De TV kantine
zaterdag 26 januari 2013 om 23:54
zondag 27 januari 2013 om 11:45
Was toch duidelijk Carlo, ik zat me alleen af te vragen of hij nou echt zo'n onderkin had of dat het schmink was
Ik kan het ook niet laten elke keer een stukkie te kijken, maar per aflevering vind ik maar 1 of 2 figuren echt goed gelukt. Hoe Irene gister ook Imke deed, dat leek nergens naar (en zeker niet op Imke, terwijl ze qua pruik en bril goed zaten). De teksten blijven zooo slecht en niet grappig.
Ik kan het ook niet laten elke keer een stukkie te kijken, maar per aflevering vind ik maar 1 of 2 figuren echt goed gelukt. Hoe Irene gister ook Imke deed, dat leek nergens naar (en zeker niet op Imke, terwijl ze qua pruik en bril goed zaten). De teksten blijven zooo slecht en niet grappig.
zondag 3 maart 2013 om 12:52
Niemand kijkt meer geloof ik,
Maar ik heb me toch weer enorm geërgerd aan Irene Moors,
Die gaat even vertellen hoe enorm goed Carlo is geweest het afgelopen seizoen. Hij was fantastisch en het programma ook.
Volgens mij moet je dat aan de kijkers over laten en niet zelf zeggen.
Voor de rest waren de imitaties wel aardig tot goed,maar de teksten en situatie's waren vaak zo slecht en genant.
En sloegen echt nergens op.
En Bert van de Veer bleef tot vervelens toe terug komen.
Ik bleef alleen maar kijken omdat het meeste zo tenenkrommend slecht was( met ,eerlijk is eerlijk af en toe een leuk stukje)
Maar ik heb me toch weer enorm geërgerd aan Irene Moors,
Die gaat even vertellen hoe enorm goed Carlo is geweest het afgelopen seizoen. Hij was fantastisch en het programma ook.
Volgens mij moet je dat aan de kijkers over laten en niet zelf zeggen.
Voor de rest waren de imitaties wel aardig tot goed,maar de teksten en situatie's waren vaak zo slecht en genant.
En sloegen echt nergens op.
En Bert van de Veer bleef tot vervelens toe terug komen.
Ik bleef alleen maar kijken omdat het meeste zo tenenkrommend slecht was( met ,eerlijk is eerlijk af en toe een leuk stukje)