Entertainment alle pijlers

Buitenlandse bruiloft

13-09-2012 21:21 443 berichten
Voor zometeen
quote:Polleke78 schreef op 13 september 2012 @ 21:46:

Ik ben nog nooit zo enthousiast ontvangen door welke schoonmoeder dan ook

Alle reacties Link kopieren
Half jaar kennen ze elkaar?? En waar gaan ze wonen?
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik kan niet meer ophouden met lachen! Mijn man denkt dat ik niet goed ben geworden
Die denkt ook;zij gaat mijn zoon redden en naar europa brengen ;)))))) Erg ben ik he ;)))
quote:Polleke78 schreef op 13 september 2012 @ 21:46:

Ik ben nog nooit zo enthousiast ontvangen door welke schoonmoeder dan ook Ik vind dit de allerleukste posting die ik in jaren heb gelezen!
Interessant om te zien. Net een boek gelezen, waargebeurd verhaal, van Nederlandse vrouw, getrouwd met Tunesiër, wonen op den duur in nederland, hij ontvoert hun kind naar Tunesië en zij doet uiteraard al het mogelijke om haar kind terug te krijgen. Zij gaat een tijd in Tunesië wonen om daar dus van alles te regelen. Die vrouw schreef veel over haar schoonfamilie/schoonmoeder en hoe close die familie is. Krijg er nu dus beetje een beeld van hoe Tunesië eruit ziet en die mensen etc.

Ik zeg dus niet dat meisje van de tvserie dit ook zal overkomen. Maar ik zelf zou niet snel aan zo'n avontuur beginnen. Niks voor mij.
Schoonmoeder is een zeer enthousiaste vrouw
Die schoonfamilie is natuurlijk dolblij met zo'n goudmijn uit Nederland.
Jezus ze kunnen niet eens communiceren. En niet vanwege een taalbarriere, maar omdat ze allebei zo'n potje van hun Engels maken dat er werkelijk geen touw meer aan vast te knopen is in welke taal dan ook.

En dat gegil. WAT is dat geGIL? Ik word er bang van
Wat een takkeherrie
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
De familie heeft een all inclusive bandje om!

Ik kom niet meer bij!
Als zij na haar trouwen maar niet kort haar neemt!
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:kabouterpuntmuts schreef op 13 september 2012 @ 21:55:

Jezus ze kunnen niet eens communiceren. En niet vanwege een taalbarriere, maar omdat ze allebei zo'n potje van hun Engels maken dat er werkelijk geen touw meer aan vast te knopen is in welke taal dan ook.

En dat gegil. WAT is dat geGIL? Ik word er bang van Dat zijn Arabische vreugdekreten. Is heel normaal in het MO.
Nou met lang haar is ze ook niet de schoonste die NL ooit heeft voortgebracht. Over 20 jaar en dito kilo's zier ze er waarschijnlijk net zo uit als mams.
Pa heeft mooie tieten
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
"kleine djeste" zei hij. :-)))
Haha, dank je Yasmijn.
What will joe?
Zegt die vader nou echt: 'what wil you?' Hahahaha, ik ga kapot hier!
@ Yasmijn: overal? Nog nooit in MO geweest, dus weer wat geleerd, maar alleen de vrouwen doen dat??
Ik heb nog steeds tranen van het lachen!

"What will you? "
quote:kabouterpuntmuts schreef op 13 september 2012 @ 21:59:

@ Yasmijn: overal? Nog nooit in MO geweest, dus weer wat geleerd, maar alleen de vrouwen doen dat??Correct!
hahahahahahahha
Maar waarom de mannen dan niet?
Topamusement!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven