Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)
maandag 19 augustus 2024 om 14:56
Seizoen 14
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”

makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
zondag 11 mei 2025 om 21:18
zondag 11 mei 2025 om 21:20
Lila-Linda schreef: ↑11-05-2025 21:18Volgens mij vinden ze dan gewoon beide vrouwen niet leuk genoeg.
En gokken ze op degene die hen het leukst vindt
Inderdaad, en prima, hebben ze een leuke trip en dan begint de zoektocht opnieuw.
Ik denk jij dat hij ze allebei leuk vindt.Lila-Linda schreef: ↑11-05-2025 21:18Volgens mij vinden ze dan gewoon beide vrouwen niet leuk genoeg.
Het burgelijk en uiterlijk van Eileen en het jolige van Karin.
Ja dat denk ik ook, als je echt iemand heel leuk vindt dan kan je dat ook niet zo goed verbergen, ook al probeer je dat. Maar als je het 'plaatje' zo graag wil dan ga je gewoon kijken hoe ver je komt.Lila-Linda schreef: ↑11-05-2025 21:18Volgens mij vinden ze dan gewoon beide vrouwen niet leuk genoeg.
Heeft-ie vaker gezegd, ook op deze manier... Ik was al niet verbaasd meer over hem. Wel over de dames dat ze het niet accepteren.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zondag 11 mei 2025 om 21:22
En volgens mij gaat het bij boerinnen dus vaak stroevervampierprinsesje schreef: ↑11-05-2025 21:20Ja dat denk ik ook, als je echt iemand heel leuk vindt dan kan je dat ook niet zo goed verbergen, ook al probeer je dat. Maar als je het 'plaatje' zo graag wil dan ga je gewoon kijken hoe ver je komt.
Want die zoeken echt naar die ene, niet daar 'doe die dan maar".
En als die ene er niet echt tussen zit, wordt het een moeilijke week
En als hij wr wel bij zit (zoals Roy) weet zo'n boerin zich geen raad met de rest
zondag 11 mei 2025 om 21:28
zondag 11 mei 2025 om 21:28
Echt? Heeft ie gewoon ze alletwee even getest? Ik snapte het fragment niet maar we zullen zien wie er een koortslip krijgt dan
zondag 11 mei 2025 om 21:33
Ik voel een nieuw concept aankomen.
zondag 11 mei 2025 om 21:38
Ik kreeg de indruk dat de feeststemming een bepaalde kant op gegaan is en ze alle drie daarvoor open stonden. Maar duidelijk zei hij het niet, het kan ook een van de dames geweest zijn.Koffieleut123 schreef: ↑11-05-2025 21:28Echt? Heeft ie gewoon ze alletwee even getest? Ik snapte het fragment niet maar we zullen zien wie er een koortslip krijgt dan
Aanvulling: nog even teruggekeken en volgens mij echt allebei. Ach ja...
canis-felis wijzigde dit bericht op 11-05-2025 21:43
8.62% gewijzigd
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zondag 11 mei 2025 om 21:48
Hij gaf aan dat Eileen zich mengde en Karin niet, maar ik zag Eileen vooral met hapjes rondgaan en Karin meer ouwehoeren.
Ik vind Karin zelf veel leuker, maar ik denk wel dat Eileen meer past in het plaatje van John. Huiselijk, zorgen voor hem en de kinderen, hem vooral de man laten zijn, als provider.
Roel was voor Karin gegaan denk ik. Als hij eerlijk is zegt hij dat tegen Simone.
Coffee is never my cup of tea
zondag 11 mei 2025 om 21:49
Nou ja, dat is wel duidelijk toch? Anders kom je wel wat enthousiaster binnen.Marianneke schreef: ↑11-05-2025 21:48Hij gaf aan dat Eileen zich mengde en Karin niet, maar ik zag Eileen vooral met hapjes rondgaan en Karin meer ouwehoeren.
Ik vind Karin zelf veel leuker, maar ik denk wel dat Eileen meer past in het plaatje van John. Huiselijk, zorgen voor hem en de kinderen, hem vooral de man laten zijn, als provider.
Roel was voor Karin gegaan denk ik. Als hij eerlijk is zegt hij dat tegen Simone.
zondag 11 mei 2025 om 21:51
Ik gok dat Simone haar koffers al gepakt heeftMarianneke schreef: ↑11-05-2025 21:48Hij gaf aan dat Eileen zich mengde en Karin niet, maar ik zag Eileen vooral met hapjes rondgaan en Karin meer ouwehoeren.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in