De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
woensdag 21 februari 2018 om 15:34
In een van de afleveringen - die er was - omhelzen Juf Ank en Volkert elkaar.
Met Helma in gesprek noemde hij Ank nog een heks of kreng.
In de volgende aflevering gaat Volkert glanzen.
Ik ben benieuwd wat de 1 april (doet wat hij wil en de rrr in de maand) gaat opleveren.
kijken.
Met Helma in gesprek noemde hij Ank nog een heks of kreng.
In de volgende aflevering gaat Volkert glanzen.
Ik ben benieuwd wat de 1 april (doet wat hij wil en de rrr in de maand) gaat opleveren.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 21-02-2018 15:36
Reden: Eierkooek eierkoooooeeeek Of wie of wat is gewoon.
Reden: Eierkooek eierkoooooeeeek Of wie of wat is gewoon.
2.63% gewijzigd
woensdag 21 februari 2018 om 15:59
Hij is heel correct en principieel. Qua eten, sociaal alles. Zo correct dat het fout is.
woensdag 21 februari 2018 om 16:13
De ouders van Karrekrak ja, heb alle afleveringen bij Koefnoen gezien. Vind ze heel goed neergezet!Snoesje666 schreef: ↑20-02-2018 23:42Tienjarigen weten alles waarschijnlijk al via Dokter Corrie. Ik had er nooit eerder van gehoord, maar via het forum kwam ik erachter dat ze bestond.
Zoon (toen op basisschool) ernaar gevraagd, en die begon te stralen en enthousiast te vertellen over het skelet waar ze mee zoende. Maanden later vangt hij een fragmentje van een stem op bij Koefnoen, met de ouders van de Karrekrak.
Dat is Dokter Corrie ! Heeft die ook kindjes? En zijn die dan half skelet ?
Wat ze nou precies leren...???
woensdag 21 februari 2018 om 16:17
Het lijkt allemaal heel tolerant maar de ander moet ook net zo als diegene denken, hetgeen dan weer niet zo tolerant is, zoiets?Joostisandersgeaard2 schreef: ↑21-02-2018 15:59Hij is heel correct en principieel. Qua eten, sociaal alles. Zo correct dat het fout is.
anoniem_362505 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 21:24
1.46% gewijzigd
woensdag 21 februari 2018 om 16:17
Ja, ook hierin kun je doorslaan he. Door zó tolerant en "open minded" te zijn dat mensen vinden dat 'alles moet kunnen" omdat het "van deze tijd is". Terwijl het gewoon nergens op slaat. Sommige dingen zouden gewoon niet moeten kunnen.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑21-02-2018 15:59Hij is heel correct en principieel. Qua eten, sociaal alles. Zo correct dat het fout is.
woensdag 21 februari 2018 om 16:18
Dat dacht ik ook. Denk wel expres.Het-groepje schreef: ↑21-02-2018 16:13Zou juf ank ook expres zo'n zichtbare onderbroek hebben? Ik vind het wel echt iets voor het type. Net niet sexy zeg maar.
woensdag 21 februari 2018 om 16:28
Dat bedoel ikJoostisandersgeaard2 schreef: ↑21-02-2018 15:59Hij is heel correct en principieel. Qua eten, sociaal alles. Zo correct dat het fout is.
En had ik al eerder van jou gelezen. Vandaar dat ik er naar verwees (wat niet mocht
Nothing happens for a reason
woensdag 21 februari 2018 om 16:57
woensdag 21 februari 2018 om 17:32
Dit zegt Wikipedia over de vader van Maledief en Filippien
Karel (Arnoud Bos), de luizenvader van groep drie, en vader van Maledief en Filippien. Dochter Maledief is verwekt op de Malediven. Zoon Filippien is vernoemd naar de vader (Filip) en de vrouw (Pien) van Karel. In de opvoeding zijn Karel en zijn vrouw open over seks en wordt er sterk gelet op het milieu.
Karel (Arnoud Bos), de luizenvader van groep drie, en vader van Maledief en Filippien. Dochter Maledief is verwekt op de Malediven. Zoon Filippien is vernoemd naar de vader (Filip) en de vrouw (Pien) van Karel. In de opvoeding zijn Karel en zijn vrouw open over seks en wordt er sterk gelet op het milieu.
woensdag 21 februari 2018 om 17:51
Ja natuurlijk is die onderbroek expres. Hij viel mij ook op.Het-groepje schreef: ↑21-02-2018 16:13Zou juf ank ook expres zo'n zichtbare onderbroek hebben? Ik vind het wel echt iets voor het type. Net niet sexy zeg maar.
woensdag 21 februari 2018 om 18:22
Die Wikipedia pagina is erg verhelderend!Lotte35 schreef: ↑21-02-2018 17:32Dit zegt Wikipedia over de vader van Maledief en Filippien![]()
woensdag 21 februari 2018 om 18:41
Verdomd, het viel mij ook al opHet-groepje schreef: ↑21-02-2018 16:13Zou juf ank ook expres zo'n zichtbare onderbroek hebben? Ik vind het wel echt iets voor het type. Net niet sexy zeg maar.
woensdag 21 februari 2018 om 18:43
woensdag 21 februari 2018 om 18:55
Ik zie nog steeds het aanstootgevende ervan niet.Lotte35 schreef: ↑21-02-2018 17:32Dit zegt Wikipedia over de vader van Maledief en Filippien![]()
Ik mis nog een aluhoedje moeder. Zo een die tegen vaccinatie is maar zodra Sterre of Wolfje gevallen is meteen hysterisch naar het ziekenhuis toerent.
woensdag 21 februari 2018 om 19:04
Misschien omdat je zelf zo bent
Hij pakt alles op wat politiek correct is en hip qua denkbeelden en schiet daarin door. Ziet het niet in perspectief of luistert niet wat degene om wie het gaat er zelf van vindt.
Een beetje een Beatrijs Smulders in manspersoon.
woensdag 21 februari 2018 om 19:09
Niemand heeft het toch over aanstootgevend? Hij is gewoon irritant.
Ik ken het type ook wel. Dan denk je alles goed te hebben gedaan voor het kerstbuffet op school (wat vast niet zo mag heten), geen varkensvlees, geen suiker, vega-optie, rekeninghoudend met pietje die allergisch voor dit of dat is. En dan nog weet zo iemand dan nog iets te vinden. De slechte werkomstandigheden van de mandarijnenplukkers ofzo.
Ik ken het type ook wel. Dan denk je alles goed te hebben gedaan voor het kerstbuffet op school (wat vast niet zo mag heten), geen varkensvlees, geen suiker, vega-optie, rekeninghoudend met pietje die allergisch voor dit of dat is. En dan nog weet zo iemand dan nog iets te vinden. De slechte werkomstandigheden van de mandarijnenplukkers ofzo.
woensdag 21 februari 2018 om 19:17
Saoghail schreef: ↑21-02-2018 19:09Niemand heeft het toch over aanstootgevend? Hij is gewoon irritant.
Dat soort types ken ik niet.