Entertainment alle pijlers

De Italiaanse Droom,

09-03-2008 21:17 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net zitten kijken, wie van jullie ook?

Vond het erg leuk en ben benieuwd hoe het gaat verlopen daar.
Heb ik soms iets gemist toen ik de aflevering keek,er zou toch iemand al aan de drank zijn :-))

Ik vind trouwens dat Jon&Jeroen al een aardig woordje italiaans kunnen en ze verstaan het ook het beste van het viertal.

Volgens mij hebben de 2 jongste stellen niet zo'n zin om te verbouwen,de andere 2 stellen heb ik nog met gereedschap in hun hand gezien,maar het lijkt wel of de kabouters de verbouwing moeten doen.En ze zijn al spullen aan het inzamelen voor het inrichten????????? Laat ze eerst maar wat gaan verbouwen pfff

En 1 badkamer met 6 personen is niks daar krijg je ook gekibbel van...
Elle, ik had vorige week een email gestuurd (wanneer dat stukje nou kwam van het promo stukje over die drank) naar de moderator van het forum van De It. Droom. Kreeg een email terug dat hij dat niet ging zeggen, ik moest maar kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
mylenevalerie schreef op 24 maart 2008 @ 11:36:

Elle, ik had vorige week een email gestuurd (wanneer dat stukje nou kwam van het promo stukje over die drank) naar de moderator van het forum van De It. Droom. Kreeg een email terug dat hij dat niet ging zeggen, ik moest maar kijken.
SPANNEND ................................................
Ik vind die Piet en Tonnie een enorme stel mekkerts. Iedereen moet maar aan hun douchestandaard voldoen, en eventjes schik met dat Ape-autootje was ook duidelijk niet de bedoeling...
Thanks Crini
Maar ze hebben Piet wel nodig voor de verbouwing,als hij afvalt ben ik benieuwd wie dan de drijfveer is met verbouwen...
.....
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 25-03-2008 20:34
Reden: zpoiler
% gewijzigd
hahahaha dat bericht wou ik ook net posten....
he,waarom zet je dat stukje nu neer?????????dat wil ik niet weten en vast wel meerdere niet!zou je het willen verwijderen!!!!
Nou ik vind zelf De italiaanse droom een leuk programma om naar te kijken,had wel meer verbouwing willen zien maar goed misschien komt dat nog..

En luidruchtige spagettivreters?Het is net hoe je met je medemens omgaat en erover praat.Als je gaat emigreren leer dan eerst al de taal van het land in je eigen land,wij willen graag dat buitenlanders zich hier aanpassen,andersom geldt dat natuurlijk ook......

En dat Jammer he KRO? Waar slaat dat nou op,die hatelijkheid?

Als je het programma of de zender niets vind KIJK DAN NIET!!!!
..
.......
....
...

...

..

..

...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
......
....

...

...

...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

....

..........

...........

............

.........

............

............
nvmbnmvn
zvcxv
zxvzxsdf
afda
asfwerfads
adfsasdfsa
Hey the nick heb jij nou alleen maar een nick aangemaakt om dat onnozele bericht hier te plaatsen..?

Niet dat het mij boeit hoor want ik vind dit soort programma's niks aan maar voor de mensen die het volgen is het erg vervelend..
asdfwerfsdf
asdfafsad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven