Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Eigenlijk vind ik Jennifer hofman de minst goede actrice in de luizenmoeder.
NYC schreef:
13-03-2018 16:19
Verwacht ik wel. Juf Ank zal erin blijven maar draait dan (neem ik aan) wederom groep 3, met een nieuwe "vaste kern" ouders. De ouders/kinderen om wie het in seizoen 3 draaide zullen denk ik nog wel een rol krijgen in het nieuwe seizoen maar zitten dan in groep 4, van wie wij de leerkracht nu nog niet kennen. Kunnen ze een heerlijk figuur voor uitkiezen. Zou het wel leuk vinden om kennis te maken met Philippien. Laat die komend seizoen/nieuwe schooljaar maar bij juf Helma komen.
Nieuwe groep drie betekent casting van kinderen of ze dit willen is maar de vraag.Kan juf Ank niet mee "overgaan" naar groep vier.
De meeste kinderen van de klas zijn niet in beeld geweest misschien dat zij een rol krijgen. Ik heb het wel een beetje gehad met de huidige ouders.
Nja we wachten wel af maar hopelijk niet te lang.
Bryndise schreef:
13-03-2018 16:33
Ja, helemaal mee eens! Ik vind haar behoorlijk irritant. Steeds maar diezelfde, slecht geacteerde, blik.
Boekenwurm2016 schreef:
13-03-2018 17:07
Nieuwe groep drie betekent casting van kinderen of ze dit willen is maar de vraag.Kan juf Ank niet mee "overgaan" naar groep vier.
De meeste kinderen van de klas zijn niet in beeld geweest misschien dat zij een rol krijgen. Ik heb het wel een beetje gehad met de huidige ouders.
Nja we wachten wel af maar hopelijk niet te lang.

Ga daar maar wel vanuit. Kost nog best veel tijd om een seizoen te maken. Nu weet ik niet of ze al een 2e seizoen hadden geschreven, maar ik denk dat het wel even zal duren.
Wat is ongeveer gebruikelijk wat een seizoen betreft? Een jaar? Of ook wel series waarbij seizoen 2 sneller van start gaat? Januari 2019 haalbaar of te vroeg gedacht? Ik meen gelezen te hebben dat alle afleveringen in oktober vorig jaar zijn opgenomen.

Casting van nieuwe kinderen lijkt me te doen, verder gaan met de kinderen van juf Ank maar dan in groep 4 is ook een idee. Ze vinden vast wat leuks. :-)
Bryndise schreef:
Mwah, ze heeft volgens mij gewoon niet zo'n dankbare rol als al die andere typetjes. Daarmee is het wel makkelijker scoren en heb je al snel de lachers op de hand. Ik vind haar niet slecht hoor.
Nothing happens for a reason
Lotte35 schreef:
11-03-2018 22:45
Wat een topaflevering was het weer!

'Waarom in godsnaam?!' (Juf Ank tegen Maledive die bang is voor clowns. Heerlijk :D )
iones schreef:
13-03-2018 16:06
Omdat je toch niet alle clowns kunt verbieden t.b.v. één kind en ten koste van alle andere kinderen?

Goh, ze stonden toch achter Anton. zeker omdat ze hem in ieder geval een beetje aan kunnen?
Huh? Lotte stelt toch geen vraag, maar citeert alleen Juf Ank (die lekker geïrriteerd reageert op Maledive)?
Die heerlijke irritatie (zo totaal misplaatst als zoete kleuterjuf) vond ik trouwens wel een van de hoogtepunten hoor.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
13-03-2018 20:33
Mwah, ze heeft volgens mij gewoon niet zo'n dankbare rol als al die andere typetjes. Daarmee is het wel makkelijker scoren en heb je al snel de lachers op de hand. Ik vind haar niet slecht hoor.
Mee eens.
juliet64 schreef:
13-03-2018 20:33
Eens.
Die andere typetjes zijn zo over de top.
iones schreef:
Omdat je toch niet alle clowns kunt verbieden t.b.v. één kind en ten koste van alle andere kinderen?
Ik bedoelde dat ik het grappig vond hoe Ank reageerde op de angst van dat kind.
Alles moet tegenwoordig worden geanalyseerd, op elke dwarszittende scheet wordt een therapie losgelaten.

Maar juf Ank bitst gewoon 'Waarom in godsnaam!'

En dat vond ik heerlijk :D
juliet64 schreef:
13-03-2018 20:40
Huh? Lotte stelt toch geen vraag, maar citeert alleen Juf Ank (die lekker geïrriteerd reageert op Maledive)?
Die heerlijke irritatie (zo totaal misplaatst als zoete kleuterjuf) vond ik trouwens wel een van de hoogtepunten hoor.

Wat jij zegt dus :)
Bryndise schreef:
Ik vind haar wel authentiek en geloofwaardig. Sommige mensen kijken gewoon vaak verbaasd, en in haar geval kan ik dat ook heel goed begrijpen.
Gisteravond juf Ank was samen met de complete cast van De Luizenmoeder te gast in ‘De Wereld Draait’ om terug te blikken. Ze vertelde dat ze het succes tot op de dag van vandaag niet kan verklaren. "Ze zeggen de herkenbaarheid, dus dat zal het wel zijn denk ik." Tot slot verklapte ze dat er hard wordt gewerkt aan een tweede seizoen van De Luizenmoeder. Volgens Warringa zijn er nog genoeg onderwerpen te bespreken zoals het thema "Gender" of een "Sponsorloop organiseren.
Vele fragmentjes komen voorbij erg leuk om te zien dus liefhebbers van de Luizenmoeder: Kijken dus :-)
anoniem_320799 wijzigde dit bericht op 14-03-2018 12:14
7.31% gewijzigd
De programmabedenker hoeft hier maar 'n dagje mee te lezen en er is weer genoeg inspiratie voor een paar afleveringen ;-D
redbulletje schreef:
14-03-2018 11:53
De programmabedenker hoeft hier maar 'n dagje mee te lezen en er is weer genoeg inspiratie voor een paar afleveringen ;-D
Ik zie alleen maar reacties/commentaar hier maar tips? Ik zou naar een schoolplein gaan. Maar de cast heeft zelf ideeën genoeg :lol:
De rol van juf Helma mag ook wel wat uitgebouwd worden.
Boekenwurm2016 schreef:
14-03-2018 11:47
Gisteravond juf Ank was samen met de complete cast van De Luizenmoeder te gast in ‘De Wereld Draait’ om terug te blikken. Ze vertelde dat ze het succes tot op de dag van vandaag niet kan verklaren. "Ze zeggen de herkenbaarheid, dus dat zal het wel zijn denk ik." Tot slot verklapte ze dat er hard wordt gewerkt aan een tweede seizoen van De Luizenmoeder. Volgens Warringa zijn er nog genoeg onderwerpen te bespreken zoals het thema "Gender" of een "Sponsorloop organiseren.
Vele fragmentjes komen voorbij erg leuk om te zien dus liefhebbers van de Luizenmoeder: Kijken dus :-)
Ik heb ze ook gezien, ik vond dat juf Ank er mooi uit zag zo met haar haren los.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Vind het een leuke serie, al vond ik de laatste paar afleveringen wat te erg over de top gaan en te weinig inspelen op de interactie ouders/school.

Dat gezegd hebbende, denk ik dat veel leerlingen baat zouden hebben bij een "juf Ank". Geen gezanik, gewoon je gedragen en geen onzin van de ouders.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
iones schreef:

Goh, ze stonden toch achter Anton. zeker omdat ze hem in ieder geval een beetje aan kunnen?
Een beetje?
Echt veel heeft ie niet in te brengen hè.

Maar ik geloof ook niet dat Anjes het zou kunnen van Juf Ank en juf Helma. Die moet je niet tegen je hebben....
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
ik zit nu te kijken en lach me dood wat een mens die juf Ank :rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Sciocco schreef:
13-03-2018 17:08
Ja, helemaal mee eens! Ik vind haar behoorlijk irritant. Steeds maar diezelfde, slecht geacteerde, blik.
Volgens mij is het juist de bedoeling dat ze die verbazing over-acteert.
popita schreef:
15-03-2018 10:57
Volgens mij is het juist de bedoeling dat ze die verbazing over-acteert.

Dat probeer ik ook al weken duidelijk te maken.
Maar het kan toch ook zijn dat men zich ergert aan die opzettelijk geacteerde verbaasde blik? Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. En ja ik weet dat het geacteerd is en extra aangezet wordt of 'dat het er bij hoort' omdat het satire is,
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ja hoor.
Alles kan.
louise1 schreef:
15-03-2018 13:08
Maar het kan toch ook zijn dat men zich ergert aan die opzettelijk geacteerde verbaasde blik? Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. En ja ik weet dat het geacteerd is en extra aangezet wordt of 'dat het er bij hoort' omdat het satire is,
Joh, maak je niet zo druk. En anders kijk je toch niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven