Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
clemance schreef:
04-03-2018 20:36
Ben ik de enige die zich mateloos ergert aan die domme bolle hertenogen van Hanna?
Ze is niet voor niets het verbaasde konijn.
CarmiggelT schreef:
05-03-2018 17:21
Leuk bloopers!

Ik hoop dat Ilse haar interview wat nuanceert of toelicht in die uitzending want ik kan me echt niet voorstellen dat je zo zuur reageert op het succes.
Ik hoop dat jij de selectieve citaten in het AD iets minder letterlijk neemt en beseft dat er context ontbreekt.
MargjeM schreef:
05-03-2018 19:40
Ik hoop dat jij de selectieve citaten in het AD iets minder letterlijk neemt en beseft dat er context ontbreekt.
Daarom heb ik het ook over nuanceren. :idee:
CarmiggelT schreef:
05-03-2018 19:43
Daarom heb ik het ook over nuanceren. :idee:
Maar Ilse hoeft de falende journalistiek van het AD niet te gaan nuanceren :idee:
MargjeM schreef:
05-03-2018 19:52
Maar Ilse hoeft de falende journalistiek van het AD niet te gaan nuanceren :idee:
Haar eigen - al dan niet uit verband getrokken - uitspraken. Ik ben wel benieuwd wat ze bedoelde.
Ohhh ik vind dit zo’n geweldige serie. Lang geleden dat ik zo van een serie heb genoten.

Zagen jullie die 35% korting sticker op die gebakjes voor juf (ben ff de naam kwijt) tijdens het functioneringsgesprek, hilarisch!!
Wat zijn toch al die pukkels rond Jennifer (Hannah) haar mond? Vooral die scene met de 3 dames naast elkaar in de klas :-o !
CarmiggelT schreef:
05-03-2018 17:21
Leuk bloopers!

Ik hoop dat Ilse haar interview wat nuanceert of toelicht in die uitzending want ik kan me echt niet voorstellen dat je zo zuur reageert op het succes.
Ach joh ze hebben zoals gebruikelijk maar een paar zinnen uit een veel genuanceerder interview in de Volkskrant gebruikt en volledig uit de context gehaald. Zo flauw altijd.
Nothing happens for a reason
Dat zijn littekens van hormonale acné. Heeft ze eens verteld in een interview. Ze slikt er medicijnen voor, maar die littekens gaan niet meer weg. Kan ze dus niets aan doen. Het wordt wel lelijk geplamuurd.

De Albert Heijn heeft de mokkataartjes in de aanbieding gedaan met 35% korting naar aanleiding van de uitzending van gisteren. Goeie actie!
Ghost79 schreef:
05-03-2018 20:31
Wat zijn toch al die pukkels rond Jennifer (Hannah) haar mond? Vooral die scene met de 3 dames naast elkaar in de klas :-o !
Tja, gewoon pukkels, kan gebeuren. Ze kunnen moeilijk hele draaidagen gaan verplaatsen of afgelasten omdat een van de hoofdrolspelers een uitbarsting van pukkels heeft lijkt me. Ze zal het zelf vervelend genoeg hebben gevonden.

Edit; o, dat wist ik niet , van die hormonale acne. Op foto's zie je er niets van, maar dat is natuurlijk makkelijker wegpoetsen dan op film......
juliet64 wijzigde dit bericht op 05-03-2018 21:44
14.77% gewijzigd
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
05-03-2018 21:35
Ach joh ze hebben zoals gebruikelijk maar een paar zinnen uit een veel genuanceerder interview in de Volkskrant gebruikt en volledig uit de context gehaald. Zo flauw altijd.
Inderdaad. Lees gewoon het interview in de Volkskrant en je hebt je nuance te pakken. Hoeft Ilse helemaal niks voor de doen.
Henry van Loon (Volkert) gaf afgelopen weekend ook een interview aan de Volkskrant, die noemde de serie ook een hype, “zoiets als de lolobal.”
Verder ook een heel mooi interview na een heel moeilijk jaar voor hem. Op nu.nl stond vervolgens alleen een passage over het samenwerken met zijn ex Jennifer (Hannah) Zo doen die websites van het AD, Telegraaf en Nu.nl dat. Makkelijke en onvolledige nieuwtjes.
CarmiggelT schreef:
05-03-2018 19:58
Haar eigen - al dan niet uit verband getrokken - uitspraken. Ik ben wel benieuwd wat ze bedoelde.
In het oorspronkelijke interview is dat vrij duidelijk hoor.
Ghost79 schreef:
05-03-2018 20:31
Heeft ze al jaaaaren.......
Dajka schreef:
05-03-2018 20:11
Ohhh ik vind dit zo’n geweldige serie. Lang geleden dat ik zo van een serie heb genoten.

Zagen jullie die 35% korting sticker op die gebakjes voor juf (ben ff de naam kwijt) tijdens het functioneringsgesprek, hilarisch!!
Jaaa, geweldig! :mrgreen:

Al vond ik dat wel meteen het leukste stukje van afgelopen aflevering. De rest vond ik een beetje saai.
Hopelijk volgende week weer beter want ik vind het echt een fantastische serie
Mee eens! En de ‘niet naar mn kont kijken’ van juf Ank. Verder vond ik het minder leuk dan de andere afleveringen. Ik ben benieuwd hoe het vanavond is! Helaas de laatste alweer..
Ik vond het een mooie afsluiter! D
Weer een geweldige aflevering. Ja, Hannah en Volkert, dat had ik al gezien. Maarrr...is dit de laatste aflevering??
Einde seizoen 1, inderdaad. Volgende week nog wel een aflevering bloopers
Sanne_A schreef:
11-03-2018 20:52
Ik vond het een mooie afsluiter! D
Meesterlijk deze laatste aflevering volgende week dus bloopers :-D :-) :hyper: En dan op naar het tweede seizoen.
Ah, gelukkig een tweede seizoen! :-)
Ik vond de "reksificatie" van Nancy wel weer briljant :applause:
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Wat een leuke aflevering! Volgende week de bloopers, het voorstukje zag er al leuk uit :P
francieneke schreef:
11-03-2018 21:01
Ah, gelukkig een tweede seizoen! :-)
Heb even opgezocht maar kon niets vinden over dat dit 100% zeker is. Ik hoop van wel.
Volkert en Hannah hebben in het echt een relatie van zes jaar gehad. Dat ze nu moeten acteren in de serie alsof er iets tussen hen staat te gebeuren vind ik knap. Ik zou dat niet kunnen.
Boekenwurm2016 schreef:
11-03-2018 21:33
Heb even opgezocht maar kon niets vinden over dat dit 100% zeker is. Ik hoop van wel.
Volkert en Hannah hebben in het echt een relatie van zes jaar gehad. Dat ze nu moeten acteren in de serie alsof er iets tussen hen staat te gebeuren vind ik knap. Ik zou dat niet kunnen.
Volgens mij heeft Diederik Ebbinge het op zijn twitter gezet, dat er een 2e seizoen komt. Ik heb het in ieder geval ergens voorbij zien komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven