Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Miskotto schreef:
20-02-2018 11:53
Vinden jullie ook dat juf Ank een rustgevende stem heeft?
Ze heeft een mooie stem om luisterboeken in te spreken.
Ja vind ik ook!
Hendrik Groen :love:
Dat vond ik nou echt 1 van de leukste series in jaren.
AnnA_C schreef:
20-02-2018 12:03
Inderdaad!
Overigens vind ik juf Ank helemaal niet zo'n heks, maar dat zegt waarschijnlijk heel veel over mij....
Ik deel je mening, ook over haar stem. Ik vind haar een prachtige stem hebben.
Toen juf Ank met die meisjes praatte over het 'blootincident' vond ik haar zo lief, en had ik de vurige wens bij haar in de klas te zitten :love:
minnimouse schreef:
20-02-2018 14:04
Hendrik Groen :love:
Dat vond ik nou echt 1 van de leukste series in jaren.
Ja ook een fantastische serie! Ik werk zelf in de ouderenzorg, misschien dat ik het daarom de leukste serie vind :)
Of ik ben simpel van geest.of de anderen. :rofl:
Hou het maar op mij zelf

Afbeelding
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
20-02-2018 15:10
Of ik ben simpel van geest.of de anderen. :rofl:
Hou het maar op mij zelf

Afbeelding
:sarcastic:
Ik vind haar niet zo’n prettige stem hebben: te hard, iets teveel articulerend en daardoor wat belerend. Wel een echte juffenstem dus ;-)
Voor een luisterboek zou ik dat te afleidend vinden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
:hyper:
Saoghail schreef:
20-02-2018 08:58
Doe wat je niet laten kunt maar als ik 1 afl leuk vond en daarna 5 niet had ik al lang en breed een ander tijdverdrijf gezocht.
Of wil je een sticker omdat je zo'n doorzetter bent?
louise1 schreef:
20-02-2018 15:19
Ik vind haar niet zo’n prettige stem hebben: te hard, iets teveel articulerend en daardoor wat belerend. Wel een echte juffenstem dus ;-)

Ja, maar die zet ze speciaal voor juf Ank op! Als je dat wegdenkt heeft ze een heel mooie stem vind ik.
Iemand zei dat Ilse ook in Toren C speelt. Maar wie speelt ze daar dan?
Kwebbeltje91 schreef:
20-02-2018 17:28
Iemand zei dat Ilse ook in Toren C speelt. Maar wie speelt ze daar dan?
Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Oooh zíj! Thanx DG2015
http://www.tvcagency.nl/portfolio/ilse-warringa/
Ze heeft vele tekenfilms en docu's en luisterboeken ingesproken.
louise1 schreef:
Dat noemen ze acteren.
watdachtjehiervan schreef:
20-02-2018 17:42
Dat noemen ze acteren.
:rofl:
watdachtjehiervan schreef:
20-02-2018 17:42
Dat noemen ze acteren.
:proud: ik ken haar alleen van deze rol dus weet niet anders dan dat ze zo spreekt. Gelukkig zet ze dus dit stemmetje op -;)
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
Ik had ooit inderdaad een luisterboek die door iemand zo was ingesproken. Vreselijk inderdaad.
Lotte35 schreef:
20-02-2018 14:35
Toen juf Ank met die meisjes praatte over het 'blootincident' vond ik haar zo lief, en had ik de vurige wens bij haar in de klas te zitten :love:
ja! dat had ik ook. Ze was daar echt zo lief
Don't cry, buy a bag and move on.
louise1 schreef:

Pfffft denk je dat ze in het dagelijks leven ook zo praat:
Dat vinden wij niet rrrraaaaaaarrrrrr maar dat vinden wij bijzonderrrrrrr
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik was het trouwens heel erg met haar eens. Dat gemiep over bloot en seksualiteit tegenwoordig.
Onderzoekend gedrag is inderdaad normaal.

Toen mijn zoon kleuter was had hij een keer zijn piemel laten zien. Ik moest meteen op het matje komen. Zorgwekkend dit, zorgwekkend dat.
En ik moest alleen maar denken aan mijn broer die als kleuter hetzelfde had gedaan :hihi:
Pumps_italiaans schreef:
19-02-2018 16:23
Als ie leuk is.
Laat je het dan even weten? :biggrin:
Dadelijk, na Mc Leods daughters ga ik Bitterzoet bekijken. Mijn man is vanavond weg dus ik kan heerlijk rustig op de computer kijken. Tenminste, als ik alle afleveringen terug kan kijken. Want dat is namelijk bij Soof niet het geval. Dat vind ik jammer want dat lijkt me ook heel leuk.
AnnA_C schreef:
20-02-2018 12:03
Inderdaad!
Overigens vind ik juf Ank helemaal niet zo'n heks, maar dat zegt waarschijnlijk heel veel over mij....
Ik vind haar ook geen heks. Ze is een echte juf. En die weten alles beter zoals mensen in het onderwijs dat plachten te doen.
Maar zoals ze voor Hanna opkwam door haar ex die zijn nieuwe vlam mee had genomen eens effe goed op z'n plek te zetten, vond ik haar geweldig en bovenal menselijk. En naar kinderen toe is ze heel warm.
Lotte35 schreef:
18-02-2018 21:39
Ik vind die juf Helma ook een wereldwijf hoor.

'Wat hoor ik nou, hebben er twee kleuters liggen neuken?' ;-D
Hahaha, ja geweldig. Hoe ze ook met mijlenver opgetrokken wenkbrauwen dat citaat van de moeder van Ank herhaalt "Ankie was je je muizenvreugd?"
En die gruwelijke managementtaal "aan de voorkant consensus krijgen", " er een klap op geven"

En ik heb krom gelegen om die moeder van Isa "dat Maledief nou hele dagen masturberend door jouw huis heen jakkert, dat vind iK niet normaal hoor" :rofl:
Nothing happens for a reason
Ik ben ook van fan juf Ank (Ilse) :)
Juf Helma vind ik ook leuk! Echt nog zo'n juf van de oude stempel. Ik hou daar wel van.

En ik moet dus echt iets vreselijks opbiechten, want voor het eerst herken ik iets van mezelf in één van de personages :-? :sick:
Ik herkende me zomaar in Ursula. Ik ben namelijk ook totaal in paniek en sta stijf zodra het over sex/naakt gaat.
Als hier iemand vertelt op het schoolplein dat Joris zijn plasser liet zien aan een klasgenootje gaan mij oren dus echt klapperen.
Maar goed, dat is dus vast een van mijn tekortkomingen.
Vivo per lei
juliet64 schreef:
20-02-2018 21:34
En ik heb krom gelegen om die moeder van Isa "dat Maledief nou hele dagen masturberend door jouw huis heen jakkert, dat vind iK niet normaal hoor" :rofl:

Haha, oh ja, die was ook briljant!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven