Entertainment alle pijlers

De IJzersterkste

08-12-2019 09:42 11 berichten
Heeft iemand het ook gezien op NPO1? Gisteravond voor het eerst.

Wat ik er van vond? Grappig, ik hoop dat ik naarmate het programma duurt goed de vorderingen kan zien.

Jan hoorde ik het goed uitleggen, nu nog durven.
Enzo ging goed!
Nienke die in schaats zit de koffie naar de woonkamer bracht! 😂 de wil is er!
En zij (ben ff haar naam kwijt) die toch vergat te wisselen..... ben benieuwd hoe zij het verder gaat doen.

Wat mij wel verbaasde was dat Marianne en Rintje zo timmerde op diep zitten. Is natuurlijk ook belangrijk, je enkels gaan dan op slot waardoor je steviger staat, maar het kost enorm veel energie en dat houden ze hooguit maar 100m vol, niet meer denken aan hun slag en gaan dan weer omhoog. Niemand riep dat ze moesten glijden ipv krabbelen. Eerst maar eens langer glijden en dan langzaam dieper gaan zitten lijkt mij!
Alle reacties Link kopieren
Jij denkt niet dat Marianne en Rintje er meer verstand van hebben?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dit was toch al de tweede uitzending? Vorige week ben ik voor de helft van de uitzending in elk geval al afgehaakt. Traag, niet interessant, ik vind het iets voor bij de commerciëlen niet voor de NPO.
Nouschi,
Die zullen er vast meer verstand van hebben dan ik.
Maar heb zelf tot een jaar terug schaatsles gegeven aan 8-9 jarigen. Als je ze vroeg of ze bekende schaatsers kenden en vervolgens vroeg of ze net zo diep konden schaatsen, dan lukte dat hooguit 50 meter en vergaten ze te glijden...... eerste wat we de kinderen probeerden te leren was te glijden op het ijs ipv te ‘lopen’

Pergamon,
Het was soms inderdaad wel traag.....
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het gewoon net zo saai als al die schaatswedstrijden op televisie.
Ik denk dat je uit Groningen/Friesland/Drenthe moet komen om zo'n saai leven te hebben dat je naar dit soort dingen gaat zitten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben nog veel te leren, Enzo is de enige die het “al” onder de knie heeft en keihard kan schaatsen.

Ik vind alleen het wedstrijdelement onzin. Team van Marianne is de langzaamste nu kwijt en zal komende week met 4 man tegen 6 man gaan schaatsen waar de langzamere (René en Wouter) nog inzitten. Dus jeetje welk team zal volgende week winnen, niet echt verrassend.

Wat mij meer verrast is de trage vooruitgang bij de schaatsers. Ik had verwacht dat als je veel oefent (aanname van mij) dat je het sneller onder de knie zou krijgen. Sommigen zijn nog zo onzeker, ik had dat echt anders verwacht.
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
08-12-2019 10:47
Ik vond het gewoon net zo saai als al die schaatswedstrijden op televisie.
Ik denk dat je uit Groningen/Friesland/Drenthe moet komen om zo'n saai leven te hebben dat je naar dit soort dingen gaat zitten kijken.

Ik ben dus echt GEK op schaatsen. Jaren zelf geschaatst, volg het op TV, schrijf rondetijden mee, etc. En kom niet uit de provincies did je benoemd overigens. Vrij zuidelijk opgegroeid.

Maar dit programma vond ik gewoon echt niks. Gemiste kans wat mij betreft. Het werd een gimmick die 1 aflevering 'leuk' is (zoals die SBS shows met Japanse spelprogramma's zoals boven een zwembad door van die blokken heen stappen), maar dat heel snel gaat vervelend omdat er geen enkele laag in zit. Past ook totaal niet bij de NPO wat mij betreft.
Ik vind dit nou ook typisch iets wat de commerciëlen beter doen en kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van schaatsen en heb een stukje gekeken. Vond het wel leuk om even mee te kijken, maar ik hoef het niet zo nodig nog een keer te zien.
Alle reacties Link kopieren
Word het zo langzamerhand spuugzat al die bekende nederlanders die hun truukjes doen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Pergamon schreef:
08-12-2019 09:44
Dit was toch al de tweede uitzending? Vorige week ben ik voor de helft van de uitzending in elk geval al afgehaakt. Traag, niet interessant, ik vind het iets voor bij de commerciëlen niet voor de NPO.
Ik viel er halverwege in vanwege Kopspijkers en ik heb met open bek zitten kijken. En gecheckt of ik niet toch per ongeluk bij SBS zat. 😆

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven