Entertainment alle pijlers

Dakar 2014

04-01-2014 10:08 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grote DAKAR pijler 2014

Morgen eerste etape. Ik weet dat Viva primair een dames forum is, maar ik heb het idee dat er toch voldoende forummers zijn die - net als ik - van off road houden. Zoals altijd is de Brabantse colonie goed vertegenwoordigd,

Het wordt weer spannend ........
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Hou ik wel van hoor. Mooie beelden Miss !! Ze komt uit Spanje zo te zien. Stoer chick ......

Druk hier, ja ...... Volgens mij te technisch
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 januari 2014 @ 13:24:

Druk topic

Anyway, ik vind deze dame dan wel weer heel stoer, Laia Sanz.

Ook zij doet mee aan Dakar

[img]http://4.bp.blogspot.com/-fUTiqPm6jZ4/U ... 0/csdc.jpg[/img]

[img]http://cdn.20minutos.es/img2/recortes/2 ... 44-550.jpg[/img]

Ervaring heeft ze in ieder geval voldoende, als je naar dit filmpje kijkt:

Laia Sanz wins gold in WK Enduro

Wijffie met ballen hoor...

Ik kom zelf niet verder dan wat onverharde zand- en gravelpaden

Is echt een topper is haast geboren met motor tussen haar benen

Staat nu 19e maar Knuiman gaat ze nog wel pakken en ik denk top 15 is zeker haalbaar
Laia Sanz, nu 17e in het classement., voor Knuiman inderdaad. Die griet gaat hard !!!!

Wijffie met ballen inderdaad ...............
De zwaarste rally ter wereld is het zeker. Maar het is vooral een voorbeeld voor onze maatschappij van hoe mannen en vrouwen van verschillende nationaliteiten met elkaar vechten en als een gesmeerde machine samenwerken ...... En het werkt !

Een wijze les van solidariteit waar wij op verschillende fronten van kunnen leren .........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven