Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:lamaatje schreef op 07 juni 2013 @ 13:18:

[...]

Daar zit ik ook vast Mikkie, dus als je weet hoe het moet, hier doorgeven aub.

Ik ben nu bijna 3 weken aan het proberen en wat ik te weten gekomen ben is dat het het beste is om zo snel mogelijk de onderste rij vrij te spelen.

Maar dat had je misschien ook wel bedacht. Verder proberen om zoveel mogelijk strepen te krijgen en op de bommen boven in de hoek letten, soms kan je ze bovenin al weghalen. Succes.dankje lamaatje,dat van die onderkant had ik inderdaad wel bedacht.soms vergeet ik die bommen wel eens denk ik oke hij gaat lekker ohja daar heb je weer zo een bom.het lijkt echt of je altijd net te weinig zetten hebt!en als je extra zetten krijgt wordt het sowieso niks,whaha.jij ook succes.
redband,level 65 is ook een rottig level,kan je je alvast geestelijk op voorbereiden;-)
191
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:citronella schreef op 06 juni 2013 @ 21:56:

dat van die uitdagingen begrijp ik ook niet trouwens, gaat het wel over hetzelfde spelletje?

Ja, toch wel, als ik hier het plaatje zie en de levels die beschreven zijn, dan is dat helemaal gelijk... Wellicht net een andere versie omdat het op een Android tablet gespeeld wordt.

Ik zit vast in level 97. Moet 100000 punten halen in een heel klein veldje, met bommen (de eerste keer dat ik die krengen zie, en nu al een hekel aan...). Iemand dé tip?

Voor iedereen die vast zit
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Akakia schreef op 08 juni 2013 @ 20:23:

[...]

Ja, toch wel, als ik hier het plaatje zie en de levels die beschreven zijn, dan is dat helemaal gelijk... Wellicht net een andere versie omdat het op een Android tablet gespeeld wordt.

Ik zit vast in level 97. Moet 100000 punten halen in een heel klein veldje, met bommen (de eerste keer dat ik die krengen zie, en nu al een hekel aan...). Iemand dé tip?

Voor iedereen die vast zit Zoveel mogelijk de bommen wegspelen, want een bom levert veel meer punten op dan een 'gewoon' snoepje. En proberen aan het eind wat gestreepte over te houden, want die speelt ie dan alsnog weg.
quote:Solomio schreef op 08 juni 2013 @ 18:37:

191

198, ook

Ik ben niet zo goed in tijdlevels
quote:citronella schreef op 08 juni 2013 @ 23:39:

[...]

198, ook

Ik ben niet zo goed in tijdlevelsIk zit nu een paar dagen op 191 en net voor het eerst alle bommen weggespeeld. Het zal aan mij liggen, maar alleen al die bommen weg krijgen lukt me dus vrijwel niet, laat staan dat ik kan beginnen met gelatine wegspelen. Stom kudt klote spel.
quote:Solomio schreef op 09 juni 2013 @ 10:34:

Stom kudt klote spel.

En dan te bedenken dat er nog talloze walgelijke levels volgen.

Fijne zondag!
191 is inderdaad een klote level. Als je de bommen eenmaal hebt gaat het wel. Dan kost het je nog zo'n 15 levens
Voor mijn gevoel zijn ze tot 200 veel moeilijker dan na 200. Ik ben nu de 300 voorbij! Er zaten een paar lastige tussen, maar niet zo lastig als een 65 of een 147.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ik begrijp dat Lotte en Heeeidi het niet helemaal met elkaar eens zijn.

Voor de 'fun' speel ik het spel ook nog op mijn zoons FB-account.
Vanaf 200 vond ik het echt heel erg meevallen. Een vriendin die achter mij aan komt, gaat ook supersnel, sinds 208 (die was wel weer lastiger dan lastig).

Ik heb weken op 147 vastgezeten en uiteindelijk twee keer extra beurten bijgekocht (hoewel ik met mezelf afgesproken had, niets te kopen..) om hem te halen. 290 was ook lastig. Maar de anderen gingen verbazend snel, soms met een beetje geluk, maar niet meer zo'n worsteling als sommigen tot 200.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:Solomio schreef op 09 juni 2013 @ 12:43:

Ik begrijp dat Lotte en Heeeidi het niet helemaal met elkaar eens zijn.

Oh jawel hoor. Ik vind het na 200 ook niet duidelijk moeilijker worden ofzo. Maar er zítten er een paar tussen Ik noem een 313, dat is er eentje op tijd. Echt NIET leuk vond ik die.

Nu ben ik alweer twee dagen bezig met 394. Terwijl ik 393 in één keer had. Er is geen peil op te trekken.
quote:Solomio schreef op 09 juni 2013 @ 10:34:

Stom kudt klote spel.

Net 96500 gehaald, moet 100000....
Grappig trouwens dat veel mensen die, tegen hun principes in, toch extra levens / zetten kopen... herkenbaar ook
Zo, ik ben weer klaar.

395 was zo simpel als de pest.

Nu maar weer wachten op nieuwe levels.

En dat halen van nét te weinig punten is inderdaad vreselijk frustrerend!
quote:Akakia schreef op 08 juni 2013 @ 20:23:

[...]

Ik speel ook op een Android tablet en herken het!

Moet nu ook weer 24 uur wachten tot ik de volgende uitdaging kan spelen.

Voorlopig weiger ik te betalen of Facebook-vrienden in te schakelen, dus dan maar braaf wachten. Maar hoelang dat nog duurt?
Kijk, een lotgenoot

En aangezien ik niet doe aan FB, blijft er niets anders op dan te wachten...

Level 97 blijft Kudt!
YESSSSSSSSSS 147 gehaald

3 weken aan zitten knutselen pffffffffffffffffffffff.
odi et amo
quote:aliva schreef op 06 juni 2013 @ 21:13:

[...]

o, vertel eens, welke?

Sorry, ben hier al een tijdje niet geweest. Maar kijk eens op www punt wendysforum punt net. Daar staan er echt de wéreld. Zoveel geweldig leuke spelletjes. En voor niks. En superveilig.

Ik heb even een ccs break hoor. Ik kom dat teringlevel niet door en ik ben er ff zó zat van. Nummer ben ik ff kwijt, maar je moet streepjessnoepjes combineren met een spikkel, een verpakte en nog een streepjessnoepje. En zoveel punten halen. Het lukt me niet.
voor lama!

voor Ratteke!
Dank je Akakia. *snif*
quote:lamaatje schreef op 09 juni 2013 @ 17:55:

YESSSSSSSSSS 147 gehaald

3 weken aan zitten knutselen pffffffffffffffffffffff.

Hoera, van harte!

Wat een euforisch moment is dat dan hè?

En Ratteke, stuur mij je inloggegevens maar, dan haal ik 'm wel voor je Ik heb deze vorige week ook voor m'n moeder gehaald.

Maar zonder gekheid; gewoon even stoppen inderdaad. Je zult zien dat het dan straks opeens wél lukt. Ik heb al vaak gezegd, en ik blijf het zeggen, dat er ook héél veel geluk bij komt kijken.
Ratteke; nog een tip voor 169, om aan genoeg punten te komen.

Niet één keer, maar twee keer een gestreepte met een verpakte proberen te combineren. Of een spikkelbom, met een verpakte (hoort niet bij de opdrachten, maar dat geeft heel veel punten).
Is weer volop bezig met 148, ook niet echt makkelijk, maar van mij ook even huggie voor Ratteke. Komt wel weer goed hoor beestje.
odi et amo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven