Chantal blijft slapen ...
donderdag 20 november 2014 om 21:06
donderdag 20 november 2014 om 21:27
quote:StoraHuntur schreef op 20 november 2014 @ 21:20:
Chantal is grappig.
Ik had altijd een volkomen ongefundeerde maar heel stabiele antipathie tegen Sjaan. Maar mijn man kijkt graag trash tv, en dus kijk ik mee, en nu vind ik Chantal opeens best ok.
Zo zonde. Nu moet ik me weer volledig richten op Sylvana Simons.
Chantal is grappig.
Ik had altijd een volkomen ongefundeerde maar heel stabiele antipathie tegen Sjaan. Maar mijn man kijkt graag trash tv, en dus kijk ik mee, en nu vind ik Chantal opeens best ok.
Zo zonde. Nu moet ik me weer volledig richten op Sylvana Simons.
donderdag 20 november 2014 om 21:31
quote:Thordis2.0 schreef op 20 november 2014 @ 21:27:
[...]
Zo zonde. Nu moet ik me weer volledig richten op Sylvana Simons.Je kunt ook Glennis Grace proberen of Patty Brard
[...]
Zo zonde. Nu moet ik me weer volledig richten op Sylvana Simons.Je kunt ook Glennis Grace proberen of Patty Brard
donderdag 20 november 2014 om 21:34
quote:SilverShadow schreef op 20 november 2014 @ 21:31:
[...]
Je kunt ook Glennis Grace proberen of Patty Brard
Die vind ik alletwee wel leuk eigenlijk. Zelfs Patty. En mijn man heeft al een diepgewortelde haat tegen Patty. Ik hou het op Sylvana.
En dat was idd een andere boot.
En Chantal heeft tepels.
[...]
Je kunt ook Glennis Grace proberen of Patty Brard
Die vind ik alletwee wel leuk eigenlijk. Zelfs Patty. En mijn man heeft al een diepgewortelde haat tegen Patty. Ik hou het op Sylvana.
En dat was idd een andere boot.
En Chantal heeft tepels.
donderdag 20 november 2014 om 21:37
quote:Thordis2.0 schreef op 20 november 2014 @ 21:06:
Hoe oud is Deef? En val ik met 31 al onder oudere vrouw?
Mijn man meldt zojuist dat hij liever Angela dan Chantal zou doen. Zelfde motto als Deef denk ik, qua seks met oudere vrouwen. Ik lees op internet dat hij uit '95 komt. 12 jaar verschil is te overzien toch?
Hoe oud is Deef? En val ik met 31 al onder oudere vrouw?
Mijn man meldt zojuist dat hij liever Angela dan Chantal zou doen. Zelfde motto als Deef denk ik, qua seks met oudere vrouwen. Ik lees op internet dat hij uit '95 komt. 12 jaar verschil is te overzien toch?