Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
In een van de afleveringen - die er was - omhelzen Juf Ank en Volkert elkaar.
Met Helma in gesprek noemde hij Ank nog een heks of kreng.

In de volgende aflevering gaat Volkert glanzen.
Ik ben benieuwd wat de 1 april (doet wat hij wil en de rrr in de maand) gaat opleveren. :monkey: kijken.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 21-02-2018 15:36
Reden: Eierkooek eierkoooooeeeek Of wie of wat is gewoon.
2.63% gewijzigd
juliet64 schreef:
21-02-2018 12:02
Hij is enorm bekrompen, maar veel meer verborgen. Zogenaamd zo tolerant maar intussen moet het allemaal wel op zijn manier.
Maar goed, als je het niet ziet, houdt het op denk ik.
Hij is heel correct en principieel. Qua eten, sociaal alles. Zo correct dat het fout is.
lemoos2 schreef:
20-02-2018 22:38
Af en toe denk ik dat een van de schrijvers een diehard vivaforummer is. Subtiel alle grote Viva nono's verwerken. Zoals dat afschuwelijke King Louie jurkje van Nancy.
Oeh! Dan krijgen we ook nog zwemles :jump: !!!!
Snoesje666 schreef:
20-02-2018 23:42
Tienjarigen weten alles waarschijnlijk al via Dokter Corrie. Ik had er nooit eerder van gehoord, maar via het forum kwam ik erachter dat ze bestond.

Zoon (toen op basisschool) ernaar gevraagd, en die begon te stralen en enthousiast te vertellen over het skelet waar ze mee zoende. Maanden later vangt hij een fragmentje van een stem op bij Koefnoen, met de ouders van de Karrekrak.

Dat is Dokter Corrie ! Heeft die ook kindjes? En zijn die dan half skelet ?

Wat ze nou precies leren...???
De ouders van Karrekrak ja, heb alle afleveringen bij Koefnoen gezien. Vind ze heel goed neergezet!
Zou juf ank ook expres zo'n zichtbare onderbroek hebben? Ik vind het wel echt iets voor het type. Net niet sexy zeg maar.
Joostisandersgeaard2 schreef:
21-02-2018 15:59
Hij is heel correct en principieel. Qua eten, sociaal alles. Zo correct dat het fout is.
Het lijkt allemaal heel tolerant maar de ander moet ook net zo als diegene denken, hetgeen dan weer niet zo tolerant is, zoiets?
anoniem_362505 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 21:24
1.46% gewijzigd
Ja, ook hierin kun je doorslaan he. Door zó tolerant en "open minded" te zijn dat mensen vinden dat 'alles moet kunnen" omdat het "van deze tijd is". Terwijl het gewoon nergens op slaat. Sommige dingen zouden gewoon niet moeten kunnen.
Het-groepje schreef:
21-02-2018 16:13
Zou juf ank ook expres zo'n zichtbare onderbroek hebben? Ik vind het wel echt iets voor het type. Net niet sexy zeg maar.
Dat dacht ik ook. Denk wel expres.
Dat bedoel ik :worship:
En had ik al eerder van jou gelezen. Vandaar dat ik er naar verwees (wat niet mocht :P )
Nothing happens for a reason
Gayacat schreef:
21-02-2018 16:18
Dat dacht ik ook. Denk wel expres.
Waar jullie allemaal wel niet op letten :-o
popita schreef:
21-02-2018 16:38
Waar jullie allemaal wel niet op letten :-o
Nou ik vond het ook wel behoorlijk opvallend hoor, die visible panty line :)
Zo opvallend dat ik bijna zeker weet dat dat niet per ongeluk is.
Nothing happens for a reason
Niets is per ongeluk in die serie. Alles zegt namelijk iets over de personages.
juliet64 schreef:
21-02-2018 16:57
Nou ik vond het ook wel behoorlijk opvallend hoor, die visible panty line :)
Zo opvallend dat ik bijna zeker weet dat dat niet per ongeluk is.
Ja vond ik ook.
Dit zegt Wikipedia over de vader van Maledief en Filippien :)

Karel (Arnoud Bos), de luizenvader van groep drie, en vader van Maledief en Filippien. Dochter Maledief is verwekt op de Malediven. Zoon Filippien is vernoemd naar de vader (Filip) en de vrouw (Pien) van Karel. In de opvoeding zijn Karel en zijn vrouw open over seks en wordt er sterk gelet op het milieu.
Ik vind die oude juf het leukst, das de enige nuchtere, zowel met de zwarte piet aflevering als nu met t uitleggen van t neuken
Het-groepje schreef:
Ja natuurlijk is die onderbroek expres. Hij viel mij ook op.
Lotte35 schreef:
21-02-2018 17:32

Karel (Arnoud Bos), de luizenvader van groep drie, en vader van Maledief en Filippien. Dochter Maledief is verwekt op de Malediven. Zoon Filippien is vernoemd naar de vader (Filip) en de vrouw (Pien) van Karel. In de opvoeding zijn Karel en zijn vrouw open over seks en wordt er sterk gelet op het milieu.
Die Wikipedia pagina is erg verhelderend!
Het-groepje schreef:
Verdomd, het viel mij ook al op :hihi:
Gayacat schreef:
21-02-2018 16:17
Het lijkt allemaal heel tolerant maar de ander moet ook net zo als diegene denken, hetgeen dan weer niet tolerant zo tolerant is, zoiets?
Ja precies, want Kenneth had helemaal geen moeite met zwarte piet, maar van die vader kon dat echt niet.
Lotte35 schreef:
21-02-2018 17:32

Ik zie nog steeds het aanstootgevende ervan niet.

Ik mis nog een aluhoedje moeder. Zo een die tegen vaccinatie is maar zodra Sterre of Wolfje gevallen is meteen hysterisch naar het ziekenhuis toerent.
Sophiever schreef:
21-02-2018 18:55
Misschien omdat je zelf zo bent ;))

Hij pakt alles op wat politiek correct is en hip qua denkbeelden en schiet daarin door. Ziet het niet in perspectief of luistert niet wat degene om wie het gaat er zelf van vindt.
Een beetje een Beatrijs Smulders in manspersoon.
Niemand heeft het toch over aanstootgevend? Hij is gewoon irritant.

Ik ken het type ook wel. Dan denk je alles goed te hebben gedaan voor het kerstbuffet op school (wat vast niet zo mag heten), geen varkensvlees, geen suiker, vega-optie, rekeninghoudend met pietje die allergisch voor dit of dat is. En dan nog weet zo iemand dan nog iets te vinden. De slechte werkomstandigheden van de mandarijnenplukkers ofzo.
Sophiever schreef:

Ik mis nog een aluhoedje moeder. Zo een die tegen vaccinatie is maar zodra Sterre of Wolfje gevallen is meteen hysterisch naar het ziekenhuis toerent.
Leuk typeje voor s2
Saoghail schreef:
21-02-2018 19:09
Niemand heeft het toch over aanstootgevend? Hij is gewoon irritant.

Ik ken het type ook wel. Dan denk je alles goed te hebben gedaan voor het kerstbuffet op school (wat vast niet zo mag heten), geen varkensvlees, geen suiker, vega-optie, rekeninghoudend met pietje die allergisch voor dit of dat is. En dan nog weet zo iemand dan nog iets te vinden. De slechte werkomstandigheden van de mandarijnenplukkers ofzo.

O_O

Dat soort types ken ik niet. :-D
Sophiever schreef:

Ik vind iemand die zijn kinderen Maledief en Filippien noemt anders behoorlijk aanstootgevend :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven