Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
maandag 10 juni 2013 om 08:03
quote:Pucker schreef op 09 juni 2013 @ 12:08:
191 is inderdaad een klote level. Als je de bommen eenmaal hebt gaat het wel. Dan kost het je nog zo'n 15 levens Ik ben dooooohoooooooooooooom, het lukt niet.
191 is inderdaad een klote level. Als je de bommen eenmaal hebt gaat het wel. Dan kost het je nog zo'n 15 levens Ik ben dooooohoooooooooooooom, het lukt niet.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 10 juni 2013 om 12:07
quote:Rua-Red schreef op 10 juni 2013 @ 11:04:
Weet iemand hoe ik de "Rua-Red completed Level 65" op FB uit kan zetten?
Beetje irri als dat tijdens werkuren gepost wordt... Wieltje rechtsboven aanklikken --> Accountinstellingen --> Apps --> Candy Crush --> bewerken --> Zichtbaarheid van de app --> Alleen ik.
Weet iemand hoe ik de "Rua-Red completed Level 65" op FB uit kan zetten?
Beetje irri als dat tijdens werkuren gepost wordt... Wieltje rechtsboven aanklikken --> Accountinstellingen --> Apps --> Candy Crush --> bewerken --> Zichtbaarheid van de app --> Alleen ik.
maandag 10 juni 2013 om 12:37
maandag 10 juni 2013 om 15:28
Good for you Neurogenesis.
Het was te verwachten. Als ik het geweten had dat 149 ook een draak van een level zou zijn, had ik niet zo gemopperd bij 147.
Van de regen in de drup dus. Ik ga maar weer op een paar weken rekenen.
opdracht: 99 blauwe (die niet zoveel komen natuurlijk)
2 verpakte snoepjes wisselen
10 gestreepte wegwerken
en dan de bovenste laag choco, waarbij je niet in de hoeken kan komen. Als de choco dichtgroeid krijg je ook geen nieuw snoep meer en bloed het spel langzaam dood.
Het was te verwachten. Als ik het geweten had dat 149 ook een draak van een level zou zijn, had ik niet zo gemopperd bij 147.
Van de regen in de drup dus. Ik ga maar weer op een paar weken rekenen.
opdracht: 99 blauwe (die niet zoveel komen natuurlijk)
2 verpakte snoepjes wisselen
10 gestreepte wegwerken
en dan de bovenste laag choco, waarbij je niet in de hoeken kan komen. Als de choco dichtgroeid krijg je ook geen nieuw snoep meer en bloed het spel langzaam dood.
odi et amo
maandag 10 juni 2013 om 16:13
maandag 10 juni 2013 om 20:50
Ben nu al bang voor 147...! Ik ben net op 80 aangekomen, 79 was een beetje lastig maar gelukkig niet al te lang vastgezeten. Soms weet je gewoon binnen de eerste paar zetten al dat het niet gaat lukken, irritant dat je dan toch alle zetten moet spelen.
Het blijft allemaal toch vooral geluk hebben.
Nu weer wachten op tickets.....
Het blijft allemaal toch vooral geluk hebben.
Nu weer wachten op tickets.....
maandag 10 juni 2013 om 21:10
maandag 10 juni 2013 om 23:01
quote:carolala schreef op 10 juni 2013 @ 16:13:
Ik zit op 185. Ik zit nooit erg lang vast, het langste een weekje geloof ik.
Nog iets waar ik achter ben is dat als je veld opnieuw geshuffeld word omdat er geen mogelijke zetten zijn dit je op de pc een zet kost en op m'n mobiel niet!
Wat zijn dan de extra uitdagingen op de android toestellen?Dan zal het wel liggen aan de android versie, of de versie van het spel wat gedownload is, want ik speel op android en heb die uitdagingen niet hoor.
Ik zit op 185. Ik zit nooit erg lang vast, het langste een weekje geloof ik.
Nog iets waar ik achter ben is dat als je veld opnieuw geshuffeld word omdat er geen mogelijke zetten zijn dit je op de pc een zet kost en op m'n mobiel niet!
Wat zijn dan de extra uitdagingen op de android toestellen?Dan zal het wel liggen aan de android versie, of de versie van het spel wat gedownload is, want ik speel op android en heb die uitdagingen niet hoor.
dinsdag 11 juni 2013 om 07:53
quote:carolala schreef op 10 juni 2013 @ 16:13:
Wat zijn dan de extra uitdagingen op de android toestellen?
Die uitdagingen stellen niet zoveel voor. Je moet een level spelen wat je al eerder hebt gespeeld. Bij mij tot nu toe steeds vrij makkelijke levels.
De pest is alleen dat je dan weer 24 uur moet wachten tot je de volgende uitdaging kunt spelen. En dat dus 3 keer voor je weer echt verder kunt. Ik gebruik die 3 dagen nu maar om mijn score wat op te krikken en te zorgen dat ik bij elk gespeeld level een score van 3 sterren heb. Je moet toch wat om bezig te blijven.
Wat zijn dan de extra uitdagingen op de android toestellen?
Die uitdagingen stellen niet zoveel voor. Je moet een level spelen wat je al eerder hebt gespeeld. Bij mij tot nu toe steeds vrij makkelijke levels.
De pest is alleen dat je dan weer 24 uur moet wachten tot je de volgende uitdaging kunt spelen. En dat dus 3 keer voor je weer echt verder kunt. Ik gebruik die 3 dagen nu maar om mijn score wat op te krikken en te zorgen dat ik bij elk gespeeld level een score van 3 sterren heb. Je moet toch wat om bezig te blijven.
dinsdag 11 juni 2013 om 12:15