Entertainment alle pijlers

De Dansmarathon

16-10-2021 08:40 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jaren van voorbereiding door J. de Mol
en consorten is afgelopen donderdag De Dansmarathon losgebarsten. Hierbij proberen 100 koppels om 50 uur te dansen. Het koppel dat overblijft wint €100.000.

Vanavond om 22:00 is de ontknoping. Kijkt hier nog iemand?

:hello:
Alle reacties Link kopieren
Nog geloofwaardig ook! :rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik vind het wel leuk.
Als je het wat volgt, krijg je sympathie voor bepaalde mensen en favorieten.
Alle reacties Link kopieren

Hilarisch :HA:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bijna onverantwoord hoe sommigen erbij staan zoals die jongen in dat rode shirt. Hij kan amper staan. Vreselijk
bitterbal schreef:
16-10-2021 16:52
Ik vind het bijna onverantwoord hoe sommigen erbij staan zoals die jongen in dat rode shirt. Hij kan amper staan. Vreselijk
Ik vind het ook onverantwoord worden zeg. Ik hoor net dat een koppel nog 21 seconden rusttijd over heeft, te weinig om nog water te kunnen gaan drinken. Die moeten dus nu nog 5 uur dansen zonder water :facepalm:

Ik hoop wel dat het medisch team dat ook onverantwoord vindt en ze af en toe wat water naar het podium brengen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ze worden er eindelijk uitgestuurd.
Ik hoop dat alles goed hersteld.
bitterbal schreef:
16-10-2021 16:58
Nou ze worden er eindelijk uitgestuurd.
Ik hoop dat alles goed hersteld.
Erg hey, die jongen kon echt niets meer.
Alle reacties Link kopieren
Die met die veren gaan nog lekker, voor mensen die al tig uur op de dansvloer staan.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
16-10-2021 17:06
Die met die veren gaan nog lekker, voor mensen die al tig uur op de dansvloer staan.
Zo, echt wel. Die gaan goed zeg.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
16-10-2021 17:08
Zo, echt wel. Die gaan goed zeg.
En die Donald Duckies ook.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahaa ik moet ineens terugdenken aan heel wat zondagmiddagen dat we zo stonden en begonnen waren op de zaterdag ervoor. Of ik het ergste geval de vrijdag ervoor. Toen waren er alleen geen dopingtesten.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta er echt van te kijken hoe ze het volhouden. Ik kiep al om na 1 nachtdienst 😱
Alle reacties Link kopieren
ja die veren zijn fantastisch, hebben heel wat setjes zij zich
Ik vind het ook een stom programma. Toen ik er voorbij zapte dacht ik van dit meen toch niet?! Echt een nieuw dieptepunt voor de Nederlandse tv. Gisteren weer een stukje gekeken en ik zag dat een vrouw echt op instorten stond en echt half slapend ofzo tegen haar partner aan hing. Echt wat doe je jezelf aan. En dan zag ik ook nog een koppel met eeen groot rond ding met veren op de rug. Vraag me af of die opvulling waren want als je wilt winnen dan ga je toch niet met zo'n ding dansen en het jezelf moeilijker maken? En dan nog de mensen die ineens wat fanatieker gaan dansen als ze merken dat ze in beeld komen. Er zullen er vast zijn die mee doen om later te zeggen van kijk mij ik ben op tv geweest :facepalm:
Zitten Elvis en zijn vrouw er nog in? Ik kan ze niet ontdekken.
Ohh ja, ik zie ze :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa nummer 14. Ze dansen voor hun gehandicapte zoon. Hoop dat ze winnen, alleen al omdat hij zo'n goed kapsel heeft 😂
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
16-10-2021 17:13
Hahahahahaa ik moet ineens terugdenken aan heel wat zondagmiddagen dat we zo stonden en begonnen waren op de zaterdag ervoor. Of ik het ergste geval de vrijdag ervoor. Toen waren er alleen geen dopingtesten.
Hahahahaha, herkenbaar.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
16-10-2021 17:13
Hahahahahaa ik moet ineens terugdenken aan heel wat zondagmiddagen dat we zo stonden en begonnen waren op de zaterdag ervoor. Of ik het ergste geval de vrijdag ervoor. Toen waren er alleen geen dopingtesten.
Jaaa ik ook! Strak in mn trainingspak O_O
bitterbal schreef:
16-10-2021 17:28
Jaaaaa nummer 14. Ze dansen voor hun gehandicapte zoon. Hoop dat ze winnen, alleen al omdat hij zo'n goed kapsel heeft 😂
Ahh dat wist ik niet. Dan hoop ik ook dat ze winnen maar ik zag net een koppel dat nog heel veel tijd over heeft. Dus na 50 uur dansen afvallen omdat je de minste tijd over hebt lijkt me ook zuur. En ze moeten opletten want ze hebben al twee gele kaarten.
Ja dat kapsel, geweldig.
Van wie is dat nummer Tonight ook alweer? Het origineel.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat errug...de camera die van onderen de kont van Trijntje filmt. Kan niet flatteuzer.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
bitterbal schreef:
16-10-2021 17:28
Jaaaaa nummer 14. Ze dansen voor hun gehandicapte zoon. Hoop dat ze winnen, alleen al omdat hij zo'n goed kapsel heeft 😂
Ahw, ik ben later begonnen en had dit nog niet meegekregen. Ze waren al mn favoriet en nu nog meer! Al lijkt het wel alsof ze het niet lang meer volhouden..

Trijntje doet het leuk! Lekker actief bij de deelnemers
elegantic wijzigde dit bericht op 16-10-2021 19:18
0.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
16-10-2021 19:00
Oh wat errug...de camera die van onderen de kont van Trijntje filmt. Kan niet flatteuzer.
Echt he
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
16-10-2021 19:00
Oh wat errug...de camera die van onderen de kont van Trijntje filmt. Kan niet flatteuzer.
Oh ja, ik zag het net ook. Echt niet te doen dit.
O_O
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven