Entertainment alle pijlers

De W van...

19-04-2013 11:38 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waardeloos,

Walgelijk,

Week-in-de-knieën,

Waanzinnig,

etc.



Het Koningsriedeltje

Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.

De W van

Totaal aantal stemmen: 125

Waardeloos (92%)
Wonderschoon (8%)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Is het eigenlijk niet de bedoeling dat WA het zingt en wij luisteren. Dat maakt de tekst een stuk logischer.



Ik zal je behoeden blabla en ik houd het water bij je vandaan. (idd ook gezien zijn achtergrond)
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 19 april 2013 @ 15:51:

Is het eigenlijk niet de bedoeling dat WA het zingt en wij luisteren. Dat maakt de tekst een stuk logischer.



Ik zal je behoeden blabla en ik houd het water bij je vandaan. (idd ook gezien zijn achtergrond)Dat was Hansje Brinker, niet Willem-Alexander.
quote:Beeldig schreef op 19 april 2013 @ 15:48:

[...]





Eigenlijk was die tekst voor Mega Mindy geschreven, maar die is op de plank blijven liggen toen ze dit nummer schreven: http://www.youtube.com/watch?v=hOHzbpJdwKI



Ja hahaha...Inderdaad, ik dacht al 'waar ken ik het van'..



Het zou toch wel leuk zijn als Gert (van Samsom) het hele Nederlandse volk zou beschuldigen van plagiaat en dat notabene Josje van K3 'bruggen moet gaan bouwen' tussen Nederland en België....

En dat de prinsesjes, uit protest, een tegengroepje gaan vormen (een soort Pussy Riot maar dan voor de kleuters).....A3.....





Oohhh...ik draaf weer door.....
quote:Moonlight82 schreef op 19 april 2013 @ 15:51:

Is het eigenlijk niet de bedoeling dat WA het zingt en wij luisteren. Dat maakt de tekst een stuk logischer.



Ik zal je behoeden blabla en ik houd het water bij je vandaan. (idd ook gezien zijn achtergrond)



Dat vraag ik mij dus ook af....het is zo onlogisch, wan het begin kan hij echt niet zingen.



Ik ben nu in totale verwarring....
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 15:55:

[...]





Ja hahaha...Inderdaad, ik dacht al 'waar ken ik het van'..



Het zou toch wel leuk zijn als Gert (van Samsom) het hele Nederlandse volk zou beschuldigen van plagiaat en dat notabene Josje van K3 'bruggen moet gaan bouwen' tussen Nederland en België....

En dat de prinsesjes, uit protest, een tegengroepje gaan vormen (een soort Pussy Riot maar dan voor de kleuters).....A3.....





Oohhh...ik draaf weer door.....
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 15:58:

[...]





Dat vraag ik mij dus ook af....het is zo onlogisch, wan het begin kan hij echt niet zingen.



Ik ben nu in totale verwarring....Ik weet niet hoe de zangkunsten van Wim-Lex zijn, maar persoonlijk zou ik nog meer moeite hebben met het gerap en gehiphop tussendoor.
Wat een wauzenlied!
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 15:58:

[...]





Dat vraag ik mij dus ook af....het is zo onlogisch, wan het begin kan hij echt niet zingen.



Ik ben nu in totale verwarring....Een duet, dan? Hij een stuk, wij het Nederlandse paupervolk een stuk.
Alle reacties Link kopieren
Uit protest tegen het zwakzinnige 'Koningslied' treed ik bij dezen af als Nederlands onderdaan.



http://www.petitions24.com/nee_tegen_het_koningslied



IK WILLEM NIET!

staat er bij de comments
Alle reacties Link kopieren
`Hier stond je dan vanavond´ is bijna geniaal te noemen, vergeleken met die druilerigheid van Ewbank.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
De Jostiband heeft nog méér niveau dan dit!
Marco Borsato maalt niet om kritiek Koningslied

van onze redactie



AMSTERDAM -

Zanger Marco Borsato zal vannacht niet wakker liggen van de hevige kritiek op het Koningslied.



“Als kok kun je nooit naar alle monden koken zoals je nooit een muziekstuk kan creëren dat door iedereen mooi gevonden wordt", laat Borsato weten aan Novum Nieuws.



Na de onthulling van het Koningslied voor Willem-Alexander kreeg het nummer, gecomponeerd door John Ewbank, op Twitter de nodige kritiek te verduren.



"Het Koningslied is bedoeld voor iedereen die het koningshuis een warm hart toedraagt," legt de zanger uit. "Wij, 45 artiesten en muzikanten, hebben samen met John Ewbank een positieve bijdrage willen leveren aan deze dag en naar mijn mening zijn we daar bijzonder goed in geslaagd."



Dus als je het Koningslied niet mooi vindt, dan draag je het Koningshuis geen warm hart toe?



Het bewijst maar weer eens dat Warco de woorden zelfreflectie en zelfkritiek niet op zichzelf toepast...
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 16:18:

Marco Borsato maalt niet om kritiek Koningslied

van onze redactie



AMSTERDAM -

Zanger Marco Borsato zal vannacht niet wakker liggen van de hevige kritiek op het Koningslied.



“Als kok kun je nooit naar alle monden koken zoals je nooit een muziekstuk kan creëren dat door iedereen mooi gevonden wordt", laat Borsato weten aan Novum Nieuws.



Na de onthulling van het Koningslied voor Willem-Alexander kreeg het nummer, gecomponeerd door John Ewbank, op Twitter de nodige kritiek te verduren.



"Het Koningslied is bedoeld voor iedereen die het koningshuis een warm hart toedraagt," legt de zanger uit. "Wij, 45 artiesten en muzikanten, hebben samen met John Ewbank een positieve bijdrage willen leveren aan deze dag en naar mijn mening zijn we daar bijzonder goed in geslaagd."



Dus als je het Koningslied niet mooi vindt, dan draag je het Koningshuis geen warm hart toe?



Het bewijst maar weer eens dat Warco de woorden zelfreflectie en zelfkritiek niet op zichzelf toepast...Vooruit, hij heeft 'm verdiend:
Alle reacties Link kopieren
Ohohohoh, déze dan!quote:John Ewbank trekt zich van de kritiek op het Koningslied weinig aan: 'Ik was er al op voorbereid: een deel van de mensen vindt het oké, een ander deel denkt: gadverdamme. Ik vind het eigenlijk wel grappig', zegt de liedjesschrijver, 'Ik vind het niet hinderlijk. Met een vergrootglas zie je alle puistjes.'







Néé, John, we zien één grote puist waar met een vergrootglas nog niet het kleinste stukje huid zonder pus te zien is!




Alle reacties Link kopieren
Ik kwam dit oude artikeltje opeens weer tegen: http://www.nu.nl/muziek/3 ... haken-af-koningslied.html



Dat komt opeens in héél ander daglicht te staan nu we het eindresultaat kennen...
nog een koningslied
quote:Beeldig schreef op 19 april 2013 @ 17:48:

Ik kwam dit oude artikeltje opeens weer tegen: http://www.nu.nl/muziek/3 ... haken-af-koningslied.html



Dat komt opeens in héél ander daglicht te staan nu we het eindresultaat kennen...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een mooi lied
Alle reacties Link kopieren
Je mag geen diagnoses stellen op dit forum, maar ik zou er even mee naar de dokter.
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 19 april 2013 @ 18:53:

nog een koningsliedJa, deze vind ik grappig!
quote:flakes schreef op 19 april 2013 @ 18:56:

Ik vind het een mooi liedWat heb jij betaald gekregen van Ieuwbank?
Alle reacties Link kopieren
Matthijs is ook niet echt kritisch bij DWDD.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bankje schreef op 19 april 2013 @ 18:53:

nog een koningsliedDie vind ik leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 19 april 2013 @ 18:53:

nog een koningsliedGeweldig! Deze moet het worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven