dance dance dance
zaterdag 3 oktober 2015 om 22:14
zaterdag 3 oktober 2015 om 22:16
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 oktober 2015 @ 22:14:
Dat meen je niet, nou ik kijk volgende week niet meer.Ik wel want ik wil zien hoe Pip en Pim gaan winnen.
Dat meen je niet, nou ik kijk volgende week niet meer.Ik wel want ik wil zien hoe Pip en Pim gaan winnen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Sabeltandcavia schreef op 03 oktober 2015 @ 22:15:
Achmed kan het alleen nog goed maken door volgende week een stijve te laten zien.Samen met Dan.
Achmed kan het alleen nog goed maken door volgende week een stijve te laten zien.Samen met Dan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 oktober 2015 om 22:17
quote:rosanna08 schreef op 03 oktober 2015 @ 22:16:
[...]
zijn beide acteurs en hebben in Moordvrouw gespeeld oa
Oh dat keek ik ook al nooit.
Nou ik hoor het wel als Pip wint volgende week maar kijken doe ik niet meer. Tssssssss.
[...]
zijn beide acteurs en hebben in Moordvrouw gespeeld oa
Oh dat keek ik ook al nooit.
Nou ik hoor het wel als Pip wint volgende week maar kijken doe ik niet meer. Tssssssss.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 3 oktober 2015 om 22:18
quote:rosanna08 schreef op 03 oktober 2015 @ 22:16:
[...]
het is wel duidelijk dat die gaan winnen Ja maar toch leuk om te zien. En volgende week zaterdag heb ik ook weer geen sociaal leven dus kijk ik weer
[...]
het is wel duidelijk dat die gaan winnen Ja maar toch leuk om te zien. En volgende week zaterdag heb ik ook weer geen sociaal leven dus kijk ik weer
zaterdag 3 oktober 2015 om 22:20
quote:charlottew88 schreef op 03 oktober 2015 @ 22:18:
[...]
Ja maar toch leuk om te zien. En volgende week zaterdag heb ik ook weer geen sociaal leven dus kijk ik weer oh ik ga zeker kijken, want ik vind Pip en Pim gewoon een superleuk stel en Aggie en Fockje ook
had alleen niet verwacht dat Humberto en Julia eruit zouden gaan
[...]
Ja maar toch leuk om te zien. En volgende week zaterdag heb ik ook weer geen sociaal leven dus kijk ik weer oh ik ga zeker kijken, want ik vind Pip en Pim gewoon een superleuk stel en Aggie en Fockje ook
had alleen niet verwacht dat Humberto en Julia eruit zouden gaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best