Carnaval
woensdag 27 februari 2019 om 12:34
Hoi allemaal.
Mijn eerste topic op het viva forum.
Wat vinden jullie nou eigenlijk van carnaval ? Ik vind het persoonlijk een fake pruts feest.
Ik heb altijd het idee dat het alleen maar om het los gaan gaat. Als in zuipen en vreemdgaan. Of zie ik dat nou helemaal verkeerd ? Wat is jullie ervaring/ mening over dit 'feest' ?
Mijn eerste topic op het viva forum.
Wat vinden jullie nou eigenlijk van carnaval ? Ik vind het persoonlijk een fake pruts feest.
Ik heb altijd het idee dat het alleen maar om het los gaan gaat. Als in zuipen en vreemdgaan. Of zie ik dat nou helemaal verkeerd ? Wat is jullie ervaring/ mening over dit 'feest' ?
donderdag 7 maart 2019 om 20:08
Hahahha sex on fire veel gedraaid met carnaval ? Ik denk dat je sex met die kale bedoeltPumps_italiaans schreef: ↑06-03-2019 00:06![]()
O ja: deze KING OF LION - Sex on fire was een veel gedraaid nummer. De muziek heb ik wel gehoord en het was geen "hoempa hoempa" maar wel veel modern en dansbaar en swingend. https://www.youtube.com/watch?time_cont ... F0HhrwIwp0

Was gezellige carnaval gehad maar wel jammer dat het weer uit de hand liep op zaterdagnacht. Zo belachelijk dat dit dat dan buiten de media gehouden .
want dit zou natuurlijk alleen maar weer benadrukken dat ze boven de rivieren niet weten hoe het gevierd moet worden.
Echt de enige dag dat ik niet in de stad wil zijn

vrijdag 8 maart 2019 om 00:44
Nee, echt.love2dance schreef: ↑07-03-2019 20:08Hahahha sex on fire veel gedraaid met carnaval ? Ik denk dat je sex met die kale bedoelt( niet gehoord overigens dit jaar )
Was gezellige carnaval gehad maar wel jammer dat het weer uit de hand liep op zaterdagnacht. Zo belachelijk dat dit dat dan buiten de media gehouden .
want dit zou natuurlijk alleen maar weer benadrukken dat ze boven de rivieren niet weten hoe het gevierd moet worden.
Echt de enige dag dat ik niet in de stad wil zijnzo balen het is zo’n leuk feest.
Hier weten ze wat de jeugd wil. Die hebben geen zin in dat andere. Iedereen de vloer op wat ze anders niet zo goed durven.
Staat iedereen te springen en zo. Is precies de geest van Carnaval. Het maakt niet uit.
Hoewel ik na de carnaval een groot deel van de plaatselijke optocht via lokale en regionale zenders heb gezien.
Hier kunnen die buiten dorpse niet komen zonder hoge kosten te maken.
Dat scheelt. De politie reed zelfs door de parken heen voordat het zover was om te kijken op uitschot etc.
Zijn ook voorvallen geweest, maar door te luisteren naar bewoners is daar veel verbeterd.
Maar terug naar de muziek. Zelfs muziek van de Beatles was verwerkt in een soort van ritme door lokale muzikanten uitgevoerd.
Ik had tijdens het kijken geen last van lelijk hoempa hoempa.

Was alsof het erbij hoorde en .... niet dagelijks op radio en dat scheelt. ALLEEN tijdens carnaval. Carnavalsrappers met van alles.
DIT verwacht je niet in een carnavalsrap: https://www.youtube.com/watch?v=2xDzVZcqtYI maar die hadden ze wel verwerkt.