Buitenlandse bruiloft
donderdag 13 september 2012 om 21:54
Interessant om te zien. Net een boek gelezen, waargebeurd verhaal, van Nederlandse vrouw, getrouwd met Tunesiër, wonen op den duur in nederland, hij ontvoert hun kind naar Tunesië en zij doet uiteraard al het mogelijke om haar kind terug te krijgen. Zij gaat een tijd in Tunesië wonen om daar dus van alles te regelen. Die vrouw schreef veel over haar schoonfamilie/schoonmoeder en hoe close die familie is. Krijg er nu dus beetje een beeld van hoe Tunesië eruit ziet en die mensen etc.
Ik zeg dus niet dat meisje van de tvserie dit ook zal overkomen. Maar ik zelf zou niet snel aan zo'n avontuur beginnen. Niks voor mij.
Ik zeg dus niet dat meisje van de tvserie dit ook zal overkomen. Maar ik zelf zou niet snel aan zo'n avontuur beginnen. Niks voor mij.
donderdag 13 september 2012 om 21:56
quote:kabouterpuntmuts schreef op 13 september 2012 @ 21:55:
Jezus ze kunnen niet eens communiceren. En niet vanwege een taalbarriere, maar omdat ze allebei zo'n potje van hun Engels maken dat er werkelijk geen touw meer aan vast te knopen is in welke taal dan ook.
En dat gegil. WAT is dat geGIL? Ik word er bang van Dat zijn Arabische vreugdekreten. Is heel normaal in het MO.
Jezus ze kunnen niet eens communiceren. En niet vanwege een taalbarriere, maar omdat ze allebei zo'n potje van hun Engels maken dat er werkelijk geen touw meer aan vast te knopen is in welke taal dan ook.
En dat gegil. WAT is dat geGIL? Ik word er bang van Dat zijn Arabische vreugdekreten. Is heel normaal in het MO.