Entertainment alle pijlers

De Bachelorette met Sylvia Geerssen

02-02-2023 20:20 587 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag stonden op videoland de eerste 2 afleveringen online en ik vind het leuk! Ik vind Sylvia ook echt een leuke vrouw. Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat samé de volgende is die eruit gaat. En ik denk niet dat Sylvia per se teleurgesteld was dat de date met Samé door Tjeerd gekaapt was. Dat kon ze toch verwachten? Het leek me sowieso een opzetje van het programma; een droomdate om Tjeerd de wild rose in te laten zetten.

Mij lijkt Tjeerd ook niet oprecht, terwijl hij eigenlijk niks verkeerd doet. Waar zit het ‘m in vraag ik mezelf af.

Tot nu toe is het steeds erg voorspelbaar wie eruit gaat. Als Samé echt de volgende is en als van de laatste twee mannen, de eerste die op 24-uurs-date gaat eruit vliegt, zouden ze iets moeten bedenken om minder voorspelbaar te worden.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Fitgirl schreef:
23-03-2023 21:37
Die moeder en zus zijn enorm leuk! En ook Syl vind ik echt een oprecht top wijf! Ook ik gun haar echt een lieve, stabiele man die er 100% voor haar is.

Overigens begin ik door Syl en haar familie steeds meer het Rotterdamse accent te waarderen haha! Ze klinken gewoon erg gezellig!
Haha ik ook, en ik ben een ras-Amsterdammer 😅
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
23-03-2023 21:55
Haha ik ook, en ik ben een ras-Amsterdammer 😅
Hier ook eentje 😉

Overigens zie ik Samé niet naast Sylvia lopen. Ik denk dat zij toch ook verlangd naar een grotere, stoere man.

Ik denk dat Samé er nog is omdat Sylvia hem die een op een date gunt met haar, maar dat ie erna eruit vliegt. Denk toch echt dat het tussen Tjeerd en Joris gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fitgirl schreef:
23-03-2023 22:10
Hier ook eentje 😉

Overigens zie ik Samé niet naast Sylvia lopen. Ik denk dat zij toch ook verlangd naar een grotere, stoere man.

Ik denk dat Samé er nog is omdat Sylvia hem die een op een date gunt met haar, maar dat ie erna eruit vliegt. Denk toch echt dat het tussen Tjeerd en Joris gaat.
Lijkt mij ook niet. Hij is niet "man" genoeg voor haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind hem zweverig en snel op zijn teentjes getrapt.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij heeft Sylvia al vanaf het begin een crush op Joris. Uiteraard moet ze zich inhouden qua voorkeur, maar het valt mij op dat ze zich anders gaat gedragen bij Joris. Beetje verlegen, rood hoofd etc. Ze zal zich aangetrokken voelen tot hem, dat is natuurlijk ook belangrijk als je een goede/ leuke relatie wil.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Fitgirl schreef:
23-03-2023 22:10
Hier ook eentje 😉

Overigens zie ik Samé niet naast Sylvia lopen. Ik denk dat zij toch ook verlangd naar een grotere, stoere man.

Ik denk dat Samé er nog is omdat Sylvia hem die een op een date gunt met haar, maar dat ie erna eruit vliegt. Denk toch echt dat het tussen Tjeerd en Joris gaat.
Ik denk precies hetzelfde. Ze geeft wel om hem en ze hebben een band maar het plaatje zie ik niet voor me. Een type viking, langer, zie ik eerder voor me...

Vanaf de tweede aflevering dacht ik al dat het tussen Tjeerd en Joris zou gaan en nu nog steeds...
Alle reacties Link kopieren Quote
Flo-tje4 schreef:
23-03-2023 17:00
Was weer een leuke aflevering met de moeder en zus van Sylvia erbij!
Ik moet wel zeggen dat ik een beetje begin af te knappen op Tjeerd, maar weet niet precies waarom. Joris blijft leuk! :flirting:
Jammer van degene die eruit is, al had ik het wel verwacht.
Matthijs vind ik ook niet specifiek heel sexy maar wel een lieve betrokken en zorgzame man. Denk alleen dat Sylvia too much is voor hem. Trekt hij haar ups en downs?
Geinig, vind hem juist een beetje vals en roddelig. Ik heb altijd het idee dat je het karakter van die gasten beter ziet aan hun dynamiek met de andere deelnemers dan met de bachelor(ette).
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
23-03-2023 23:31
Geinig, vind hem juist een beetje vals en roddelig. Ik heb altijd het idee dat je het karakter van die gasten beter ziet aan hun dynamiek met de andere deelnemers dan met de bachelor(ette).
Ik heb soms het gevoel dat ze beter zichzelf kunnen daten of met elkaar, dan met Sylvia :clown: . Dat ophemelen van elkaar en handtastelijke… behalve Tjeerd dan, die moet en zal Sylvia willen scoren :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
24-03-2023 07:36
Ik heb soms het gevoel dat ze beter zichzelf kunnen daten of met elkaar, dan met Sylvia :clown: . Dat ophemelen van elkaar en handtastelijke… behalve Tjeerd dan, die moet en zal Sylvia willen scoren :mrgreen:
Hahahaha ja echt he!

Ik denk ook dat het tussen Tjeerd en Joris gaat, maar ik zit er altijd naast wie uiteindelijk de 'winnaar' is.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
23-03-2023 23:27
Ik denk precies hetzelfde. Ze geeft wel om hem en ze hebben een band maar het plaatje zie ik niet voor me. Een type viking, langer, zie ik eerder voor me...
Waarom denken jullie dat eigenlijk? Die kerel waar ze zo super verliefd op was, dat ze huis en haard had verlaten om in het buitenland in een schuurtje te slapen, was een Mexicaan. Die staan nou ook niet echt bekend om hun lengte en hun viking looks
Alle reacties Link kopieren Quote
Dutchgirly schreef:
24-03-2023 15:22
Waarom denken jullie dat eigenlijk? Die kerel waar ze zo super verliefd op was, dat ze huis en haard had verlaten om in het buitenland in een schuurtje te slapen, was een Mexicaan. Die staan nou ook niet echt bekend om hun lengte en hun viking looks
Haar exen met wie ze langer was waren meer type model
Alle reacties Link kopieren Quote
Dutchgirly schreef:
24-03-2023 15:22
Waarom denken jullie dat eigenlijk? Die kerel waar ze zo super verliefd op was, dat ze huis en haard had verlaten om in het buitenland in een schuurtje te slapen, was een Mexicaan. Die staan nou ook niet echt bekend om hun lengte en hun viking looks
De ex ken ik niet, maar ik vind Samé gewoon nog een beetje een jochie. Dat vind ik niet bij haar passen.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
24-03-2023 15:36
Haar exen met wie ze langer was waren meer type model
Idd, knappe man was die Mexicaan. Totaal niet doorsnee.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... driet-over

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ig-met-man
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde een foto zoeken van haar ex-verloofde Ashur, was het resultaat een mugshot :facepalm:

https://www.liverpoolecho.co.uk/news/li ... g-22486509

Ze zoekt ze wel uit. Ik hoop dat ze echt klaar is voor een goede, integere man. Ze is steeds zo verbaasd over goed gedrag van de deelnemers....
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie gaat er morgen GEEN roos krijgen? Ik denk Same...
Alle reacties Link kopieren Quote
Fitgirl schreef:
29-03-2023 20:11
Wie gaat er morgen GEEN roos krijgen? Ik denk Same...
Ik denk dat ze morgen nog een een op een date heeft met Same en hem daarna geen roos meer geeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fitgirl schreef:
23-03-2023 17:13
Joris blijkt dus op Sint Maarten te wonen, of heb ik dat verkeerd begrepen? De reactie van Sylvia leek alsof ze dat voor het eerst hoorde en ineens begon te twijfelen over Joris...

Ben benieuwd hoe dit afloopt!
Ik vatte het eerder op alsof Sylvia wist dat hij daar woonde en daarom een beetje 'de boot afhield' (pun intended) terwijl ze zich wel het meest tot hem aangetrokken voelde, en dat ze hem nu opeens een stuk meer zag als iemand waar echt potentie in zat.
Ik vind Tjeerd ook niets en kan er ook mijn vinger niet precies opleggen. Vanaf aflevering 1 krijg ik een beetje kriebels van hem, heeft een bepaald airtje over zich heen. Iemand die vroeger de voorzitter van het studentencorps was ofzo :clown:
Matthijs lijkt me een lieverd, maar hij oogt wat te onvolwassen vergeleken met Sylvia. Ofja, niet per se onvolwassen, maar meer alsof hij echt nog aan het begin van zijn volwassen leven staat waar Sylvia al heel veel heeft meegemaakt. Ik zie hem meer voor me met een wat jongere dame.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fitgirl schreef:
29-03-2023 20:11
Wie gaat er morgen GEEN roos krijgen? Ik denk Same...
Ik denk Same en daarna Matthijs, misschien andersom.
Finale lijkt me vooralsnog duidelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Borstel schreef:
29-03-2023 21:36
Ik vatte het eerder op alsof Sylvia wist dat hij daar woonde en daarom een beetje 'de boot afhield' (pun intended) terwijl ze zich wel het meest tot hem aangetrokken voelde, en dat ze hem nu opeens een stuk meer zag als iemand waar echt potentie in zat.
Ik vind Tjeerd ook niets en kan er ook mijn vinger niet precies opleggen. Vanaf aflevering 1 krijg ik een beetje kriebels van hem, heeft een bepaald airtje over zich heen. Iemand die vroeger de voorzitter van het studentencorps was ofzo :clown:
Matthijs lijkt me een lieverd, maar hij oogt wat te onvolwassen vergeleken met Sylvia. Ofja, niet per se onvolwassen, maar meer alsof hij echt nog aan het begin van zijn volwassen leven staat waar Sylvia al heel veel heeft meegemaakt. Ik zie hem meer voor me met een wat jongere dame.
Een corpsbal noem je zoiets toch :lol:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
29-03-2023 22:02
Ik denk Same en daarna Matthijs, misschien andersom.
Finale lijkt me vooralsnog duidelijk.
Denk het ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg ook de kriebels van Tjeerd... Hij voelt ergens niet helemaal oprecht ofzo, maar kan er de vinger niet op leggen. Montage doet hier wellicht ook wel het een en ander in om het wat spannender te maken, want de dynamiek binnen de mannengroep is best gezapig. Ik hoop en verwacht dat het Joris of anders niemand wordt. Samé is denk ik te opvliegerig en Matthijs te jong / introvert.

En ik vind Sylvia echt een heerlijke vrouw, zo lekker spontaan en direct. Bij Gaby kreeg ik echt het idee dat ze via een autocue het script aan het volgen was, bij Sylvia voelt het allemaal een stuk puurder :)
Alle reacties Link kopieren Quote
PaarsRoodGroen schreef:
29-03-2023 22:56
Ik krijg ook de kriebels van Tjeerd... Hij voelt ergens niet helemaal oprecht ofzo, maar kan er de vinger niet op leggen. Montage doet hier wellicht ook wel het een en ander in om het wat spannender te maken, want de dynamiek binnen de mannengroep is best gezapig. Ik hoop en verwacht dat het Joris of anders niemand wordt. Samé is denk ik te opvliegerig en Matthijs te jong / introvert.

En ik vind Sylvia echt een heerlijke vrouw, zo lekker spontaan en direct. Bij Gaby kreeg ik echt het idee dat ze via een autocue het script aan het volgen was, bij Sylvia voelt het allemaal een stuk puurder :)
Gaby vond ik 10 x niks. Beetje inhoudsloos op de een of andere manier met haar ordinaire Insta foto's. Ik herinner me dat er ook weinig diepgang tussen haar en de mannen was destijds toen zij de bachelorette was.

Ik hoop dat Syl voor Joris gaat, maar hij is in t verleden vreemdgegaan dus dat kan nog wel een dingetje zijn.

Tjeerd voelt voor mij ook niet oprecht, meer iemand die wil winnen omdat het goed is voor z'n ego.

Matthijs en Same zie ik gewoon niet naast Syl. Denk dat zij hen erg lief vindt, maar dat de verliefde kriebels ontbreken. Dat dat haar argument is als zij hen geen roos geeft.

We gaan t zien. Ik ga nu naar de nieuwe aflevering kijken 😀 lekker voordat ik met werk begin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ik begin me nu echt groen en geel te irriteren aan Tjeerd! En ook aan Syl die aangeeft zijn aandacht zo te waarderen! Oogkleppen af meid!
Ik vind Tjeerd en zijn te knappe gladde vriendje/huisgenoot gewoon niet oprecht overkomen. Alles voor de show. Die jongen (ik vind het ook echt nog geen man) straalt gewoon geen affectie naar haar uit.
Hopelijk ziet die lieve Syl dat ook nog op tijd! Ze verdient echt een leuke goede eerlijke vent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flo-tje4 schreef:
30-03-2023 10:15
Oh ik begin me nu echt groen en geel te irriteren aan Tjeerd! En ook aan Syl die aangeeft zijn aandacht zo te waarderen! Oogkleppen af meid!
Ik vind Tjeerd en zijn te knappe gladde vriendje/huisgenoot gewoon niet oprecht overkomen. Alles voor de show. Die jongen (ik vind het ook echt nog geen man) straalt gewoon geen affectie naar haar uit.
Hopelijk ziet die lieve Syl dat ook nog op tijd! Ze verdient echt een leuke goede eerlijke vent.
Ja maar dít is dan ook haar valkuil...

En sorry, een vent van 32 met een huisgenoot... tsja... kweenie! 😏

Weet niet of Tjeerd ooit zelfstandig alleen heeft gewoond, zo niet, vind ik dat onaantrekkelijk.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven