De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
dinsdag 20 februari 2018 om 14:42
Ja ook een fantastische serie! Ik werk zelf in de ouderenzorg, misschien dat ik het daarom de leukste serie vindminnimouse schreef: ↑20-02-2018 14:04Hendrik Groen
Dat vond ik nou echt 1 van de leukste series in jaren.
dinsdag 20 februari 2018 om 17:24
Ja, maar die zet ze speciaal voor juf Ank op! Als je dat wegdenkt heeft ze een heel mooie stem vind ik.
dinsdag 20 februari 2018 om 17:35
Kwebbeltje91 schreef: ↑20-02-2018 17:28Iemand zei dat Ilse ook in Toren C speelt. Maar wie speelt ze daar dan?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
dinsdag 20 februari 2018 om 17:38
http://www.tvcagency.nl/portfolio/ilse-warringa/
Ze heeft vele tekenfilms en docu's en luisterboeken ingesproken.
Ze heeft vele tekenfilms en docu's en luisterboeken ingesproken.
dinsdag 20 februari 2018 om 18:02
dinsdag 20 februari 2018 om 18:05
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 20 februari 2018 om 18:06
Ik had ooit inderdaad een luisterboek die door iemand zo was ingesproken. Vreselijk inderdaad.
dinsdag 20 februari 2018 om 18:10
dinsdag 20 februari 2018 om 18:25
Pfffft denk je dat ze in het dagelijks leven ook zo praat:
Dat vinden wij niet rrrraaaaaaarrrrrr maar dat vinden wij bijzonderrrrrrr
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
dinsdag 20 februari 2018 om 18:51
Ik was het trouwens heel erg met haar eens. Dat gemiep over bloot en seksualiteit tegenwoordig.
Onderzoekend gedrag is inderdaad normaal.
Toen mijn zoon kleuter was had hij een keer zijn piemel laten zien. Ik moest meteen op het matje komen. Zorgwekkend dit, zorgwekkend dat.
En ik moest alleen maar denken aan mijn broer die als kleuter hetzelfde had gedaan
Onderzoekend gedrag is inderdaad normaal.
Toen mijn zoon kleuter was had hij een keer zijn piemel laten zien. Ik moest meteen op het matje komen. Zorgwekkend dit, zorgwekkend dat.
En ik moest alleen maar denken aan mijn broer die als kleuter hetzelfde had gedaan
dinsdag 20 februari 2018 om 19:17
Dadelijk, na Mc Leods daughters ga ik Bitterzoet bekijken. Mijn man is vanavond weg dus ik kan heerlijk rustig op de computer kijken. Tenminste, als ik alle afleveringen terug kan kijken. Want dat is namelijk bij Soof niet het geval. Dat vind ik jammer want dat lijkt me ook heel leuk.
Ik vind haar ook geen heks. Ze is een echte juf. En die weten alles beter zoals mensen in het onderwijs dat plachten te doen.
Maar zoals ze voor Hanna opkwam door haar ex die zijn nieuwe vlam mee had genomen eens effe goed op z'n plek te zetten, vond ik haar geweldig en bovenal menselijk. En naar kinderen toe is ze heel warm.
dinsdag 20 februari 2018 om 21:34
Hahaha, ja geweldig. Hoe ze ook met mijlenver opgetrokken wenkbrauwen dat citaat van de moeder van Ank herhaalt "Ankie was je je muizenvreugd?"
En die gruwelijke managementtaal "aan de voorkant consensus krijgen", " er een klap op geven"
En ik heb krom gelegen om die moeder van Isa "dat Maledief nou hele dagen masturberend door jouw huis heen jakkert, dat vind iK niet normaal hoor"
Nothing happens for a reason
dinsdag 20 februari 2018 om 22:08
Ik ben ook van fan juf Ank (Ilse)
Juf Helma vind ik ook leuk! Echt nog zo'n juf van de oude stempel. Ik hou daar wel van.
En ik moet dus echt iets vreselijks opbiechten, want voor het eerst herken ik iets van mezelf in één van de personages
Ik herkende me zomaar in Ursula. Ik ben namelijk ook totaal in paniek en sta stijf zodra het over sex/naakt gaat.
Als hier iemand vertelt op het schoolplein dat Joris zijn plasser liet zien aan een klasgenootje gaan mij oren dus echt klapperen.
Maar goed, dat is dus vast een van mijn tekortkomingen.
Juf Helma vind ik ook leuk! Echt nog zo'n juf van de oude stempel. Ik hou daar wel van.
En ik moet dus echt iets vreselijks opbiechten, want voor het eerst herken ik iets van mezelf in één van de personages
Ik herkende me zomaar in Ursula. Ik ben namelijk ook totaal in paniek en sta stijf zodra het over sex/naakt gaat.
Als hier iemand vertelt op het schoolplein dat Joris zijn plasser liet zien aan een klasgenootje gaan mij oren dus echt klapperen.
Maar goed, dat is dus vast een van mijn tekortkomingen.
Vivo per lei