Entertainment
alle pijlers
De Italiaanse Droom,
maandag 24 maart 2008 om 11:32
Heb ik soms iets gemist toen ik de aflevering keek,er zou toch iemand al aan de drank zijn :-))
Ik vind trouwens dat Jon&Jeroen al een aardig woordje italiaans kunnen en ze verstaan het ook het beste van het viertal.
Volgens mij hebben de 2 jongste stellen niet zo'n zin om te verbouwen,de andere 2 stellen heb ik nog met gereedschap in hun hand gezien,maar het lijkt wel of de kabouters de verbouwing moeten doen.En ze zijn al spullen aan het inzamelen voor het inrichten????????? Laat ze eerst maar wat gaan verbouwen pfff
En 1 badkamer met 6 personen is niks daar krijg je ook gekibbel van...
Ik vind trouwens dat Jon&Jeroen al een aardig woordje italiaans kunnen en ze verstaan het ook het beste van het viertal.
Volgens mij hebben de 2 jongste stellen niet zo'n zin om te verbouwen,de andere 2 stellen heb ik nog met gereedschap in hun hand gezien,maar het lijkt wel of de kabouters de verbouwing moeten doen.En ze zijn al spullen aan het inzamelen voor het inrichten????????? Laat ze eerst maar wat gaan verbouwen pfff
En 1 badkamer met 6 personen is niks daar krijg je ook gekibbel van...
maandag 24 maart 2008 om 11:36
Elle, ik had vorige week een email gestuurd (wanneer dat stukje nou kwam van het promo stukje over die drank) naar de moderator van het forum van De It. Droom. Kreeg een email terug dat hij dat niet ging zeggen, ik moest maar kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 25 maart 2008 om 05:49
Nou ik vind zelf De italiaanse droom een leuk programma om naar te kijken,had wel meer verbouwing willen zien maar goed misschien komt dat nog..
En luidruchtige spagettivreters?Het is net hoe je met je medemens omgaat en erover praat.Als je gaat emigreren leer dan eerst al de taal van het land in je eigen land,wij willen graag dat buitenlanders zich hier aanpassen,andersom geldt dat natuurlijk ook......
En dat Jammer he KRO? Waar slaat dat nou op,die hatelijkheid?
Als je het programma of de zender niets vind KIJK DAN NIET!!!!
En luidruchtige spagettivreters?Het is net hoe je met je medemens omgaat en erover praat.Als je gaat emigreren leer dan eerst al de taal van het land in je eigen land,wij willen graag dat buitenlanders zich hier aanpassen,andersom geldt dat natuurlijk ook......
En dat Jammer he KRO? Waar slaat dat nou op,die hatelijkheid?
Als je het programma of de zender niets vind KIJK DAN NIET!!!!