Entertainment alle pijlers

Dexter

31-07-2009 10:57 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand wees mij er laatst op dat dit zo'n geweldige serie is maar op de zender 13th street zijn ze al bij seizoen 2 dacht ik.

Toch maar eens gaan downloaden dan =D
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Hier ook een fan! Vooral het eerste seizoen vond ik erg sterk. Ik loop gelijk met de Amerikanen.

Wisten jullie dat Dexter en zijn zus in het echt een stelletje zijn?
en up!

djiezz, gisteravond de laatste afleveringen van seizoen 4 gezien, echt heftig! Zijn jullie ook al zo ver? Ik begreep dat seizoen 5 pas in september in de VS wordt uitgezonden, boehoehoe dat duurt me veel te lang!
quote:tante Klaas schreef op 14 februari 2010 @ 19:04:

en up!

djiezz, gisteravond de laatste afleveringen van seizoen 4 gezien, echt heftig! Zijn jullie ook al zo ver? Ik begreep dat seizoen 5 pas in september in de VS wordt uitgezonden, boehoehoe dat duurt me veel te lang!Ik heb seizoen 4 paar weken geleden ook afgekeken. Zeker heftig! (Zal niks verklappen voor de rest). Seizoen 5 duurt inderdaad nog een tijdje HELAAS.
Jaaaa Dexter! Zit nu zelf bijna tegen seizoen 3 aan en ik vind het nog steeds zo spannend!

Ik kijk ook Lost, Fringe en Prison Break en o ja Flash Forward.
Pffff tot september wachten gewoon...damn, ik wil weten hoe t verder gaat! Is er eigenlijk ergens een spoilertopic voor degenen die ook al t/m seizoen 4 hebben gekeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven