke vrouw voor Theo, maar Nancy dat wordt niets.
Verder eens met bijna alles wat al eerder is geschreven hier De moeder zit waarschijnlijk nog in de verzetsfase. Ze is uit een warm gezin opgestapt omdat ze er niet meer tegen kon dat het bedrijf eeuwig voor gaat. Dat heeft Tom een douw gegeven, hij ziet nu dat een goed huwelijk niet een eeuwig huwelijk moet zijn, terwijl hij net toe is aan een goed huwelijk met kindertjes en zo.
U of jij zeggen is al zo lang een kwestie van gewoonte, meer niet. Het is net wat je gewend bent en het een is niet beter of nader dan het andere.
Nee echt sympathiek vond ik de moeder van Tom niet. Zaak gaat voor het meisje, dat ze dat maar even goed in hun oren knoopten. En ook dat u van Tom tegen zijn moeder klonk mij wat vreemd in de oren, maar dat is misschien net wat je bent gewend. Kleren echt te, voor zoiets, dat rokje, nee, vond het niet zo.
Geloof niet dat Rimke echt enthousiast was, zo leek het.
Ada en Hetty zijn allebei leuk.
Esther brrr en Bertie, ik weet niet misschien best aardig maar waarom zo onaantrekkelijk, iets verzorgder mag ook wel.
Jan en Rianne, leuk stel.
Hoop op een leuke vrouw voor Theo, maar Nancy dat wordt niets.
Verder eens met bijna alles wat al eerder is geschreven hier De moeder zit waarschijnlijk nog in de verzetsfase. Ze is uit een warm gezin opgestapt omdat ze er niet meer tegen kon dat het bedrijf eeuwig voor gaat. Dat heeft Tom een douw gegeven, hij ziet nu dat een goed huwelijk niet een eeuwig huwelijk moet zijn, terwijl hij net toe is aan een goed huwelijk met kindertjes en zo.
U of jij zeggen is al zo lang een kwestie van gewoonte, meer niet. Het is net wat je gewend bent en het een is niet beter of nader dan het andere.
maandag 2 maart 2015 om 19:11
quote:banaanaap schreef op 02 maart 2015 @ 14:22:
Volgens mij is Tom ook een redelijk tamme jongen. Dus dan is het ook niet gek dat er geen uitspattingen zijn.Ik denk dat Rimke nog aan het bijkomen was van het 'gezellige' bezoek van haar toekomstige schoonmoeder. Zeker omdat Tom eerder aangaf heel veel om te gaan met zijn moeder. :S
Volgens mij is Tom ook een redelijk tamme jongen. Dus dan is het ook niet gek dat er geen uitspattingen zijn.Ik denk dat Rimke nog aan het bijkomen was van het 'gezellige' bezoek van haar toekomstige schoonmoeder. Zeker omdat Tom eerder aangaf heel veel om te gaan met zijn moeder. :S

maandag 2 maart 2015 om 19:39
quote:Lotte35 schreef op 02 maart 2015 @ 19:37:
Ze probeerde er inderdaad echt wel iets van te maken.
Toch erger ik me aan haar.
Ik kan het niet helpen, het gaat vanzelf Ik vond vooral het geknutsel stom. (Was zij nou ook degene van de poster?)
Ze probeerde er inderdaad echt wel iets van te maken.
Toch erger ik me aan haar.
Ik kan het niet helpen, het gaat vanzelf Ik vond vooral het geknutsel stom. (Was zij nou ook degene van de poster?)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
maandag 2 maart 2015 om 19:49
Ik vind vooral Esther heel erg eng, met haar "ik zag jou, werd spontaan lesbisch, want jij bent de liefde van mijn leven' gereutel (okay, vat het even kort samen) naar aanleiding van een filmpje op televisie van 2 minuten.
Kom op zeg, je bent toch geen puber meer die na het zien van een of andere popster bedacht heeft dat ze zoooooooooo verliefd is.
Katherina probeerde er in elk geval nog iets van te maken en probeerde nog enige reactie uit Bertie te krijgen.
Van dat geknutsel en gefrutsel krijg ik ook vreselijke jeuk overigens.
Kom op zeg, je bent toch geen puber meer die na het zien van een of andere popster bedacht heeft dat ze zoooooooooo verliefd is.
Katherina probeerde er in elk geval nog iets van te maken en probeerde nog enige reactie uit Bertie te krijgen.
Van dat geknutsel en gefrutsel krijg ik ook vreselijke jeuk overigens.

maandag 2 maart 2015 om 20:27

maandag 2 maart 2015 om 20:50
quote:LouisaVuitton schreef op 02 maart 2015 @ 18:27:
Ik denk dat ik Katherine sympathieker over vind komen dan Esther omdat ze op een volwassenere manier praat. Esther heb ik nou echt nog helemaal niks horen vertellen behalve dat Bertie de liefde van haar leven is en dat kittens ook een soort kinderen zijn.
Er zijn zeker ook dingen waar ik mij bij Katherine aan erger, maar bij Esther is dat nog veel sterker. Maar ja, het typeert helaas wel een beetje van wat ik nog van 'de scene' herinner.
Niks dan draaaaama en aartsrivalerij... Gelukkig zijn mijn vrouw en ik niet zo.
Ik denk dat ik Katherine sympathieker over vind komen dan Esther omdat ze op een volwassenere manier praat. Esther heb ik nou echt nog helemaal niks horen vertellen behalve dat Bertie de liefde van haar leven is en dat kittens ook een soort kinderen zijn.
Er zijn zeker ook dingen waar ik mij bij Katherine aan erger, maar bij Esther is dat nog veel sterker. Maar ja, het typeert helaas wel een beetje van wat ik nog van 'de scene' herinner.

maandag 2 maart 2015 om 21:07
Als ik Bertie was zou ik eerlijk zeggen dat ik in alletwee die tuttebollen geen zin had. En dan naar een gezellig schuurfeest gaan met veel bier en een lekker wijf scoren. Volgens mij is Bertie helemaal niet zo suf als ze overkomt in BZV. Maar zag ze bij voorbaat al dat dit het niet ging worden en klapt ze daarvan dicht. Ik denk dat ze haar zinnen had gezet in die ene die met de speeddate bekende iemand anders te zijn tegen gekomen.

maandag 2 maart 2015 om 21:30
Denk ik ook bubbelwijn. Na de speeddates wees ze alleen nog Joke af. Ik vermoed dat ook Katherine was afgevallen als Rosita mee gemogen had. Ik denk dat ze bij Joke ook het idee had van: help, die zit al helemaal met verliefde ogen te kijken... En dat ze dat ook slecht trekt bij zowel Katherine als Esther. Maar ze is denk ik weer te aardig om ze allebei de laan uit te sturen al merk je eigenlijk aan alles wel dat het niet wederzijds is... Denk ik.

maandag 2 maart 2015 om 22:36
quote:yadayadayada schreef op 02 maart 2015 @ 15:37:
Aanhalige Ada zonder tas voor afscheid (hier probeert Geile Geert overduidelijk stiekem Ada's borsten te beroeren)
[IMG]http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... ifmlle.jpg[/IMG]
Aanhalige Ada met tas bij afscheid
[IMG]http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... nzeswm.gif[/IMG]
Hitsige Hetty zonder tas?
[IMG]http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... pntawb.jpg[/IMG]
Grijpgrage Geert
[IMG]http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... xabjmn.gif[/IMG]
Het lijkt er ook op dat Hetty haar jas aanheeft en Ada niet. Ik weet het nog niet.
Ik vond Yvon er zwanger uitzien toen ze met Jan bij het hek aan het praten was.
Aanhalige Ada zonder tas voor afscheid (hier probeert Geile Geert overduidelijk stiekem Ada's borsten te beroeren)
[IMG]http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... ifmlle.jpg[/IMG]
Aanhalige Ada met tas bij afscheid
[IMG]http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... nzeswm.gif[/IMG]
Hitsige Hetty zonder tas?
[IMG]http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... pntawb.jpg[/IMG]
Grijpgrage Geert
[IMG]http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... xabjmn.gif[/IMG]
Het lijkt er ook op dat Hetty haar jas aanheeft en Ada niet. Ik weet het nog niet.
Ik vond Yvon er zwanger uitzien toen ze met Jan bij het hek aan het praten was.
maandag 2 maart 2015 om 22:55
quote:politiehier schreef op 02 maart 2015 @ 22:36:
[...]
Ik vond Yvon er zwanger uitzien toen ze met Jan bij het hek aan het praten was.HA. Dat schoot ook al door mij heen...Ze is 41, dus het kan...
[...]
Ik vond Yvon er zwanger uitzien toen ze met Jan bij het hek aan het praten was.HA. Dat schoot ook al door mij heen...Ze is 41, dus het kan...
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett