Entertainment alle pijlers

De geheimen van Barslet

09-11-2012 18:24 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dramaserie De geheimen van Barslet vertelt het verhaal van de mysterieuze gebeurtenissen die plaats-vinden in het idyllische plattelandsdorpje Barslet.

Wonderlijke voorvallen houden de bewoners in hun greep. Zo sterft een jongen onder vreemde omstandigheden, kan een kleuter de toekomst voorspellen en is er een pyromaan aan het werk. Acht bewoners koesteren een geheim dat de geheimzinnige gebeurtenissen in een nieuw licht stelt. Wat is er aan de hand in het dorp Barslet?

De gevarieerde cast bestaat uit zo’n dertig acteurs, waaronder Dragan Bakema, Margot Ros, Sallie Harmsen, Teun Luijkx, Romijn Conen, Barbara Pouwels, Raymond Thiry, Mohammed Azaay, Sanneke Bos, Loek Peters en de jonge talenten Martijn Lakemeijer, Soesja Toepah en Jim van der Panne.

Bron: NTR

Vandaag ontdekt, wie kijkt het nog meer? En wat vinden we ervan?
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
quote:Susan schreef op 09 november 2012 @ 18:37:

Ik heb wel een paar afleveringen gezien, maar ben op een gegeven moment afgehaakt.

Ik heb het 2 afleveringen volgehouden, toen kon ik het niet meer volgen.

Veel te veel denkwerk, ik kijk voor ontspanning
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik blijf die 'vissenregen' echt briljant vinden
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
quote:JubJub1234 schreef op 10 november 2012 @ 13:42:

Volgende week krijg ik trouwens zo'n vis thuis gestuurd, die heb ik gewonnen. Lachen.

Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien met een dooie...eh... vis Hahahaha je zal het maar winnen.

Ik kijk het vaak terug via internet. De bar-slet, noem ik het. Dat is dan die blonde dame, de bar-slet

Afgelopen zaterdag schoot dat jongetje wel van klein naar groot naar klein. Bijzonder dorp
Ik kijk ook en ben benieuwd naar vanavond!

Ik vond de eerste afleveringen erg goed, fascinerend. Het verstilde, trage, vond ik heel mooi. Maar na 5 afleveringen ging dat me wat meer storen. De aflevering van Douwe vond ik niet zo boeiend, omdat het personage me niet aansprak en ik het gewoon ook niet zo goed begreep. Vorige week Jahwad vond ik gewoon niet zo'n goede aflevering: zijn perspectief voegde in de eerste helft van de aflevering weinig nieuws toe. Dus zat ik gewoon naar een herhaling te kijken.

Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het perspectief van Roelie hier dan nog weer iets aan toevoegt...
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Vanavond de laatste aflevering.Ben benieuwd of dat jongetje het overleefd en wie hem ontvoerd heeft. Ik denk die schooljuf, misschien omdat zij de laatste is uit wiens perspectief we gaan kijken.
O, ik ben ook zo benieuwd! Iemand trouwens enig idee waar de kleding van Roelie vandaan komt?
Volgens mij heel veel King Louie.
Wat een ontzettend raar einde. En de voorspellingen van Mischa worden ook niet verklaard, of moeten we maar voor gegeven feit aannemen dat hij gewoon helderziend is oid?
Ik denk het wel.

Evengoed vond ik het wel een hele mooie serie om naar te kijken.
Fantastisch was het!!

Ik heb genoten.

Dat de kleuterjuf hem mee had genomen, niet gedacht.

En dat haar man de vader van het jongetje was. Wat speelde het jochie goed!

Enige minpuntje is dat ik elke aflevering een paar minuten zapte wegens die nare beelden van de jongen.

Afgezien van dat alle lof voor de serie met goeie vernieuwende acteurs!
Ik vond deze laatste aflevering wel een goede afsluiter zeg!

Wel heel jammer dat ik door de vooruitblik van vorige week al wist dat Roelie Mischa had... Ik hoopte eigenlijk nog dat het dan net anders was, maar dat was het niet.

Compu, ik vond Mischa nu ook wel goed gespeeld, maar twee afleveringen geleden ofzo echt niet helaas...
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
En eindelijk kwam het dorpsfeest in deze laatste aflevering eens een keertje niet aan bod, hehe.

Erg jammer dat Jawhad niet meer aan bod kwam. Hoe moet dat nu met zijn afgebrande huis? En geen enkel excuus voor de pijnlijke vergissing?

Los daarvan een zeer mooi einde. Wat in het begin verwarrend was, kwam nu tot een mooie samenhang. Alles is nu duidelijk. Aparte en bijzondere serie. En inderdaad leuk dat er nu eens voor andere acteurs is gekozen. Ze hebben het allemaal prima gedaan. Speciaal hulde voor de kleine Micha, heel goed en overtuigend gedaan. Knap voor zo'n jong knulletje!!
Geniale serie.
Eens, ondergewaardeerde serie die helaas afgelopen is zonder nog heeeeel wat losse eindjes af te hechten.

Het kan dan ook niet anders of Barslet the sequel is in de maak. Mag ik toch hopen.
Ik zag in de Micro-gids dat ze het steeds hadden over Seizoen 1. Dat klinkt alsof er nog meer komt.

Ergens had ik juist het idee dat dit af was... je begint onwetend en uiteindelijk weet je bijna alles. In een nieuwe serie kun je nooit meer zo blanco beginnen.

Maar ben toch benieuwd. Was het één jongetje trouwens, die micha speelde? Er zaten een paar scenes tussen waarin hij ouder leek, dacht ik. Terwijl de serie in drie maanden is opgenomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven