Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
18-11-2020 21:01
Ja, onwijs!
Maar wel een kanjer
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
18-11-2020 22:11
Maar wel een kanjer

Absoluut
Heeft er hier al iemand 'het boek MARTIEN' gekocht en gelezen? Dat moet toch, als je die hoeveelheden zag....
Ik nog niet hoor, ik wacht wel tot ik het tegenkom in de straatbieb of de kringloop. Ik zag het wel liggen bij de supermarkt en verbaas me nog steeds over de coverfoto die ook nog eens zeer onscherp is.

De laatste uitzending gezien; wat een afschuwelijk interieur heeft Martien van zijn huiskamer gemaakt. :O
Al die felle kleuren bij elkaar.
Dit is mijn mening hoor, :whistle: hopelijk doe ik er niemand kwaad mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dat boek niet kopen, dat gun ik die akelige Dijkgraaf niet. Dat hele boek ademt ‘haastklus, snel scoren voor het geld’. Als ik de recensies op bol.com moet geloven, staat het ook vol typefouten.
't Is al met al een heel gedoe
Oh, ook dat nog.
Eerlijk gezegd vond ik het inderdaad een goedkoop uiterlijk hebben, ook de papierkwaliteit. :jump:
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
22-11-2020 13:43
Ik ga dat boek niet kopen, dat gun ik die akelige Dijkgraaf niet. Dat hele boek ademt ‘haastklus, snel scoren voor het geld’. Als ik de recensies op bol.com moet geloven, staat het ook vol typefouten.

Ik vind dat boek eerlijk gezegd ook wel een belachelijke actie.
Gevalletje van: "het ijzer smeden als het heet is?"
Je bent 'nu' populair dus poep maar effe snel een mémoire uit! Kassa!
Nee hoor, ik ga het niet lezen.
Alle reacties Link kopieren
Wel slim natuurlijk.

Ik ga het ook niet kopen.
Het programma vind ik wel nog steeds leuk, Martien overdrijft ongetwijfeld wat, maar ik moet er toch nog erg om lachen.
Erica vind ik leuk, lekker nuchter, en zo lief met die dieren.
Maxime vind ik te gemaakt worden, constant zich ervan bewust dat ze nu een bekend persoon is en dat maakt haar niet leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de aflevering laatst toch wel zo'n beetje de slechtste: overdreven aanstellerige Martien en zijn interieur valt me ook zwaar tegen.

Keek het altijd graag maar als het weer zo bagger is als donderdag dan mis ik niks.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niks van die kobalt blauwe muur en het panterprint behang bij Martien.
Kies je voor zoiets in een loft of een herenhuis, dan zou ik het nog stoer vinden denk ik. Maar in combinatie met de lage plafonds en de stalraampjes van deze woning, vind ik het simpelweg gewoon geen porem.
Ook Maxime Meiland doet mee aan de faceliften rage van de BN"ers als je zo naar de laatste foto's kijkt.
Op insta staat een foto van een weekendje weg met haar vriend.
Daar heeft ze duidelijk nieuwe lippen gescoord.
Vergeleken met toen ze begonnen met uitzenden vond ik haar in het begin een stuk mooier.
Ik mis chateau Meiland zoals het was. Het klussen, de gezelligheid, de dingen die misgaan, taalproblemen. de charme van het chateau.. In de boerderij hebben ze volgens mij maar weinig zelf geklust en wat ze gedaan hebben is niet in beeld gebracht. Ik vind het jammer, ik vind ze oprecht zo leuk en het is ook echt een van mijn lievelingsprogramma's. Ik hoop echt op een volgend seizoen maar dan wel wat meer jeu erin.

Verder moeten ze wel iets doen aan de honden, die zo kunnen uitbreken steeds.
Alle reacties Link kopieren
Eens GinnyJones; ik mis ook het avontuur aangaan wat ze eerst deden en groot mee zijn geworden. Wat ze nu doen (gedaan hebben) namelijk verhuizen kan iedereen. Dat is niet zo speciaal.

Iemand hier opperde al eens eerder dat ze in de UK of zo een kasteel zouden moeten kopen en verbouwen/uitbaten. Alleen de Corona-crisis maakt dat allemaal zo lastig denk ik.
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
30-11-2020 14:28
Eens GinnyJones; ik mis ook het avontuur aangaan wat ze eerst deden en groot mee zijn geworden. Wat ze nu doen (gedaan hebben) namelijk verhuizen kan iedereen. Dat is niet zo speciaal.

Iemand hier opperde al eens eerder dat ze in de UK of zo een kasteel zouden moeten kopen en verbouwen/uitbaten. Alleen de Corona-crisis maakt dat allemaal zo lastig denk ik.
Ik heb een tijdje terug zoiets gezegd, dat lijkt me nog steeds het leukste, een kasteel of ander oud pand in die regio. Maar ja, ze geven zelf al aan dat ze dat niet meer willen, dus dan zou het ook nep aanvoelen. Op een gegeven moment is de koek op denk ik. Misschien als ze nog een een seizoen zouden draaien in Frankrijk maar ook dan zal het anders aan. Wellicht dat John de Mol nog een goed idee heeft.. Voor hem is het tenslotte ook een cash cow.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil en ga het boek wel lezen.
You don't have to fit into the format
Ik heb het vandaag besteld, ik wil het echt lezen!
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
22-11-2020 13:12
Heeft er hier al iemand 'het boek MARTIEN' gekocht en gelezen? Dat moet toch, als je die hoeveelheden zag....
Ik nog niet hoor, ik wacht wel tot ik het tegenkom in de straatbieb of de kringloop. Ik zag het wel liggen bij de supermarkt en verbaas me nog steeds over de coverfoto die ook nog eens zeer onscherp is.

De laatste uitzending gezien; wat een afschuwelijk interieur heeft Martien van zijn huiskamer gemaakt. :O
Al die felle kleuren bij elkaar.
Dit is mijn mening hoor, :whistle: hopelijk doe ik er niemand kwaad mee.
Ik kreeg het boek van mijn zusje, als ik binnenkort tijd heb ik ga het lezen.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
22-11-2020 13:43
Ik ga dat boek niet kopen, dat gun ik die akelige Dijkgraaf niet. Dat hele boek ademt ‘haastklus, snel scoren voor het geld’. Als ik de recensies op bol.com moet geloven, staat het ook vol typefouten.
Oh, heeft hij het geschreven? Wat een vreselijke vent is dat toch.
Alle reacties Link kopieren
Martien heeft de Loden Leeuw gewonnen voor irritantste BN’er in een televisiereclame.

https://www.nu.nl/media/6093798/martien ... clame.html
You don't have to fit into the format
Webshop van kleding Maxime is weer online, waar alles wordt verkocht voor 70 procent korting. Moet je nagaan wat voor marge er op die kledingstukken zaten.
Alle reacties Link kopieren
Dat is met alle kleding zo.
Natuurlijk, maar zover ik weet is haar shop de afgelopen maanden niet open geweest.
Alle reacties Link kopieren
Mensen, niet vergeten hè?
Morgen, woensdag en donderdag op SBS6 om 20:30: Kerst met de Meilandjes.

En hebben jullie Martien nog gezien bij Linda gisteravond?
Ik vond het een mooi gesprek en Martien een lieverd.
Zo ontzettend eerlijk en open over alles.

Hij vertelde nog dat ze misschien helemaal niet in dat huis mogen blijven wonen hè?
Zou wat zijn zeg, wéér verhuizen.
You don't have to fit into the format
Oja, dat programma heb ik ook opgenomen, maar ik ben niet thuis dus kan het nog niet na-kijken. Maar ik verheug me wel op "Kerst met de Meilandjes" kunnen we ons weer lekker ergeren aan die flauwekul! :popcorn:

Ze zijn in Zweden geweest, het zal wel te koud zijn geweest voor Martien!

Wat kououououd! :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
21-12-2020 09:38
Mensen, niet vergeten hè?
Morgen, woensdag en donderdag op SBS6 om 20:30: Kerst met de Meilandjes.

En hebben jullie Martien nog gezien bij Linda gisteravond?
Ik vond het een mooi gesprek en Martien een lieverd.
Zo ontzettend eerlijk en open over alles.

Hij vertelde nog dat ze misschien helemaal niet in dat huis mogen blijven wonen hè?
Zou wat zijn zeg, wéér verhuizen.
Heb het ook gezien en helemaal met je eens!
De Linda wordt vanmiddag herhaald, 13.00-14.45, SBS6.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven