Entertainment alle pijlers

De moeite waard?!

23-05-2023 19:56 175 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaat iemand vanavond kijken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hou van woonprogramma’s; van verbouwen tot inrichting en ik vind de programma’s met Bob Sikkes (tot nu toe in ieder geval) ook altijd erg leuk.
Ook de combinatie Bob Sikkes en Tijl Beckand lijkt me interessant.
Kortom: mijn verwachtingen zijn hoog gespannen 😁
Alle reacties Link kopieren Quote
Oja, daar las ik vandaag al iets over :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben zo Tijl-moe dat ik oversla, ondanks dat het format me erg leuk lijkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
23-05-2023 20:35
Ben zo Tijl-moe dat ik oversla, ondanks dat het format me erg leuk lijkt.
Ik vind Tijl ook niks aan, Bob is wel leuk :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde net zeggen dat het mij erg leuk lijkt, maar dat ik Tijl verschrikkelijk vind. Net zoals de 2 mensen boven mij blijkbaar. Zijn er mensen die hem wel leuk vinden?
citroenthee wijzigde dit bericht op 23-05-2023 20:42
Reden: spelfout
0.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Citroenthee schreef:
23-05-2023 20:41
Ik wilde net zeggen dat het mij erg leuk lijkt, maar dat ik Tijl verschrikkelijk vind. Net zoals de 2 mensen boven mij blijkbaar. Zijn er mensen die hem wel leuk vinden?
Mag ik een tei(ij)ltje… ik vind hem echt vreselijk :P
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
In de Slimste Mens was hij ook al zo afschuwelijk. En hij praat ook zo gek, tussen elk woord een pauze ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Citroenthee schreef:
23-05-2023 20:41
Ik wilde net zeggen dat het mij erg leuk lijkt, maar dat ik Tijl verschrikkelijk vind. Net zoals de 2 mensen boven mij blijkbaar. Zijn er mensen die hem wel leuk vinden?
Ik vond hem prima te doen tot hij meedeed aan de slimste mens.
Toen kwam naar boven dat hij enorm slecht tegen zijn verlies kan en ging dat bij andere programma's ook opvallen.
Daarna was ik echt klaar met hem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan hem wel redelijk goed wegdenken cq negeren.
Blijven Bob en het format van het programma over. Vooralsnog de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tot nu toe is hij nog niet zo veel in beeld en het programma vind ik leuk, dus ik hou nog even vol.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tijl vind ik bij de Verraders leuk, dat cynische en tikje zurige past daar wel. In dit programma voegt hij niets toe. Wat Kopen zonder Kijken mede zo leuk maakt, is de presentatie van Martijn. Die voorspelbare maar jezelf niet te serieus nemende humor mag ik wel. Hier hadden ze beter een Froukje de Both of Quinty Trustfull op kunnen zetten, die kunnen in ieder geval een bepaalde sfeer en enthousiasme in brengen
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit programma doet mij zo op eerste gezicht denken aan “het blok” van vroeger met Erik van der Hoff.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Vind het voorlezen van de biedingen ook wel irritant gedaan (die pauze elke keer tussen een paar woorden valt me nu ineens ook op), maar ik was wel heel benieuwd wat er geboden was.

Ik ga volgende week wel weer kijken, want ik vind het format leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
23-05-2023 22:01
Dit programma doet mij zo op eerste gezicht denken aan “het blok” van vroeger met Erik van der Hoff.
Ja, dat was echt leuk! Daar keek ik altijd naar.
Alle reacties Link kopieren Quote
loulou39 schreef:
23-05-2023 22:03
Ja, dat was echt leuk! Daar keek ik altijd naar.
Ja geweldig programma was dat :heart: net zoals “samenwonen”. Ik vond Erik ook gewoon leuk :clown:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
23-05-2023 22:07
Ik vond Erik ook gewoon leuk :clown:
Hahaha, ik ook 😁
Alle reacties Link kopieren Quote
loulou39 schreef:
23-05-2023 22:10
Hahaha, ik ook 😁
:mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit nu te kijken en die Tijl valt mij reuze mee, zolang hij maar niet grappig probeert te doen :P
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Tijl ook vreselijk, zo zelfingenomen en vindt zichzelf zo leuk.
Bob is leuk! Al is hij vrij weinig in beeld.

Ik miste Alex als verkopende makelaar! Had er prima bijgekund wat mij betreft (een leuke man vind ik dat).

Het format vind ik wel leuk om te kijken.
Ik vond 30K winst nou geen enórm bedrag eerlijk gezegd, voor 10 maanden dag en nacht zwoegen.
“Financieel vrij” wilden ze zijn, toch? Daar is nog wel (heel) wat meer voor nodig lijkt me.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja het Blok! Dat vond ik ook zo leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Format vind ik wel leuk. Al moet ik wel zeggen, deze mensen bleven wel erg cool onder alles waar ze in zaten. Een kluswoning, je eigen woning verkopen, verhuizen naar buitenland. Ik zou met 1 ding al voldoende stress hebben.

Wel knap hoe ze alles doen met markplaats dingen al vraag ik mij af of ik zo'n huis zou willen kopen. Die opgeknapt is om te flippen met tweedehands dingen.

Ik had met het kopen van mijn huis al moeite met zelfbouwers ipv bouwen met een aannemer.
Alle reacties Link kopieren Quote
leuk concept, eerste aflevering was wel okay. Geeft ook goed weer dat tijd en geld toch anders gaan dan vooraf gedacht.

Fijn voor dit hardwerkende stel dat het huis toch redelijk goed verkocht is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Citroenthee schreef:
23-05-2023 22:16
Ja het Blok! Dat vond ik ook zo leuk.
Ja lijkt er echt wel op :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het leuk om naar te kijken. Ik zou zelf nooit een huis willen kopen dat door twee hobbyisten is verbouwd.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven