Entertainment alle pijlers

Dames in de dop

07-03-2011 20:00 2413 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedere maandag van 20.00 tot 20.30 uur op RTL5. Huiver en klets hier mee.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 26 april 2011 @ 20:23:

Is de weekopdracht 'een week lang geen kam en shampoo gebruiken?'Nou hè, wat is het haar van Jenna en Yosie vet!
Ik ook, zeg bij maar gewoon 25...

Ik vind die Dominique gewoon niet leuk...

Meron wat stiller, maar ik snap het ook wel, omdat ze er gewoon een beetje raar uitziet..(nu dan he)
quote:S0LEIL schreef op 26 april 2011 @ 20:22:

Ik wou dat ik er 10 kilo boven zat Pip Ik moet zeggen dat ik 'voor mijn doen' wel echt te zwaar ben. Ik woog altijd 65 kilo bij 1.75
Dave
Yosie doet het misschien niet heel goed, maar je merkt wel dat ze ontzettend haar best doet.
quote:gemini2011 schreef op 26 april 2011 @ 20:20:

Als Jenna nou wat privélessen neemt bij die logopediste, kan ze best ergens in een winkel aan de slag, mits ze die enorme bontkraag ook afzweert. Wat een ordinair gedrocht is dat zeg.

En YL ik deel je gevoelens voor Dave, echt een leuke jongen.

En ik vind Meron stoer dat ze dit allemaal toch maar even doet met dr opgezwollen hoofd!Ik heb het idee dat de spieren van Jenna's mondhoeken aan haar schouders vastzitten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Voglens mij zitten die mondhoeken aan haar doos vast. Dan kan ze namelijk wél lachen.

Ik zal niet meer klagen over mijn gewicht
Wat rot zeg, voor Meron. Die moet zich echt ongemakkelijk voelen.

En ik vind het heel knap van haar, ik zou met mijn hoofd onder de dekens gaan liggen hoor.
Wow! Ik schakel net over, wat is er met haar oog?!?!?!
Eens Soleil, het lijkt ook alleen maar alsof het erger wordt.
quote:Pippin schreef op 26 april 2011 @ 20:27:

Voglens mij zitten die mondhoeken aan haar doos vast. Dan kan ze namelijk wél lachen.

quote: Ik zal niet meer klagen over mijn gewicht Klaag maar raak hoor! We zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde.
Haha Tickel, dat is waar. Kijk Jenna , Yosie kan t ook!
quote:winkelfanaat schreef op 26 april 2011 @ 20:28:

Wow! Ik schakel net over, wat is er met haar oog?!?!?!Ze hebben haar haar geverfd en ze blijkt allergisch voor de haarverf, dus nu zwelt haar hele hoofd op.

Wow! Ik schakel net over, wat is er met haar oog?!?!?!Allergische reactie op haarverf.En het lijkt erger te worden ipv minder. Erg sneu voor haar.

Wow! Ik schakel net over, wat is er met haar oog?!?!?!Meron heeft een allergische reactie op de haarverf die gebruikt is bij de metamorfoooose.
Waar gaan we nu heen?
Oh het is alweer afgelopen
Ik vind dat de logopediste zelf niet mooi praat. Ze heeft een accent. Ze zei oooooo(denk Achterhoekse o)verkomttt (denk ook een T uit die hoek)
Soleil, niet te geloven!!!! Ben ik even blij dat ik dan tenminste niet allergisch ben voor haarverf
quote:Pippin schreef op 26 april 2011 @ 20:31:

Waar gaan we nu heen?Ik ga maar even naar de tv makelaar.
Zo, morgen is het nog erger bij Meron. Zelfs van veraf zie je het, bij de voorstukjes van morgen.
quote:Pippin schreef op 26 april 2011 @ 20:31:

Waar gaan we nu heen?Geen idee, komt er nog iets leuks?
quote:S0LEIL schreef op 26 april 2011 @ 20:31:

Ik vind dat de logopediste zelf niet mooi praat. Ze heeft een accent. Ze zei oooooo(denk Achterhoekse o)verkomttt (denk ook een T uit die hoek)Da's idd in zo'n geval niet zo handig. Ben d'r zelf ook een, maar ik heb ook een accent. Mijn tong glijdt ook wel es uit
quote:winkelfanaat schreef op 26 april 2011 @ 20:31:

Soleil, niet te geloven!!!! Ben ik even blij dat ik dan tenminste niet allergisch ben voor haarverf Ik heb nog nooit mijn haar geverfd, maar ik word grijs dus ik moet binnenkort. maar nu durf ik niet meer!
quote:Pippin schreef op 26 april 2011 @ 20:33:

[...]

Da's idd in zo'n geval niet zo handig. Ben d'r zelf ook een, maar ik heb ook een accent. Mijn tong glijdt ook wel es uit Maar ze zei iets over twaalluf, maar niet over elluf, dat is toch ook niet goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven