Entertainment alle pijlers

Constanza spreekt

20-09-2011 19:33 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Constanza Breukhoven spreekt dus.

Wie kijkt ook naar SBS6?

Ze doet gewoon de hele familiegeschiedenis uit de doeken.

Het zal je dochter maar zijn.

Erg.
quote:iris1969 schreef op 20 september 2011 @ 20:18:

[...]

Maar waarom spoort ze niet? Wat zou er zo grondig mis zijn gegaan? Hechtingsproblemen als adoptiekind, de opvoeding, verkeerde vrienden, een labiel karakter of wellicht van alles een beetje?Als je je eigen ouders zwart maakt op tv, spoor je niet. Of het nou waar is of niet.
quote:madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 20:03:

Ging Conny toch zo achterlijk naar België rijden om Hans te betrappen? het was een heel achterlijk verhaal. Of dat nou een vreselijke daad is. Ook het "gewone" volk doet wel eens iets uit wanhoop, verdriet, woede.....dus hoezo achterlijk.
quote:Eindeloos schreef op 20 september 2011 @ 20:16:

[...]

Ze is altijd manipulatief, dat heb je kunnen zien toen haar zoon Yordi/Jordy de vuile was buitenhing.

Voor de buitenwereld mooi weer spelen, maar ondertussen.

Hans zou een boek moeten schrijven, dan konden we kennismaken met haar ware aard.

Geen fraai plaatje lijkt me.Je weet helemaal niet toch of die jongen de waarheid spreekt?
quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 20:22:

[...]

Als je je eigen ouders zwart maakt op tv, spoor je niet. Of het nou waar is of niet.Die niet zo naïef. Er gebeuren wel ergere dingen tussen ouders en kinderen, ook openbaar.
Volgens mij sporen ze allemaal niet.
quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 20:25:

[...]

Je weet helemaal niet toch of die jongen de waarheid spreekt?Zanne, er waren toen zelfs bandopnames van het gesprek tussen Jordy,Constanza en Conny. Was toen ook een hele rel.
quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 20:22:

[...]

Als je je eigen ouders zwart maakt op tv, spoor je niet. Of het nou waar is of niet.Nee dat zou ook niet mijn keuze zijn, zeker niet nu ze betrapt is als ordinaire dievegge.
quote:madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 20:27:

[...]

Zanne, er waren toen zelfs bandopnames van het gesprek tussen Jordy,Constanza en Conny. Was toen ook een hele rel.Aha, dus er is heel wat loos achter gesloten deuren.
quote:madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 20:26:

[...]

Die niet zo naïef. Er gebeuren wel ergere dingen tussen ouders en kinderen, ook openbaar.

Naief? Ga het even omdraaien.

Heeft met fatsoen te maken.

Of maak jij je ouders ook publiekelijk belachelijk? En zou jij het normaal vinden als jouw kinderen jouw geschiedenis op tv zouden vertellen?
quote:mienbillekesjeuken schreef op 20 september 2011 @ 20:27:

Volgens mij sporen ze allemaal niet.Shanna is volgens mij wel oke
quote:celine2906 schreef op 20 september 2011 @ 20:24:

[...]

Of dat nou een vreselijke daad is. Ook het "gewone" volk doet wel eens iets uit wanhoop, verdriet, woede.....dus hoezo achterlijk.Nou, dit was niet normaal hoor. Dit was niet gewoon er heen en betrappen. Dit was een heel gek opgezet vals plan met meerdere auto's, mensen,verstoppen, etc.
quote:

Eindeloos schreef op 20 september 2011 @ 20:06:

[...]

Ik ook niet Zanne, maar reken maar dat die Conny er ook een flinke dubbele agenda op nahoudt.

quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 20:10:

[...]

Waarom denk je dat? Ben ik serieus benieuwd naar

Ik ken Conny niet, ik geloof geen roddelbladen, dus ik zou niet weten hoe Connie in haar vrije tijd is en of ze er een dubbele agenda op nahoudt.

@ Eindeloos: En al zou ze er een dubbele agenda op na houden, prive is prive. En ook al zou ze tegen haar kinderen geschreeuwd hebben. Ik zie zo vaak moeders gillen tegen de kinderen, supermarkt, op straat, onderweg naar school. We doen en zeggen allemaal wel eens dingen waar we spijt van hebben achteraf.

Ik snap die constanza echt niet hoor. Kunnen jullie je voorstellen dat je eigen kind jou zo verraadt?
Je moet wel lef hebben, je brengt je kinderen naar je moeder als je zelf een relatiedip hebt ( Evert; welke moeder doet zoiets, Constanza; ehh...), profiteert van je ouders ( geloof niet dat Constanza ooit gewerkt heeft),steelt van ze en komt dan op tv met hoe erg die mensen waren. In plaats van dat je er in stilte alles aan doet om je 2 kindjes terug te krijgen en je leven weer op te pakken.
Ik zou het hele verhaal geloven als Constanza haar kinderen niet bij Conny had achtergelaten. Als Conny echt zo'n heks was, dan had zij dat heus niet gedaan. Mo heeft toch ook ouders en een hele rits familie?

En er zijn zat ouders die in een relatiedip zitten. Die doen hun kinderen toch ook niet zomaar "weg"?

Goed dat Conny naar Jeugdzorg is gestapt. Ik zou ook niet zomaar de kinderen laten gaan waarvan de ouders hun kinderen achterlaten bij iemand die ze een Heks noemen. Dat het een rijke Heks is, zal hebben meegespeeld.
quote:Djuuls04 schreef op 20 september 2011 @ 20:32:

Je moet wel lef hebben, je brengt je kinderen naar je moeder als je zelf een relatiedip hebt ( Evert; welke moeder doet zoiets, Constanza; ehh...), profiteert van je ouders ( geloof niet dat Constanza ooit gewerkt heeft),steelt van ze en komt dan op tv met hoe erg die mensen waren. In plaats van dat je er in stilte alles aan doet om je 2 kindjes terug te krijgen en je leven weer op te pakken.
quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 20:29:

[...]

Of maak jij je ouders ook publiekelijk belachelijk? En zou jij het normaal vinden als jouw kinderen jouw geschiedenis op tv zouden vertellen?

Nee natuurlijk is het niet normaal. Maar ik bedoel; er gebeuren wel gekkere dingen. Dit is toch echt niet het allerergste wat er tussen ouders en kinderen gebeurt.

Fatsoen is wat anders, tuurlijk is het onbeschoft wat ze doet. Maar iedereen heeft een mening over Constanza. Zij verteld nu dus hoe het écht is/was. En ja, ik geloof haar wel.

Net als andere Conny geloven.
quote:madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 20:33:

[...]

Nee natuurlijk is het niet normaal. Maar ik bedoel; er gebeuren wel gekkere dingen. Dit is toch echt niet het allerergste wat er tussen ouders en kinderen gebeurt.

Fatsoen is wat anders, tuurlijk is het onbeschoft wat ze doet. Maar iedereen heeft een mening over Constanza. Zij verteld nu dus hoe het écht is/was. En ja, ik geloof haar wel.

Net als andere Conny geloven.Ik vind verraad dus wel het allerergste wat je je familie aan kunt doen. Dat er ergere dingen gebeuren in het openbaar? Wat dan?
quote:

madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 20:26:

[...]

Die niet zo naïef. Er gebeuren wel ergere dingen tussen ouders en kinderen, ook openbaar.

quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 20:29:

[...]

Of maak jij je ouders ook publiekelijk belachelijk? En zou jij het normaal vinden als jouw kinderen jouw geschiedenis op tv zouden vertellen?Eens met Zanne. Fatsoen en respect naar je ouders.
quote:madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 20:30:

[...]

Nou, dit was niet normaal hoor. Dit was niet gewoon er heen en betrappen. Dit was een heel gek opgezet vals plan met meerdere auto's, mensen,verstoppen, etc.

Je draait het wel om.

Hans gaat veemd, Connie gaat hem achterna en zij is degene die vals speelt?
quote:madamemicmac schreef op 20 september 2011 @ 20:30:

[...]

Nou, dit was niet normaal hoor. Dit was niet gewoon er heen en betrappen. Dit was een heel gek opgezet vals plan met

meerdere auto's, mensen,verstoppen, etc.

Stond in de prive/weekend/ story.....zo uitvergroot en opgeblazen.

Of heb jij het van Connie zelf gehoord?
Denk dat de waarheid ergens in het midden ligt (los van dat ik nu geen tv kan kijken, heb ik de zaak wel zijdelings gevolgd).

Zoals deze verhalen zijn er meerdere echter, het gaat hier om bekende mensen die doordat ze beroemd zijn podium krijgen om openlijk met modder te gooien en hun vetes en public uit te vechten intussen op de hielen gezeten door de roddelpers die er het zijne van schrijft en de kijkcijferbazen die zich gniffelend verkneukelen om hun kijkcijferhit....

Ook dat vind ik kwalijk...net zo kwalijk als 2 minderjarige kinderen die speelbal zijn en om elke scheet die ze laten in Privé, Story en of Weekend verschijnen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Zanne schreef op 20 september 2011 @ 20:38:

[...]

Je draait het wel om.

Hans gaat veemd, Connie gaat hem achterna en zij is degene die vals speelt?

Ja inderdaad wat een theorie!

Wat moet dit gezin balen als een stekker dat alles op straat ligt.
Heb geen tv maar lees geboeid wat jullie allemaal schrijven

Ik begrijp dat constanza ook een boek heeft geschreven.. Welke malloot koopt dat nou? Je gaat zo'n lowlife toch niet spekken?! Vermoed daarnaast ook dat het literair gezien geen hoogstandje is.
quote:celine2906 schreef op 20 september 2011 @ 20:39:

[...]

Stond in de prive/weekend/ story.....zo uitvergroot en opgeblazen.

Of heb jij het van Connie zelf gehoord?

Nee, heb jij alles wel zelf van Conny of Constanza zelf gehoord???

Wie wel hier?
quote:celine2906 schreef op 20 september 2011 @ 20:42:

[...]

Ja inderdaad wat een theorie!

Wat moet dit gezin balen als een stekker dat alles op straat ligt.

vind het oprecht rot voor Conny e Hans

vooral voor Conny, die heeft al het nodige meegemaakt vroeger, zus dood en die heeft zij verzorgd tot aan haar dood.

ondertussen was zij getrouwd met een vent die met de dochter van die overleden zus ervan door gaat..echt geen leuke dingen en nu dit weer met Constanza

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven