Entertainment alle pijlers

Dankzij Duncan Eurovision Songfestival Nederland 2020!

19-05-2019 11:02 2322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder in onze feeststemming

en kletsen over de organisatie!


Afbeelding

Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 04-02-2020 13:40
49.14% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef:
19-05-2019 11:15
Als het in godsnaam maar niet zo gemaakt en plastic wordt als gisteren (en eigenlijk alle jaren daarvoor), en laat please ook de gekunselde grapjes gevolgd door pijnlijke stiltes weg....
Daar ontkom je niet aan. De show is straks geregisseerd, elk word dat wordt gezegd staat op papier. Zal ongetwijfeld met de zeer strakke tijdsplanning en vertalingen te maken hebben. Dus we zoeken presentatoren die het kunnen laten lijken alsof het echt spontaan is. Alleen in de greenroom is misschien een heel klein beetje spontaniteit mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
19-05-2019 11:42
Helemaal eens! Je ziet bij andere landen toch ook nooit van die oude taarten presenteren? Wendy van Dijk zou eventueel nog kunnen, maar ook al op het randje.
Nooooooooooo

liever iemand die niet tegen iedereen praat alsof hij/zij verstandelijk beperkt is
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zit nu te luisteren naar Danny Vera, mag van mij ook best een optreden doen volgend jaar, of zelfs deelnemen :heart:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
gemini2011 schreef:
19-05-2019 11:37


Jan Versteegh, Eva Jinek, Arjen Lubach, Paul de Leeuw, Geraldine Kemper, Dennis Storm, Timur Perlin, Lauren Verster, Eva Koreman, Geraldine Kemper, Catrice van Houten.

Ik mis naast Paul de Leeuw nog een lekkere relnicht in dit lijstje.

Jan Versteegh zit bij Talpa, Geraldine zit bij RTL, Paul de Leeuw zit bij RTL, Dennis Storm werkt niet meer voor televisie, Timur is oud en heeft nog nooit iets op tv gepresenteerd.

Ik vind op Carice na de namen die jij noemt bovendien weinig internationale allure hebben.
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 11:43
Was ook niet serieus. :-D



Hij heeft het heel lang 'gepresenteerd' voor Nederlandse tv.
Ja, reageerde eigenlijk meer op de suggestie van Linda de Mol die hier genoemd wordt. Wij kennen haar, en weten hoe ze er ooit uitzag. Maar voor het buitenland staat daar gewoon een dikkerd met een facelift.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
19-05-2019 11:44
Nooooooooooo

liever iemand die niet tegen iedereen praat alsof hij/zij verstandelijk beperkt is
Zo mee eens!
Bovendien, het enige dat (te) jong is aan Wendy van Dijk is haar kleding.
The time is now
Maleficent schreef:
19-05-2019 11:44
Nooooooooooo

liever iemand die niet tegen iedereen praat alsof hij/zij verstandelijk beperkt is
Ben ook geen fan hoor.
Sjulia schreef:
19-05-2019 11:44
Ik ken haar ook niet. Maar wat was ze blij met haar televisie momentje. :lol:
Heeft ze een jaar aan gewerkt. :-D :-D


https://home.bnnvara.nl/artikel/hoe-wer ... ngfestival
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
19-05-2019 11:45
Ja, reageerde eigenlijk meer op de suggestie van Linda de Mol die hier genoemd wordt. Wij kennen haar, en weten hoe ze er ooit uitzag. Maar voor het buitenland staat daar gewoon een dikkerd met een facelift.
Jezus! Meen je dat nou?
Everything you see I owe to spaghetti!
Joanjett schreef:
19-05-2019 11:40
Zoiets ja. Jammer dat ze geen geweren klaar hebben staan om bedroevende acts af te schieten.
Bij haar kon er geen lachje vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
19-05-2019 11:44
Daar ontkom je niet aan. De show is straks geregisseerd, elk word dat wordt gezegd staat op papier. Zal ongetwijfeld met de zeer strakke tijdsplanning en vertalingen te maken hebben. Dus we zoeken presentatoren die het kunnen laten lijken alsof het echt spontaan is. Alleen in de greenroom is misschien een heel klein beetje spontaniteit mogelijk.
zelfs in de greenroom niet, daar zijn alle interviewtjes ook voorbedacht en als een deelnemer te lang over zn antwoord doet moet de presentator het afkappen
de presentatoren hebben ook continu een schreeuwende regisseur in hun oortje, is ook een skill om je daar niet door van de wijs te laten brengen en ik denk dat we er in NL weinig hebben die daar goed mee kunnen dealen
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
19-05-2019 11:38
Dat was Slovenië.
Afbeelding

Ik vond die gozer bij de halve finale echt creepy! Stond echt zo verlekkerd naar haar te kijken. Ik had het idee dat ie aan het eind zijn broekje wel vol had gekwakt. Zo keek ie iig :biggrin:
In het echte leven hebben ze dan ook een relatie. Verder geen idee wat er gebeurde,slaapverwekkend. Zij bewoog nauwelijks haar mond.
Nitflex schreef:
19-05-2019 11:45
Ja, reageerde eigenlijk meer op de suggestie van Linda de Mol die hier genoemd wordt. Wij kennen haar, en weten hoe ze er ooit uitzag. Maar voor het buitenland staat daar gewoon een dikkerd met een facelift.

Ja, vreselijk natuurlijk een dik iemand op TV. Echt wat een dom gelul. :facepalm:

Ook al ben ik zo geen Linda fan.. doe effe normaal zeg.
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
19-05-2019 11:44
Daar ontkom je niet aan. De show is straks geregisseerd, elk word dat wordt gezegd staat op papier. Zal ongetwijfeld met de zeer strakke tijdsplanning en vertalingen te maken hebben. Dus we zoeken presentatoren die het kunnen laten lijken alsof het echt spontaan is. Alleen in de greenroom is misschien een heel klein beetje spontaniteit mogelijk.
Ja snap ik, maar de voorgeprogrammeerde grappen kunnen toch iig grappig zijn?
Zo'n act als met dat 'gedachtelezen' van gisteren en ook al in de halve finale, vind ik echt te armoedig, dat wil toch niemand zien?!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
SuperflySister schreef:
19-05-2019 11:45

Ik vind op Carice na de namen die jij noemt bovendien weinig internationale allure hebben.
heeft carice ooit IETS gepresenteerd?
lijkt me nogal een risico-onderneming, ik denk niet dat ze dat kan eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me dan bedenk: Israël liet allerlei inzendingen uit het verleden opdraven. Wij hebben vooral recent ook beste leuke inzendingen gedaan. Maar the common linnets kunnen we niet meer laten zien, gezien het gezeik tussen Ilse en waylon.
Yella78 schreef:
19-05-2019 11:45
Zit nu te luisteren naar Danny Vera, mag van mij ook best een optreden doen volgend jaar, of zelfs deelnemen :heart:
Nee. En nee. (O)
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
19-05-2019 11:42
Helemaal eens! Je ziet bij andere landen toch ook nooit van die oude taarten presenteren? Wendy van Dijk zou eventueel nog kunnen, maar ook al op het randje.

Ik zag ergens Dennis Storm. Die heeft de tv-wereld voorgoed vaarwel gezegd en heeft een boek over minimalisme een eenvoudig leven geschreven. Beetje off-brand.
Dat was ik, ik word ook oud en volg niet alles meer.

Maar een beetje BNN talent mag wat mij betreft in ieder geval. Behalve Emma Wortelboer dan.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
19-05-2019 11:48
zelfs in de greenroom niet, daar zijn alle interviewtjes ook voorbedacht en als een deelnemer te lang over zn antwoord doet moet de presentator het afkappen
de presentatoren hebben ook continu een schreeuwende regisseur in hun oortje, is ook een skill om je daar niet door van de wijs te laten brengen en ik denk dat we er in NL weinig hebben die daar goed mee kunnen dealen
Daarom zie ik graag een niet plastic iemand die er ondanks al dit toch een persoonlijke draai aan weet te geven...
Maar ja, hebben we wel zo iemand...?
The time is now
Abundance-of-Freedom schreef:
19-05-2019 11:47
Bij haar kon er geen lachje vanaf.
Ik denk dat ze moest poepen of zo.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 11:47
Heeft ze een jaar aan gewerkt. :-D :-D


https://home.bnnvara.nl/artikel/hoe-wer ... ngfestival
Dat is wel een beetje triest. Vind het ook wel zielig voor haar. Denk dat ze de komende maanden door iedereen geplaagd wordt 😬
gemini2011 schreef:
19-05-2019 11:37
Als het mensen moeten worden vab de publieke omroep zou ik zeggen dat we genoeg talent hebben dat ook wel een beetje bekt op tv en grappig kan zijn. Dat is voor mij wel een vereiste, niet alleen maar van die mooie stijve dames die er alleen maar in een onderjurk mooi staan te zijn.

Jan Versteegh, Eva Jinek, Arjen Lubach, Paul de Leeuw, Geraldine Kemper, Dennis Storm, Timur Perlin, Lauren Verster, Eva Koreman, Geraldine Kemper, Catrice van Houten.

Ik mis naast Paul de Leeuw nog een lekkere relnicht in dit lijstje.

Qua artiesten heeft NL veel te bieden.

Ik zou iets doen met jong talent uit de Voice of iets nederhopperigs. Vervolgens Anouk, Jett Rebel, Sisters of Soul en Direct oid.
Afsluiten met Armin van Buuren of Hardwell.

Waar ik bang voor ben: Jan Smit en half Volendam en Ilse de Lange.
Dit

Ik.hoop bij God dat het geen Volendams feestje wordt
Sjulia schreef:
19-05-2019 11:44
Ik ken haar ook niet. Maar wat was ze blij met haar televisie momentje. :lol:
Nou idd :rofl:
Alle reacties Link kopieren
coravanmora schreef:
19-05-2019 11:49
Wat ik me dan bedenk: Israël liet allerlei inzendingen uit het verleden opdraven. Wij hebben vooral recent ook beste leuke inzendingen gedaan. Maar the common linnets kunnen we niet meer laten zien, gezien het gezeik tussen Ilse en waylon.
Maar daar zit buiten Israel toch niemand op te wachten?!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef:
19-05-2019 11:48
Ja snap ik, maar de voorgeprogrammeerde grappen kunnen toch iig grappig zijn?
Zo'n act als met dat 'gedachtelezen' van gisteren en ook al in de halve finale, vind ik echt te armoedig, dat wil toch niemand zien?!
ja het was al misgegaan in de writersroom en de keuze van randprogramma

zweden een paar jaar terug was leuk, toen deden ze ook dat love love peace peace nummer wat echt grappig was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven