Entertainment alle pijlers

De Dansmarathon

16-10-2021 08:40 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jaren van voorbereiding door J. de Mol
en consorten is afgelopen donderdag De Dansmarathon losgebarsten. Hierbij proberen 100 koppels om 50 uur te dansen. Het koppel dat overblijft wint €100.000.

Vanavond om 22:00 is de ontknoping. Kijkt hier nog iemand?

:hello:
Nee

En ik lees alleen maar slechte recensies erover
Alle reacties Link kopieren
gisteren even "gekeken" maar het enige wat ik zag was een in rood geklede man met zonnebril(?) die er alles aan deed om maar in beeld te komen en te blijven. Toen ben ik afgehaakt
Alle reacties Link kopieren
haha ja ik geef toe, het is soms niet om aan te gluren maar ik zit ziek thuis en dan is het gezellig op de achtergrond
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er een paar keer naartoe gezapt, en zag Dries Roelvink zingen (vals!), maar dit is toch vreselijk saai om naar te kijken? Misschien leuk het laatste uurtje, als ze niet meer op hun benen kunnen staan.
Alle reacties Link kopieren
Het doet me denken aan de aflevering van Friends… en nee, ik kijk dit niet…
Ik keek in het begin af en toe. Vond er niets aan. Nu nog steeds af en toe maar dan meer om te zien hoe uitgeput ze raken en afvallen. Dat vind ik dan weer wel leuk om te zien :devil: En dat de een nog door wil gaan en de ander niet. Zoals die man die jarig was, die was volgens mij best wel pissed dat zijn vriendin er mee ging stoppen.
Sommige staan nog zo actief te dansen dat ik denk; zouden die tussendoor een lijntje speed pakken ofzo :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Gizmoreturns schreef:
16-10-2021 08:42
Nee

En ik lees alleen maar slechte recensies erover
Ik zapte erlangs en had echt een wtf did i just watch erlebnis.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een heel slecht programma, ik had een veel inhoudelijker en technischer programma op het gebied van dans verwacht. Workshops van verschillende dansen, korte choreo die je moet leren en anders ben je af oid. Soort van wie is het beste allround danskoppel.
De muziekkeuze en artiesten slaat ook nergens op, aan het begin kwam Davina Michelle, daarvan raak je niet in de dansstemming. Toen ik later nog eens keek was het K3 :-? Ook zijn de koppels voor een gedeelte gecast ipv deelnemers die zich opgegeven hebben. Ik herkende wat mensen die vaker gecast worden, die waren er voor de opvulling, naast goede amateurs en pro’s uit de danswereld. Het is meer een beweegmarathon. Leuk idee, goed doel, hele slechte uitvoering.
nimue_iparis wijzigde dit bericht op 16-10-2021 09:30
6.83% gewijzigd
Oh ik hoor net dat ze ook dopingtesten krijgen tussendoor.
nimue_iparis schreef:
16-10-2021 09:24
Ik vind het een heel slecht programma, ik had een veel inhoudelijker en technischer programma op het gebied van dans verwacht. Workshops van verschillende dansen, korte choreo die je moet leren en anders ben je af oid. Soort van wie is het beste allround danskoppel.
De muziekkeuze en artiesten slaat ook nergens op, aan het begin kwam Davina Michelle, daarvan raak je niet in de dansstemming. Toen ik later nog eens keek was het K3 :-? Ook zijn de koppels voor een gedeelte gecast ipv deelnemers die zich opgegeven hebben. Ik herkende wat mensen die vaker gecast worden. Het is meer een beweegmarathon. Leuk idee, hele slechte uitvoering.
Eens
Alle reacties Link kopieren
Ik zapte er langs en had het idee dat ik per ongeluk in de livestream van bingovereniging Ons Genoegen op de bonte avond in 1992 was beland. Wat een aanfluiting.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 16-10-2021 09:31
0.93% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-10-2021 09:30
Ik zapte een langs en had het idee dat ik per ongeluk in de livestream van bingovereniging Ons Genoegen op de bonte avond in 1992 was beland. Wat een aanfluiting.
:rofl: Dit omschrijft het wel zo'n beetje.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe slecht de kijkcijfers van sbs deze dagen zijn tov normaal gesproken.
Volgens mij kijkt er echt niemand en ik snap wel waarom.
Was er gewoon niemand die tegen John durfde te zeggen dat dit toch gedoemd is te mislukken?
Alle reacties Link kopieren
Wel bijzonder dat ze het een uniek evenement vinden?

Die waren in de depressie van de vorige eeuw ook populair. In het kader van brood en spelen, want de dansers kregen eten en zorgde voor vermaak in een tijd dat het allemaal heel slecht ging.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Doet me denken aan de film "They shoot horses, don't they?" van Sydney Pollack.

"Tijdens de Grote Depressie [de grootste economische depressie van de twintigste eeuw] wordt er een dansmarathon gehouden op de Santa Monica Pier. De wanhopige deelnemers willen die marathon koste wat kost winnen en bovendien de aandacht trekken van de ceremoniemeester, die op zoek is naar jong talent voor de filmindustrie. De competitie is bikkelhard en er vallen zelfs doden."
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-10-2021 09:30
Ik zapte er langs en had het idee dat ik per ongeluk in de livestream van bingovereniging Ons Genoegen op de bonte avond in 1992 was beland. Wat een aanfluiting.
Haha ik moet hier hard om lachen :proud: Zo heb ik het ook ongeveer omschreven op social media :rofl:

Paar stukjes van gezien maar wat een aanfluiting inderdaad. Ik heb begrepen dat het voor een goed doel is dus hopelijk gaat er wel veel geld heen maar verder... Zonde van je tijd om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Dit is voor mij echt de slechtste tv ooit.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Case-je schreef:
16-10-2021 09:37
Doet me denken aan de film "They shoot horses, don't they?" van Sydney Pollack.

"Tijdens de Grote Depressie [de grootste economische depressie van de twintigste eeuw] wordt er een dansmarathon gehouden op de Santa Monica Pier. De wanhopige deelnemers willen die marathon koste wat kost winnen en bovendien de aandacht trekken van de ceremoniemeester, die op zoek is naar jong talent voor de filmindustrie. De competitie is bikkelhard en er vallen zelfs doden."
Ja dat!

Trouwens, geld voor het goede doel. De winnaar krijgt 100.000 euro! Dus dat ze beweren dat ze voor het goede doel dansen, eh... nee. Tenzij ze de 100.000 gaan doneren aan het goede doel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Eurus schreef:
16-10-2021 09:18
Ik zapte erlangs en had echt een wtf did i just watch erlebnis.
Hetzelfde hier.
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
16-10-2021 09:51
Dit is voor mij echt de slechtste tv ooit.
Vergeet Astro TV niet he 8-)
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
16-10-2021 09:51
Ja dat!

Trouwens, geld voor het goede doel. De winnaar krijgt 100.000 euro! Dus dat ze beweren dat ze voor het goede doel dansen, eh... nee. Tenzij ze de 100.000 gaan doneren aan het goede doel.
Net even rondje google gedaan, ze vragen dus aandacht voor het longfonds. Als je meespeelt gaat 40% per gekocht lot naar dat doel.
Alle reacties Link kopieren
Phoolan schreef:
16-10-2021 09:57
Vergeet Astro TV niet he 8-)
Dan hebben ze een gedeelde eerste plaats voor slechtste tv ooit.

Of vind ik ASTRO tv zelfs minder erg :roll:
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat zong K3 vals!!!
Alle reacties Link kopieren
Het was volledig aan me voorbij gegaan. Tot ik gisteren ineens zag dat het non stop wordt uitgezonden.

Ik lig met rugpijn op de bank, dus uit verveling aangezet.

Mijn god wat slecht! :frusty:

En wat zo niet boeiend! Wildvreemden die dansen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven