Ik vind sjantal wel een leuk mens, maar dit programma is wel heul licht hoor. Gaat helemaal nergens de diepte (een beetje) in, vraagt niet door.. Dat vond ik de vorige afleveringen ook al. Wel heel oppervlakkig gekeuvel in de ruimte. Of is dat de bedoeling
Always look on the bright side of life
Anoniem_193556
vrijdag 14 november 2014 om 14:16
quote:Flowerspowers schreef op 14 november 2014 @ 14:11:
Wel heel oppervlakkig gekeuvel in de ruimte. Of is dat de bedoeling Ja, valt mij ook een beetje tegen van de VPRO.
Die Tijl Beckand zegt eerst dat ie zijn vrouw en kind niet in de publiciteit wil....... Twee seconden later komt er een foto van zijn vrouw in beeld en drie seconden later een van zijn dochters.........
Oh, ik vond PJ eigenlijk wel sympathiek in het programma. Die zakenbespreking was sneu, maar voor de rest vond ik hem best ok overkomen. Maar dat heeft misschien te maken met dat mijn beeld heel negatief was.
Ik vond juist die Tijl Beckand écht niet leuk! Dat buitenzetten vond ik stom en dat bezig blijven over dat de spullen geteld zijn... Jahaaa, dat grapje kennen we nu wel.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Anoniem_638f50c38aaf1
zondag 16 november 2014 om 12:00
quote:Flowerspowers schreef op 14 november 2014 @ 14:11:
Ik vind sjantal wel een leuk mens, maar dit programma is wel heul licht hoor. Gaat helemaal nergens de diepte (een beetje) in, vraagt niet door.. Dat vond ik de vorige afleveringen ook al. Wel heel oppervlakkig gekeuvel in de ruimte. Of is dat de bedoeling Het is meer 'binnenkijken bij BNerts' , vind ik. En Tijl Beckand Zijn er nou echt vrouwen die dat een leuke man vinden?
Anoniem_161202
donderdag 20 november 2014 om 20:33