Entertainment alle pijlers

De Mol (Vlaanderen)

06-02-2017 10:45 1421 berichten
Hoe mooi ook gefilmd, de Nederlandse 'Wie is de Mol' heeft voor mij aan charme ingeboet sinds de deelnemers 'bekende Nederlanders' zijn. Het Vlaamse origineel is net wat rauwer en puurder.

2016: seizoen 4 was een pareltje (aflevering 1, 2 , 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9)
2017: seizoen 5 start op maandag 6 februari 2017 op VIER. Alleen voor Vlamingen live te kijken. Voor Nederlanders wordt hier de link naar YouTube gepost. Elf kandidaten gaan samen met presentator Gilles naar Zuid-Afrika: Annelies, Bertrand, Bouba, Davey, Eline, Hans, Jessica, Jolien, Marzena, Robin en Sam.

2018: seizoen 6 is gestart op zondag 25 maart. Op VIER.BE kunnen de afleveringen terug worden gekeken. Ook is daar de nazit te vinden: Café de Mol.

Wie kijkt er ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 16:17
Reden: titel geupdatet
15.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
belgali schreef:
02-03-2021 09:36
Oranje schermen! "En niemand is zeker" als slogan.
Ik heb de teaser gezien en heb er weer super veel zin in. Zo leuk dat ze telkens weer een nieuwe mindfuck verzinnen.
Jaaa dat 'niemand is zeker' en oranje scherm zet je aan het denken.
Is het oranje scherm een soort tussenplek? Dus dat je dan nog kan strijden om te blijven?
Kan de Mol ook oranje krijgen (niemand is zeker)?
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
02-03-2021 10:14
Jaaa dat 'niemand is zeker' en oranje scherm zet je aan het denken.
Is het oranje scherm een soort tussenplek? Dus dat je dan nog kan strijden om te blijven?
Kan de Mol ook oranje krijgen (niemand is zeker)?

Ja zoiets dacht ik ook. Spannend!
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.goplay.be/de-mol/kom-als-ee ... van-de-mol

Iemand de code al gekraakt?

Ik neem aan dat de begindatum hier uit komt en omdat het tot 23.59 duurt denk ik dat de rest het morgen hoort.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had de code wel, maar het werkt dan alleen met een belgisch nummer :( dus zal nog even moeten wachten
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
02-03-2021 16:55
https://www.goplay.be/de-mol/kom-als-ee ... van-de-mol

Iemand de code al gekraakt?

Ik neem aan dat de begindatum hier uit komt en omdat het tot 23.59 duurt denk ik dat de rest het morgen hoort.
Ik mis iets volgens mij. Welke code?
Alle reacties Link kopieren Quote
Er stond gisteren een instagram post op de pagina van De Belgische Mol (Play4) met daarin "kraak de code" en krijg meer informatie over het nieuwe seizoen.
Die code moest je dus invullen op de pagina en dan kon je je telefoonnummer achterlaten en zou je eenmalig gebeld worden met die info.
Helaas kon het alleen met een +32 nummer.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
belgali schreef:
03-03-2021 10:32
Er stond gisteren een instagram post op de pagina van De Belgische Mol (Play4) met daarin "kraak de code" en krijg meer informatie over het nieuwe seizoen.
Die code moest je dus invullen op de pagina en dan kon je je telefoonnummer achterlaten en zou je eenmalig gebeld worden met die info.
Helaas kon het alleen met een +32 nummer.
Ja dat probleem had ik ook.
Ik ben benieuwd of er al verhalen rondgaan van Vlamingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://twitter.com/trustnobodycast/sta ... 27361?s=21

Spannend!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank allen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Uiteraard al gebeld, maar veel wijzer word je er niet van. Wel echt goed hoe ze al meteen met dat teasen iedereen weer betrokken krijgen bij het nieuwe seizoen.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
belgali schreef:
04-03-2021 09:48
Uiteraard al gebeld, maar veel wijzer word je er niet van. Wel echt goed hoe ze al meteen met dat teasen iedereen weer betrokken krijgen bij het nieuwe seizoen.
Nee niet veel wijzer maar het is wel goed voor de hype.
En vandaag 16.00 dus meer nieuws...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kon geen berichtje meer achter laten voor Gilles helaas (geheugen was vol). Benieuwd of ze met die berichtjes nog iets gaan doen.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
21 maart!

https://www.goplay.be/video/de-mol/gill ... -zijn-plek
Alle reacties Link kopieren Quote
Hadden jullie het bericht gezien gisteren ?
Hoe verschrikkelijk is het als je denkt dat je erbij gaat zijn en uiteindelijk ben je dus nog steeds niet zeker van deelname. Wel erg sadistisch van de makers, maar juist daarom smul ik zo van die psychologische spelletjes in de Vlaamse versie. Wel echt zielig voor wie er alsnog uitvliegt met een oranje scherm.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Is dit ook op televisie te zien in Nl eigenlijk? Zie zo snel alleen canvas en Ketnet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sága schreef:
14-03-2021 20:05
Is dit ook op televisie te zien in Nl eigenlijk? Zie zo snel alleen canvas en Ketnet.
Nee, alleen online.

De kandidaten zijn vandaag bekend gemaakt! Ik ga zo eens terugkijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
14-03-2021 21:14
Nee, alleen online.

De kandidaten zijn vandaag bekend gemaakt! Ik ga zo eens terugkijken.

Leuk zeg, kannie wachten. Altijd een upgrade na de NL mol.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat lijkt me dat zuur als je na die 1e proef alsnog af zou vallen om mee te mogen... Ben heel benieuwd...
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand die al een schot voor de boeg wil doen?
Ik zet in op Jens of Lennart.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de neiging om de vrouwen al uit te sluiten omdat de laatste twee een vrouw waren. En zeker de jonge blonde vrouwen, want daar hebben we er al 3 van gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk wij gaan ook kijken.
Vorig jaar kon dit vanaf een uur na de uitzending geloof ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh spannend, vind De Mol België vaak leuker dan de NL versie omdat er geen bekende NL/Belgen in zitten maar gewone "normale" mensen die het programme niet gebruiken om bekender te worden.
In het verleden kon je altijd gewoon de afleveringen op Vier bekijken als je ingelogd was. Hoop dat het nu ook weer zo is.
Alle reacties Link kopieren Quote
agnesm schreef:
15-03-2021 12:06
Oh spannend, vind De Mol België vaak leuker dan de NL versie omdat er geen bekende NL/Belgen in zitten maar gewone "normale" mensen die het programme niet gebruiken om bekender te worden.
In het verleden kon je altijd gewoon de afleveringen op Vier bekijken als je ingelogd was. Hoop dat het nu ook weer zo is.
De aflevering van gisteren kan je al gewoon terug kijken!
https://www.goplay.be/video/de-mol/de-m ... 9#autoplay
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
15-03-2021 12:08
De aflevering van gisteren kan je al gewoon terug kijken!
https://www.goplay.be/video/de-mol/de-m ... 9#autoplay
Een hele aflevering?
Ik had volgende week in mijn hoofd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Flashy schreef:
15-03-2021 12:16
Een hele aflevering?
Ik had volgende week in mijn hoofd!
Nee voorstellen van de kandidaten.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven