Entertainment alle pijlers

De Italiaanse Droom,

09-03-2008 21:17 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net zitten kijken, wie van jullie ook?

Vond het erg leuk en ben benieuwd hoe het gaat verlopen daar.
Ik vond die Italiaanse juf errug leuk. Lekker wijf.
fleurtje schreef op 17 maart 2008 @ 22:08:

Ik vond die Italiaanse juf errug leuk. Lekker wijf.
Vond ze denk ik zelf ook.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Leuk programma vind Jon en Jeroe erg onNederlands flomboyant met hun rode autootje. Leuke mensen. Uit Carlijn komt tot nu toe niet zo erg veel. Denk dat Tonny en Piet (vooral Tonny) een te hoog 'wij zijn maar gewone mensen'-gehalte hebben. Eerzijds halen ze zo zichzelf naar beneden en anderzijds lijken ze de andere koppels niet echt te kunnen waarderen ('wij hebben niet gestudeerd', alsof de rest zich daarmee op de borst klopt). Denk dat Tonny weinig feeling heeft met andere mensen hun leefwijzes en dat is als B&B-host wel een potentieel probleem. En die paella....je ziet ze toch voor je in met hun wok in Benidorm bij Friet van Piet. Niks mis mee hoor alleen dan kun je je beter daarop richten ipv B&B in rustig dorpje.

Dat schoonmaken vond ik trouwens ook een beetje te kordaat...zo van 'Oma gaat dan wel weer schoonmaken als de rest dat niet doet." Ze waren amper binnen..

Vraag me erg af wie er gaat winnen..

Trouwens: hier op de bank zaten we te tellen hoe vaak de 'geheime raad waar de kandidaten niks van weten' werd uitgelegd. Drie keer in een kwartier. Zij de programmamakers bang dat we dit vergeten als ze het niet constant herhalen??
Ik vind het muziekje wat je dan erbij hoort wel goed gekozen,maakt die geheime dorpsraad spannender dan het is.

Trouwens vind het wel fijn dat er geen reclame tussendoor zit,leuk deze programma's op de KRO...

Komt trouwens weer een nieuwe versie van het soort het roer om,maar dan al voor gevorderden, serie genaamd : Van Amstelveel tot Gambia.Een stel dat in Afrika een lodge is begonnen,loopt goed want ze hadden al 50 man personeel...
ElleMichelle schreef op 18 maart 2008 @ 05:54:

Komt trouwens weer een nieuwe versie van het soort het roer om,maar dan al voor gevorderden, serie genaamd : Van Amstelveel tot Gambia.Een stel dat in Afrika een lodge is begonnen,loopt goed want ze hadden al 50 man personeel...
Er zijn al 5 afleveringen geweest. Zie

hier bij uitzendinggemist-rtl. Ik heb de eerste aflevering hier gekeken maar ik vond het niet zo leuk, dus die andere 4 heb ik niet gekeken.
Ik zag gisteren op tv pas het eerste voorstukje en toen leek het net of het de eerste aflevering zou zijn :-))

Was dit stel al niet eerder vorig jaar of jaar daarvoor in het roer om,toen ze daar net begonnen?
Ja, de schooljuf met het haar voor haar ogen. Haha, daar moet je toch scheel van worden?

Wel een lekker ding is ze, dat vind ik ook.

Ik hoop dat de kandidaten uiteindelijk het houtwerk niet gaan schilderen, dat zou ik echt zonde vinden. Ook dat zwembad op dat terras zal wel niet doorgaan en dat lijkt me zeker geen ramp. Dat hoort er toch niet. Een leuke hot tub ofzo zou kunnen. Dat uitzicht over de landerijen, dat is toch wel helemaal geweldig hè. Prachtig!

Ik heb eens de trein genomen van Ancona naar Rome 'onderlangs' zeg maar, de route loopt door die streek en was echt schitterend.

xx lisa.
Vijf afleveringen?? Zondag was toch pas deel twee?

xx lisa.
Kijk maar bij de link die ik heb geplaatst.
Lees net LINDA Wonen en daar staat ook een stuk over buiten badderen in.Zwembad onderhoud kost zo'n 1000 euro per maand!
ElleMichelle schreef op 18 maart 2008 @ 14:23:

Lees net LINDA Wonen en daar staat ook een stuk over buiten badderen in.Zwembad onderhoud kost zo'n 1000 euro per maand!
Inclusief de stookkosten dan he!
[quote]mylenevalerie schreef op 10 maart 2008 @ 07:34:

Ik ben voor Sandy en Thomas. Die hebben op de hotelschool gezeten en lijken mij wel heel geschikt.

[afbeelding]

dit vind ik ook het meest leuke stel!
mylenevalerie schreef op 17 maart 2008 @ 13:07:

Madame, afgezien dat toen Jeroen in Italie zat werd hun B&B overgenomen door een van hun ouders. Maar het is al geloof ik in 2006 opgenomen. Maar goed, dat hoeft niet te zeggen dat zij de verliezers zijn. Ook al denk ik het wel. Maar hij reageerde op het andere forum over iets wat in het verleden is voorgevallen. Hij kan het ook gepost hebben vanuit Italie bedoelde ik.

Het klopt niet hoor trouwens wat hij daar schrijft. In het filmpje zie je dat de kat(ten) op het bed liggen van hun B&B kamer. En nu schrijft hij dat de katten niet op bed liggen, nou toch echt zelf gezien. Maar die mensen leven niet in de werkelijkheid lijkt wel. Ik heb op het andere forum de vraag gesteld om het klopt dat het die Jeroen is die al sóchtends aan de drank zit. Of ik krijg van de moderator antwoord (achter de schermen gepost) of ik zie het wel volgende week of die week erop.
hihi, heb ik ook gelezen. Ben ook benieuwd wie die innemer is! En dat kattenverhaal heb ik ook gezien maar wordt nu ontkend. Ach ja, vind ie zeker niet zo leuk maar zijn reactie was echt raar hoor
Ik gok op Thomas(?)&Sandy als winnaars, maar vind zelf Karin&Karim ook wel geschikt.

Piet&Tonnie vind ik meer van die campingbeheerders.
Whatever, I do what I want
Er zijn mensen die het graag een verassing houden wie er wel of niet wint. Dus als jij hebt het zitten uitzoeken, leuk voor jou, maar meld het hier niet.
Inderdaad Crini, daar zijn mensen niet echt blij mee. Ik zou het weghalen als ik jou was. Hoop dat je voortaan zulke dingen voor je houd.
prada schreef op 23 maart 2008 @ 00:13:

Inderdaad Crini, daar zijn mensen niet echt blij mee. Ik zou het weghalen als ik jou was. Hoop dat je voortaan zulke dingen voor je houd.
Is mosterd na de maaltijd, als je ff googlen gaat krijg je wel meer van dit soort berichtjes. Heb het al op meerdere plaatsen zien staan
Ruby78 schreef op 23 maart 2008 @ 00:45:

[...]

Is mosterd na de maaltijd, als je ff googlen gaat krijg je wel meer van dit soort berichtjes. Heb het al op meerdere plaatsen zien staan

Ik hoop dat Crini het alsnog weghaalt. Als je het wil weten ga je wel googelen. Ik heb die link die ik hier neerzette wel een half uur bekeken of je absoluut nergens aan zou kunnen zien wie er wel of niet afgevallen was.

Als je het wil verklappen, open dan een topic Spoiler De Italiaanse Droom.
Het klopt dat de B en B van Jon en Jeroen nog open is, maar, Ik heb uit betrouwbare bron (kom uit Hilversum) begrepen dat alle stellen na de opnames naar NL zijn teruggekomen, incl. dus de winnaars. Ze hebben de sleutels in moeten leveren en krijgen die pas terug na de laatste uitzending. Dit om te voorkomen dat uitlekt wie de winnaars zijn.

Jaja in TV land zijn ze nog niet zo dom!
Ik heb niet zitten googlen op de winnaar, want ik wilde helemaal niet weten wie de winnaar is, ik wilde eigenlijk alleen maar weten of jon&jeroen afgevallen zijn, of eigenlijk was ik vooral benieuwd naar dat 'katten-op-bed-verhaal'. Het was ook als reactie op wat men voor mijn post over Jon&Jeroen schreef. Maar goed, ik haal het wel weg, kleine moeite en met excuses.
Whatever, I do what I want
het programma gaat me steeds meer irriteren, zooooo langzaam, zooo veel herhaling.

Ik kan me niet voorstellen dat dit halfuurtje het resultaat is van een week opnames.
Helemaal mee eens. Ik wil veel meer verbouwen zien ipv roddelende dorpsgenoten. Dit begint dramatisch saai te worden.
Ja, het wordt inderdaad saai! Moeten we nou vier keer zien hoe zo'n stel een lunch in elkaar draait? Zo zitten we tot december nog wel te kijken...en snappen jullie de rol van die Mirella van Markus nou? Ze mag alleen opdraven met dat cijferlijstje, zelfs de voice-over doet ze niet...
't Is al met al een heel gedoe
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Wat een saai programma is het geworden. Lang intro over het hoe en wat en wie de kandidaten zijn en over de afgelopen uitzendingen en het dorpje. Dan over de spelregels. Dan over de jurie en de dorpsraad. En het laatste geloof ik wel tig keer in het programma. Die mini stukjes over de verbouwing en het koken vind ik leuk maar djees dat is misschien 5 min op het hele programma.

Ik vond dat Karim en Carlijn een super lunch hadden gemaakt. Petje af. En dapper om de pasta zelf te maken.

Hadden jullie het gehoord in de intro aan het begin van het programma dat je die presentatrice in het dorpje ziet lopen en toen ze de kandidaten opnoemde, zei ze Tonnie en Peter ipv Tonny en Piet. Zo slordig vind ik dat.
Ik vind het ook dramatisch saai worden en ik mis ook een echte spanningsboog. Hoe het er nu naar uitziet gaan Carlijn en Karim gewoon winnen, sterker nog, ik zou het helemaal niet leuk meer vinden als zij niet winnen.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven