Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Anton vind ik echt té ranzig worden. Ja ik weet dat dat grappig moet zijn maar om een of andere reden irriteer ik me daar bij hem aan, en niet bij het overdreven gedrag van bv Ank of Helma.
Leuk stukje in het begin: Antond die zegt dat hij muzikaal is, Folkert zegt: ja je houdt van Kayak en the Cats.
Anton: en van Dire Straits. Mark Knopfler, de beste gitarist ter wereld. En gaat dan lucht gitaar spelen, en na wat gemompel zingt hij een nummer van Toto :rofl:
pearle schreef:
26-02-2019 15:58
Leuk stukje in het begin: Antond die zegt dat hij muzikaal is, Folkert zegt: ja je houdt van Kayak en the Cats.
Anton: en van Dire Straits. Mark Knopfler, de beste gitarist ter wereld. En gaat dan lucht gitaar spelen, en na wat gemompel zingt hij een nummer van Toto :rofl:

Ja, geweldig was dat!
Rosalind schreef:
26-02-2019 13:46
Anton vind ik echt té ranzig worden. Ja ik weet dat dat grappig moet zijn maar om een of andere reden irriteer ik me daar bij hem aan, en niet bij het overdreven gedrag van bv Ank of Helma.

Ik denk dat het ook gewoon de bedoeling is dat je je aan het personage Anton irriteert.
Hij is een soort vieze Barba pappa.
Bij Karel zal het toch ook de bedoeling zijn dat hij plaatsvervangend bij je het bloed onder de nagels vandaan krijgt? met zijn geziek, gezemel en gestook?
Dat ze dit effect op je hebben, getuigd dus van goed acteerwerk. :-D
Pindakaasjes schreef:
26-02-2019 18:20
Ik denk dat het ook gewoon de bedoeling is dat je je aan het personage Anton irriteert.
Bij Karel zal het toch ook de bedoeling zijn dat hij plaatsvervangend bij je het bloed onder de nagels vandaan krijgt? met zijn geziek, gezemel en gestook?
Vieze Barbapapa :HA:
watdachtjehiervan schreef:
26-02-2019 18:33
Vieze Barbapapa :HA:
Ja, schreef het verkeerd.. Barbapapa moet het zijn (is ook zo lang geleden) ;-)
anoniem_6666bc6591591 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 22:02
0.54% gewijzigd
Pindakaasjes schreef:
Anton is hetzelfde vieze zemelige mannetje bij de familie kruys. Ik denk dus eigenlijk dat een deel niet geacteerd is maar type casting.
Pindakaasjes schreef:
Dat geloof ik wel hoor, maar een basisschooldirecteur als enorm vieze Barbapappa is voor mij gewoon niet kloppend.
Recalcitrante juf Helma is té grappig. Het zat haar kennelijk toch wat dwars dat ze geen enkele BN'er kende die haar collega's noemden tijdens de pauze. Dus toen Anton met de onbekende bekende Nederlander aankwam en een collega naast haar zich afvroeg wie dat nou was zag ze haar kans vrij om terug te bitchen met " wat, ken jij hém niet"? :rofl:
Lotte35 schreef:
26-02-2019 12:46
Ik heb wel echt dubbel gelegen om dat: 'Dames en heren; Hein Boele!'

En dan al die koppen. Bij werkelijk niemand een blijk van herkenning.
Behalve bij Helma. Die kende geen enkele BN'er die genoemd werd, maar Hein Boele dan net weer wel.

Heerlijk.
Zulke dingen vind ik veel grappiger dan zo'n 'dansende' Anton.

Ik geloof dat niemand hier dat "dansje" van Anton leuk vond.

Mijn man (her)kende Hein Boele wel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
nina1966 schreef:
26-02-2019 20:07
Anton is hetzelfde vieze zemelige mannetje bij de familie kruys. Ik denk dus eigenlijk dat een deel niet geacteerd is maar type casting.
Wie speelt ie bij Fam. Kruys dan?
Familie Kruys is toch met Linda? Ik ben allergisch voor Linda.
Snoesje666 schreef:
26-02-2019 22:40
Mijn man (her)kende Hein Boele wel.

Ik ook.
Afbeelding
Snoesje666 schreef:
26-02-2019 22:50
Familie Kruys is toch met Linda? Ik ben allergisch voor Linda.
Jammer want de Familie Kruys is veel leuker dan de Luizenmoeder.
Snoesje666 schreef:
26-02-2019 23:19
Afbeelding

:HA:
redbulletje schreef:
26-02-2019 22:42
Wie speelt ie bij Fam. Kruys dan?
De "baas" bij dat nachtprogramma met helderzienden waar Kirk een blauwe maandag werkt.
nina1966 schreef:
26-02-2019 23:23
De "baas" bij dat nachtprogramma met helderzienden waar Kirk een blauwe maandag werkt.
Ooh ja! Nu weet ik hem weer.
nina1966 schreef:
26-02-2019 23:23
Oh ja!!!
Rosalind schreef:
26-02-2019 13:46
Goh. Zou dat nou niet precies de bedoeling zijn?
Lucifer2018 schreef:
27-02-2019 10:02
Goh. Je bent al minstens de vijfde die het zegt.

Ik hou van humor, en vond het vorige seizoen geweldig.
De overdreven karakters van Ank, Helma, Nancy en de ouders vind ik nog steeds leuk en vooral ook herkenbaar.
Aan een enorm vies mannetje als basisschooldirecteur herken ik simpelweg niets. Gelukkig maar.
Lucifer2018 schreef:
27-02-2019 10:02

Nee, het is de bedoeling dat je je ergert. Niet dat je je irriteert.

Flauw.
Sorry ;-)
Lotte35 schreef:
27-02-2019 10:46
Nee, het is de bedoeling dat je je ergert. Niet dat je je irriteert.

Flauw.
Sorry ;-)
Je hebt helemaal gelijk!
:$
Rosalind schreef:
27-02-2019 10:54
Je hebt helemaal gelijk!
:$

Ik maak een opmerking over een taalfout.
Je gaat niet flippen.

I like you :couple:
Snoesje666 schreef:
26-02-2019 23:19
Afbeelding

Whahaa' Geweldig!!! :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven