Entertainment alle pijlers

De Dansmarathon

16-10-2021 08:40 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jaren van voorbereiding door J. de Mol
en consorten is afgelopen donderdag De Dansmarathon losgebarsten. Hierbij proberen 100 koppels om 50 uur te dansen. Het koppel dat overblijft wint €100.000.

Vanavond om 22:00 is de ontknoping. Kijkt hier nog iemand?

:hello:
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
16-10-2021 09:59
Net even rondje google gedaan, ze vragen dus aandacht voor het longfonds. Als je meespeelt gaat 40% per gekocht lot naar dat doel.
En die andere 60% dan? Daar wordt het programma en de ton mee betaald die de winnaars winnen. Overigens vind ik het niet zonder gevaar, zolang wakker blijven, je kunt in een osychose raken, je kunt door zo lang te bewegen blessures krijgen. En de nazorg is waarschijnlijk o,o.
SBS slaat een flater. Binnenkort Dominoday, ook met veel tam tam. Is achterhaalde tv. John de Mol heeft zijn beste tijd gehad. Hersenloze tv. Times are changing, John.

Het enige wat ik goed vond was toen ik langszapte Edsilia Rombley haar nummer Hemel en aarde zong. Wat kan die vrouw fantastisch zingen zeg. Wereldniveau. Veel beter dan die arrogante covertante Glennis en krijskonijn Davina.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwvrouw schreef:
16-10-2021 09:03
Het doet me denken aan de aflevering van Friends… en nee, ik kijk dit niet…
Hahaha ja, mij nu ook ;-)
Alle reacties Link kopieren
Net even de tv aan gezet n.a.v. dit topic. Maar tjonge wat een triestigheid is dit zeg.
Wie bedenkt zoiets in 2021 :woa:
Alle reacties Link kopieren
NewGossipGirl schreef:
16-10-2021 11:11

Wie bedenkt zoiets in 2021 :woa:
Het ironische is dat John de Mol dit 10 jaar geleden al heeft bedacht, maar het nu pas lukte deze productie neer te zetten.
Alle reacties Link kopieren
anniekannie123 schreef:
16-10-2021 11:29
Het ironische is dat John de Mol dit 10 jaar geleden al heeft bedacht, maar het nu pas lukte deze productie neer te zetten.
Ze zijn denk ik wel wat wanhopig. Ivm corona bleef veel in de koelkast staan en werd de programmering steeds slechter.
Blauwetrui schreef:
16-10-2021 09:59
Net even rondje google gedaan, ze vragen dus aandacht voor het longfonds. Als je meespeelt gaat 40% per gekocht lot naar dat doel.
En van die overige 60% wordt die ton betaald. Hoop geld.

En nee, lang wakker blijven is niet gezond. Het guinness book of records heeft niet voor niets dit stopgezet. ;-) Maar sowieso, het is gewoon niet gezond en ik begrijp ook echt niet wat het te maken heeft met het Longfonds.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Oorspronkelijk kon je €200.000 winnen en dit werd betaald door de deelnemers zelf. De voorwaarde was namelijk €2500 inschrijfgeld per koppel.

Toen bleek dat er geen 100 koppels te vinden waren hebben ze het inschrijfgeld verlaagd tot €100 per koppel en werd de pot gehalveerd.
Alle reacties Link kopieren
anniekannie123 schreef:
16-10-2021 11:36
Oorspronkelijk kon je €200.000 winnen en dit werd betaald door de deelnemers zelf. De voorwaarde was namelijk €2500 inschrijfgeld per koppel.

Toen bleek dat er geen 100 koppels te vinden waren hebben ze het inschrijfgeld verlaagd tot €100 per koppel en werd de pot gehalveerd.
O_O Ze hebben ook nog moeten betalen om mee te doen!?
Dat was me even ontgaan, vandaar de gecaste deelnemers en maar een x aantal koppels die werden voorgesteld in het eerste uur.
fashionvictim schreef:
16-10-2021 09:30
Ik zapte er langs en had het idee dat ik per ongeluk in de livestream van bingovereniging Ons Genoegen op de bonte avond in 1992 was beland. Wat een aanfluiting.
Nu ben ik nieuwsgierig! Ik ga effe kijken.
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
16-10-2021 11:40
O_O Ze hebben ook nog moeten betalen om mee te doen!?
Dat was me even ontgaan, vandaar de gecaste deelnemers en maar een x aantal koppels die werden voorgesteld in het eerste uur.
haha ja en ze hebben zelfs auditie moeten doen!
Alle reacties Link kopieren
anniekannie123 schreef:
16-10-2021 11:42
haha ja en ze hebben zelfs auditie moeten doen!
:rofl: Dit is echt het slechtste programma ooit! Astro tv en ook Call tv waren absoluut beter.
Alle reacties Link kopieren
anniekannie123 schreef:
16-10-2021 11:29
Het ironische is dat John de Mol dit 10 jaar geleden al heeft bedacht, maar het nu pas lukte deze productie neer te zetten.
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat John de Mol dit al op de zender Talpa / Tien wilde doen in 2005.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
anniekannie123 schreef:
16-10-2021 11:42
haha ja en ze hebben zelfs auditie moeten doen!
:O
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit veel enger dan Squid Game 😂
Ik zag gisteren Wulf en Dries Roelvink optreden. Wat zingen die slecht live 🙈
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net even 5minuutjes zitten kijken maar wat slecht zeg. Nog erger dan ik dacht.
Ook die ‘leuke’ feitjes over de koppels :facepalm:
‘worden chagrijnig als ze moe zijn’ :facepalm:

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit ook echt volgen, of dat de ‘commentatoren’ voor Jan-joke aan het lullen zijn.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
16-10-2021 12:18
Ik heb net even 5minuutjes zitten kijken maar wat slecht zeg. Nog erger dan ik dacht.
Ook die ‘leuke’ feitjes over de koppels :facepalm:
‘worden chagrijnig als ze moe zijn’ :facepalm:

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit ook echt volgen, of dat de ‘commentatoren’ voor Jan-joke aan het lullen zijn.
Ik keek net ook even en ik had echt medelijden met die presentatoren. Daar sta je dan als serieuze televisiemaker, commentaar te geven op de Dansmarathon :rofl:
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
16-10-2021 12:20
Ik keek net ook even en ik had echt medelijden met die presentatoren. Daar sta je dan als serieuze televisiemaker, commentaar te geven op de Dansmarathon :rofl:
Haha Ja dat dacht ik dus ook, die mensen moeten toch denken: zat ik maar bij RTL?
Alle reacties Link kopieren
Plaatsvervangende schaamte voor de presentatoren en wat ziet het decor er goedkoop uit.
Homo's en lesbiennes waren bij voorbaat al uitgesloten. Koppels moeten man/vrouw zijn. Wat een achterlijke achterhaalde regel.

De 100.000 euro is trouwens bruto.

Uit het wedstrijdregelement;
https://actie.sbs6.nl/20/3D993CC6-146A- ... AE15FC9BF2
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
16-10-2021 13:33
Homo's en lesbiennes waren bij voorbaat al uitgesloten. Koppels moeten man/vrouw zijn. Wat een achterlijke achterhaalde regel.

De 100.000 euro is trouwens bruto.

Uit het wedstrijdregelement;
https://actie.sbs6.nl/20/3D993CC6-146A- ... AE15FC9BF2
Jeetje wat erg en dat in deze tijd 🙈
Alle reacties Link kopieren
Het wordt steeds erger. Dit draadje is interessanter dan het programma... :lol:

Trouwens, het gaat ook om zo min mogelijk rusttijd? Lees dat ze maximaal 5 uur in totaal mogen rusten naar eigen inzicht...
Sorry, dit is echt een slecht programma als ik dit zo lees.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Haha die scheidsrechters. Wel een leuk baantje, beetje rondhuppelen.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
16-10-2021 12:33
Haha Ja dat dacht ik dus ook, die mensen moeten toch denken: zat ik maar bij RTL?
Ik denk dat het een Fuck my life momentje is. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
16-10-2021 14:12
Het wordt steeds erger. Dit draadje is interessanter dan het programma... :lol:

Trouwens, het gaat ook om zo min mogelijk rusttijd? Lees dat ze maximaal 5 uur in totaal mogen rusten naar eigen inzicht...
Sorry, dit is echt een slecht programma als ik dit zo lees.
Ja, als er meerdere koppels
over zijn wint het koppel met de minste rusttijd.

Och och ik zap even en zie een jongen die niet meer kan volgens mij maar het is volgens het medisch team nog verantwoord. Ze zullen het wel weten. Er stond een dj best lekker te draaien, krijg je daarna de 3Js, wat een ellende dit.
nimue_iparis wijzigde dit bericht op 16-10-2021 14:29
21.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ja de uiteindelijke top 3 moet ook na afloop nog een doping test doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel leuk haha! En echt een prestatie. Er staan mensen te dansen of ze er nog geen half uur staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven