Entertainment alle pijlers

Chantal blijft slapen ...

13-11-2014 20:42 295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen topic? Vanaf nu wel want vandaag blijft ze slapen bij onze helden PJ en Virginia!

Wie kijkt ook?
Ik zou doodmoe worden van een vent die constant grappig wil zijn.
Idd wat een kwal..
Volgende week bij de Roelvinkjes en Angela Groothuizen. Kunnen we trashen bij de Roelvinkjes.
Volgende week Deef Roelvink geil
Gelukkig volgende week met Deef en Dries. En de leuke Angela. Ik ga volgende week wel kijken.

En nu duik ik mijn bed in met een boek.
Ik vind Chantal irritant.. Naïef gespeeld.. En Virgien die droogjes fijne dag zegt haha
It's 5 o'clock somewhere
Ik vind sjantal wel een leuk mens, maar dit programma is wel heul licht hoor. Gaat helemaal nergens de diepte (een beetje) in, vraagt niet door.. Dat vond ik de vorige afleveringen ook al. Wel heel oppervlakkig gekeuvel in de ruimte. Of is dat de bedoeling
Always look on the bright side of life
quote:Flowerspowers schreef op 14 november 2014 @ 14:11:

Wel heel oppervlakkig gekeuvel in de ruimte. Of is dat de bedoeling Ja, valt mij ook een beetje tegen van de VPRO.
Wat ik opmerkelijk vond:

Die Tijl Beckand zegt eerst dat ie zijn vrouw en kind niet in de publiciteit wil....... Twee seconden later komt er een foto van zijn vrouw in beeld en drie seconden later een van zijn dochters.........
Oh, ik vond PJ eigenlijk wel sympathiek in het programma. Die zakenbespreking was sneu, maar voor de rest vond ik hem best ok overkomen. Maar dat heeft misschien te maken met dat mijn beeld heel negatief was.

Ik vond juist die Tijl Beckand écht niet leuk! Dat buitenzetten vond ik stom en dat bezig blijven over dat de spullen geteld zijn... Jahaaa, dat grapje kennen we nu wel.
Oh jee de Roofvinkjes volgende week?

*noteert in de agenda*
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Flowerspowers schreef op 14 november 2014 @ 14:11:

Ik vind sjantal wel een leuk mens, maar dit programma is wel heul licht hoor. Gaat helemaal nergens de diepte (een beetje) in, vraagt niet door.. Dat vond ik de vorige afleveringen ook al. Wel heel oppervlakkig gekeuvel in de ruimte. Of is dat de bedoeling Het is meer 'binnenkijken bij BNerts' , vind ik. En Tijl Beckand Zijn er nou echt vrouwen die dat een leuke man vinden?
Ik ben er weer hoor!
Ik oooook
Whahahahaha, met Deef op de slaapkamer.
Deef en Donny wonen bij pa Dries.
Hij heeft niks gedaan....
Heet Dries z'n vrouw nou Gonorroe?
Deef is wel een echte Amsterdammert.
Dries weet het wel te regelen.
quote:StoraHuntur schreef op 20 november 2014 @ 20:38:

Heet Dries z'n vrouw nou Gonorroe?

Honoria
Deef heeft wel mooie blauwe ogen
Chantal voelt zich nog steeds wat opgelaten geloof ik.
Die studio's
Ik vind Dave best een lekker ding en Honoria is volgens mij best leuk, van wat ik toen bij "Jouw vrouw, Mijn vrouw" zag. We gaan het zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven