Entertainment alle pijlers

cheat on me , rtl 5

01-03-2013 18:02 1314 berichten
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?

RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
Alle reacties Link kopieren
Maar Femselien, Tony ging vreemd enzo. Dus als ze de broek in de relatie niet aan heeft, dan maar haar 'Bedreigingen' verbaal afmaken toch? *grinnik*

Team Chantal!!!
Sorry dat ik zo midden in dit topic inbreek, maar ik heb het begin gemist en zit me nu al een paar afleveringen af te vragen of het voor de kijkers bekend is wie nou echt bij wie hoort?
Hoeveel reclame kun je hebben echt. Allemaal naar de wc dames, nu het kan

Ik kijk ook mee! En ik ben natuurlijk nieuwsgierig, dus ff profieltjes bekeken op de RTL website...wisten jullie dat John (de "grote" van het homostel, die vorige week eruit zijn gegaan) pas 28 is? Ik had hem echt minstens 40 geschat :-o Sowieso zijn ze allemaal vrij jong. Tony is 19! 19! Dat geloof je toch niet?

Voorderest: Trash away: Ik vind het programma echt 100x leuker met dit topic :-D
Neuh jose heeft chantal ook van facebook afgeknikkerd dus die hebben echt geen contact meer. Maar dat had ik al begrepen.

En ik denk inderdaad dat stephanie irl ook een erg naar persoon is, ze voelt zich wel bijster slim in dit programma maar ze heeft het toch echt verkeerd.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 25 maart 2013 @ 21:17:

Hoeveel reclame kun je hebben echt. Allemaal naar de wc dames, nu het kan

[afbeelding] Yellow, je bent lekker op dreef en niet aan brood denken. Als je daar trek in krijgt, denk dan maar aan je goede vriend Jose
Ik hou van de roddels van Flower
Huh???!!! Tony 19 jaar????!!!! Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat moet toch een tikfoutje zijn???
Oh dames ik zie nu op stephanie haar fb dat ze gisteren ook met jose was, dus die relaties zijn zoieso gestrand. Toch leuk om te weten
quote:flower263 schreef op 25 maart 2013 @ 20:55:

Jose en stephanie zijn ook met elkaar naar bed geweest, volgens mij hebben zij irl nu ook een relatieHoe weet je dit dan?
quote:salsagirl86 schreef op 25 maart 2013 @ 21:17:

Sorry dat ik zo midden in dit topic inbreek, maar ik heb het begin gemist en zit me nu al een paar afleveringen af te vragen of het voor de kijkers bekend is wie nou echt bij wie hoort?

Ja, dat staat ook onder in beeld als iemand zo'n camera "biecht" doet

En op de website als je benieuwd bent
Ik vind jose en stephanie een goeie match. Allebei vreselijk dus top!
quote:Ster_ schreef op 25 maart 2013 @ 21:20:

Ik hou van de roddels van Flower +1
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Omdat jose mij dat vertelde chocolademelk
Wie denken jullie dat er vanavond uit gaan??

Ik denk Jessica & Stefan of rose & gertjan
@anappleaday ja maar vond het vreemd omdat er da n soms "cheat" naast stond. Heb net even op site gekeken. Wordt nu duidelijker:-)
Ik denk ook jessica en stefan of rose en gertjan inderdaad.
Lekker romantisch ook met zo'n wolkenkrabber op de achtergrond!
quote:salsagirl86 schreef op 25 maart 2013 @ 21:25:

@anappleaday ja maar vond het vreemd omdat er da n soms "cheat" naast stond. Heb net even op site gekeken. Wordt nu duidelijker:-)Cheat is degene aan wie ze die week gekoppeld zijn
19!? Ik schatte hem veeeeel ouder. Volgens mij vindt Charissa die date helemaal niks.

En wat een mooi, romantisch strand! *ahum*
Some flies are too awesome for the wall
Die Sylvie is ook irritant zeg
Wat een dombo, die Jose.
Maar mogen ze dan wel praten over de uitkomsten van dat programma? Nee toch??
*ik zie boetes *
quote:AnAppleADay schreef op 25 maart 2013 @ 21:30:

Die Sylvie is ook irritant zegIk zie net tot mijn grote schrik dat zij uit mijn geboortedorp komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven