Entertainment alle pijlers

Dankzij Duncan Eurovision Songfestival Nederland 2020!

19-05-2019 11:02 2322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder in onze feeststemming

en kletsen over de organisatie!


Afbeelding

Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 04-02-2020 13:40
49.14% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Wij zaten gisteren ook te brainstormen over wie en wat.
Ik ben heel bang voor een Linda de Mol met Ali B als presentatieduo met optredens van mensen uit de stal van Pierre Kartner en Ilse.
Evt gelardeerd met Anouk vanwege Birds en wat vergane glorie zoals Golden Earring en George Baker.
Verder veel oubollig gezeik met draaiorgels en tulpen. En natuurlijk een excuus-inzending van een sneue artiest omdat we natuurlijk niet 2 jaar op rij gaan winnen/organiseren.
Oh ja, gewoon in Amsterdam want verder is er toch niks in Nederland?

Zin in!
Alle reacties Link kopieren
SuperflySister schreef:
19-05-2019 12:00
Hij is echt een hele beroemde act, heeft zelfs op People's Sexiest men alive lijst gestaan en is een graag geziene gast bij The Tonight Show, Late Late with James Corden, The View, dat soort programma's.

Dus dat hij er gister in zat is logisch, hij is een van Israel's succesvolste internationale beroemdheden.
Kan, maar ik vond het echt een aanfluiting.
The time is now
Zwartvlekje schreef:
19-05-2019 11:59
Zou Sylvie Meis niet een goede presentatrice zijn?
Alsjeblieft niet zeg. Staat ze erbij alsof ze de hele tijd selfies maakt.
Dit is trouwens wel waarom ik hoopte dat ze niet zouden winnen. We gaan ons vast flink zitten schamen volgend jaar.
Alle reacties Link kopieren
Andre van Duin en Ron Brandsteder niet een leuke combi?

Of Henny Huisman? Die wil zo graag ook nog een keertje.
.
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef:
19-05-2019 12:00
Maar als het om presenteren gaat, is zoiets in een jaar (!!) niet aan te leren. Ik bedoel, iemand met het acteer niveau van Carice, die moet daar toch ook wel wat aanleg voor hebben?
nee daar vergis je je echt in, het zijn compleet verschillende dingen
en ja presenteren kun je wel leren, maar het ook leuk en innemend doen is een kwestie van charisma en dat heeft carice 'als zichzelf' eigenlijk helemaal niet zo
Alle reacties Link kopieren
Ali B kan 5 woorden Engels, dus die lijkt me soweiso afvallen...
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Oké, misschien niet Sylvie. :$
Alle reacties Link kopieren
Astrid Joosten
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
mandylion schreef:
19-05-2019 12:02
Andre van Duin en Ron Brandsteder niet een leuke combi?

Of Henny Huisman? Die wil zo graag ook nog een keertje.
Jezus!
Ik vind iedereen boven de 40 eigenlijk sowieso afvallen, maar dit zijn toch gewoon bejaarden?!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje schreef:
19-05-2019 11:59
Zou Sylvie Meis niet een goede presentatrice zijn?
Alsjeblieft zeg...
Nitflex schreef:
19-05-2019 12:02
Dit is trouwens wel waarom ik hoopte dat ze niet zouden winnen. We gaan ons vast flink zitten schamen volgend jaar.
Ben ik ook bang voor.
mandylion schreef:
19-05-2019 12:02
Andre van Duin en Ron Brandsteder niet een leuke combi?

Of Henny Huisman? Die wil zo graag ook nog een keertje.
:rofl:
Als ze Matthijs van Nieuwkerk maar niet doen
Beau
Johan Derksen
Wilfred
Ron en Rick Brandsteder
Henny Huisman

Jammer dat Rudi Carrell niet meer leeft.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
19-05-2019 12:00

Oh ja, gewoon in Amsterdam want verder is er toch niks in Nederland?
Het is inderdaad weer eens wat anders als het songfestival in een dorp wordt gehouden.... Maar ik hoop echt dat er voor een stad wordt gekozen. Zoals ik in een ander onderwerp al aangaf: Ahoy heeft de beste voorzieningen.
Alle reacties Link kopieren
Nikkie de Jager, zij spreekt super Engels.
Jamai
Yolanthe
gemini2011 schreef:
19-05-2019 11:58
Timur is niet oud. Maar verder zie ik al dat ik gruwelijk achterloop qua namen en tv (ik kijk ook niet zoveel).

Maar wat is dan wel internationale allure? Dat hebben we niet echt imo.
En als ik naar andere landen kijk zijn de vereisten dat je niet te oud moet zijn, niet te dik, mooi als vrouw, gewend aan camera's en Engels kunnen spreken.
Timur is 42, dat vind ik behoorlijk oud. Zeker gezien het feit dat we zoveel echt internationale succesnummers hebben die veel jonger zijn.

Die Marwan die ik net postte speelt een van de hoofdrollen in de nieuwe Aladdin die net in premiere is gegaan, speelt in Midnight on the Orient Express, zit in allerlei Netflix producties waarin hij ook hoofdrollen heeft, heeft in Nederland met Wolf allerlei internationale filmprijzen gewonnen, die jongen is hotter dan hot op het moment.

Ik denk om die reden ook dat hij het nooit zou doen hoor, maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat we echt heel veel jong talent hebben dat internationale allure heeft. Zowel vrouwen als mannen. Want wat dacht je van al ons jonge muziektalent dat internationaal goed scoort?

Ik denk dat de organisatie gewoon wat out of the box moet denken.
Eva Jinek?
Martijn Krabbé dan maar :)
Banba schreef:
19-05-2019 12:00
Maar als het om presenteren gaat, is zoiets in een jaar (!!) niet aan te leren. Ik bedoel, iemand met het acteer niveau van Carice, die moet daar toch ook wel wat aanleg voor hebben?
Een live show? Nee, dat is echt een vak apart.
Nitflex schreef:
19-05-2019 12:02
Dit is trouwens wel waarom ik hoopte dat ze niet zouden winnen. We gaan ons vast flink zitten schamen volgend jaar.
Ik vind de presentatie meestal wel bedroevend, dat hoort er een beetje bij: saai, gênant, oppervlakkig, ingestudeerde ‘grappen’, langdradig.
What about Dan Karaty? En Jan Kooijman?
Alle reacties Link kopieren
Sylvie vind ik ook vreselijk, maar voldoet wel aan de criteria.
Mooi en heeft tv ervaring met grote shows in DLD.

Maar Yolante en Sylvie zou echt mijn nachtmerrie zijn. Gelukkig kan Yolanthe dit ook niet en kan niet icm Jan Smit. Die toch vast iets gaat doen ookal is t achter de schermen (hoop ik).
Alle reacties Link kopieren
Als ze echt hip willen doen krijgen we Tim Hoffman

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven