Entertainment alle pijlers

Dexter

31-07-2009 10:57 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand wees mij er laatst op dat dit zo'n geweldige serie is maar op de zender 13th street zijn ze al bij seizoen 2 dacht ik.

Toch maar eens gaan downloaden dan =D
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Hah, Linda, daar hebben we toch google voor?

Maar ik vertel het wel even:

Dexter is iemand die bij de recherche werkt als ' bloedspat'- deskundige (je weet wel, die lui die aan de vorm en hoeveel bloed hele analyses over een moord hebben wat tot oplossingen kan leiden enzo). Hij is slim, charmant en erg goed in zijn werk.

Hiernaast heeft hij een verborgen, duistere kant: hij moordt namelijk zelf ook.

Meer verklap ik niet, want het kan al snel teveel zijn!
Wij zijn nu bezig met seizoen 7 van 24,dan het laatste sezoen van Heroes en dan is Dexter aan de beurt,hebben dat al een tijdje op de media centre staan.

Ben ook wel benieuwd,het is geloof ik best een goed bekeken serie.

Maar moet dus wel doorzetten na de eerste paar afleveringen als ik het hier zo lees.

Nou meld me over een aantal weken wel weer want wil er ook niet teveel van weten eigenlijk....
quote:Kym schreef op 31 juli 2009 @ 13:13:

[...]

Smaken verschillen.

Ik vind hem retegeil.

Vindt ik dus ook.

Gelukkig gaan ze dexter bij de vpro uitzenden (gelukkig geen reclame onderbrekingen).

En voor de liefhebbers:

anoniem_17357 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 18:44
Reden: Taalvouten
% gewijzigd
Rock and Roll, Sent Us Insane
Hier ook een enorme Dexter-fan. Seizoen 3 is er al bijna doorheen. Wij hebben ontdekt dat " nog even 1 aflevering kijken" zo goed als onmogelijk is, het worden er altijd minstens 3. Niet goed voor de nachtrust maar o wat spannend!!
Ik vind het echt een superserie! Ik ben ook een fan en zit nu in seizoen 2, maar hebben serie 3 ook al klaar liggen
Haha Kym, we hebbe echt dezelfde serie-voorkeuren. Ik heb in recordtijd alle seizoenen bekeken en was meteen hooked. Kan dan ook amper wachten tot het nieuwe seizoen.
Ik ben verliefd op die kunstenares b.t.w. :-).
Ik houd ook van series! Ik vond Dexter eigenlijk de beste serie van die series die ik op het moment dat ik hem keek, keek (parse dat maar 's), te weten Lost, Heroes, en Veronica Mars. De eerste twee begonnen toen een beetje minder te worden, vooral Heroes; Lost is weer wat bijgetrokken gelukkig . Vooral de muziek van Dexter is briljant, heb meteen de soundtrack gedownload- die kwam laatst terug bij het kijken van Temptation Island 9, het werd er meteen een stuk spannender van! Ik wacht met smart op een nieuw seizoen Dexter, en ondertussen keken we Fringe (ook leuk met de nodige suspension of disbelief) en kijken we nu Chuck en Krod Mandoon en The IT Crowd.

PS lag het aan mij of is die Lila ontzettend irritant? Of is ze precies goed en functioneel irritant?
Het maakt niet uit wat je over de werkelijkheid denkt, als je er maar mee om kunt gaan.
Lila is rete-irritant. Ik ken geen vrouw die haar niet kan uitstaan, dat wulpse gedrag, overdreven sexy kledij en haar aanhankelijke gedrag maken haar verre van populair. Maar lekker is ze wel, dus mag ze!
quote:matamata schreef op 31 juli 2009 @ 18:57:

Lila is rete-irritant. Ik ken geen vrouw die haar niet kan uitstaan, dat wulpse gedrag, overdreven sexy kledij en haar aanhankelijke gedrag maken haar verre van populair. Maar lekker is ze wel, dus mag ze!Je vergeet dat ze ook nog eens meer door haar neus lijkt te praten dan door haar mond...
Het maakt niet uit wat je over de werkelijkheid denkt, als je er maar mee om kunt gaan.
Ik heb net de eerste 3 afleveringen gekeken en ik ben al verslaafd.

Ik ga hier niet meelezen want er staan nu al een paar dingen die ik niet wilde weten ;)
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ik ben het helemaal met Debrah eens (of hoe je haar naam ook schrijft): Lila is echt eng!
Oh en Mata! Hoi! Leuk je te lezen!
Oh, wat leuk, een Dexter topic!

Wij zijn ook helemaal verslaafd. Na aflevering 1 nachtwerk geweest omdat we niet konden stoppen.

We zijn nu middenin seizoen 2. Helemaal geweldig. Lees hier dat diverse mensen seizoen 2 minder vonden, maar ik vind het helemaal geweldig. Zo spannend of hij nou wel of niet gepakt gaat worden. Zit echt te stuiteren op de bank van spanning.
quote:matamata schreef op 31 juli 2009 @ 18:57:

Lila is rete-irritant. Ik ken geen vrouw die haar niet kan uitstaan, dat wulpse gedrag, overdreven sexy kledij en haar aanhankelijke gedrag maken haar verre van populair. Maar lekker is ze wel, dus mag ze!Haar "pardon my tits" is hier in huis een klassieker geworden.
Wisten jullie dat Dexter en zijn zus Debra IRL met elkaar getrouwd zijn? Ze spelen broer en zus terwijl ze in het echie man en vrouw zijn. Makes your head spin huh
Hele vette serie ja

Seizoen 1 geweldig

Seizoen 2 minder, maar nog steeds heel vet

Seizoen 3 gemengde gevoelens

benieuwd naar seizoen 4
quote:vrolijk schreef op 02 augustus 2009 @ 00:00:

Wisten jullie dat Dexter en zijn zus Debra IRL met elkaar getrouwd zijn? Ze spelen broer en zus terwijl ze in het echie man en vrouw zijn. Makes your head spin huh

Jeumig!

Ik lees ook net dat Megamindy het met de pianist van de Notenclub doet. Ik blijf me vandaag verbazen.

Overigens, doet de Cheerleader het niet met Peter Petrelly? Moet jij toch weten, Vrolijk?
quote:vrolijk schreef op 02 augustus 2009 @ 00:00:

Dat méén je.

Mooi setje.

En ik vind Debra ook echt een hele leuke rol spelen trouwens.
Grappig, dat zij getrouwd zijn. En er is een seizoen 4. Geweldig!

AE, Peter en the cheerleader zijn inderdaad een setje. Wordt trouwens weer tijd voor de nieuwe serie Heroes, duurt alweer veel te lang....
Voor degene die ook geen genoeg kunnen krijgen van deze serie.

Kan ik de boeken van Jeffry Lindsay - De linkerhand van God (Darkley dreaming Dexter) aanraden.

De serie Dexter is gebasseerd op de boeken van deze schrijver.
Rock and Roll, Sent Us Insane
quote:absoluteEinstein schreef op 02 augustus 2009 @ 09:56:

[...]

Jeumig!

Ik lees ook net dat Megamindy het met de pianist van de Notenclub doet. Ik blijf me vandaag verbazen.

Overigens, doet de Cheerleader het niet met Peter Petrelly? Moet jij toch weten, Vrolijk?Ja, die deden het met elkaar. Zijn alweer uit elkaar..
quote:Tsveta schreef op 31 juli 2009 @ 11:33:

Ik vind het ook een geweldige serie. Heb alle drie seizoenen gezien. Seizoen 4 begint op 27 september in de US.me too, ook alle 3 de seizoenen gezien en wachtende op nummer 4. Echt superaanrader!
Whatever, I do what I want
quote:absoluteEinstein schreef op 01 augustus 2009 @ 08:29:

[...]

Haar "pardon my tits" is hier in huis een klassieker geworden.hahahahah, hier ook!
Whatever, I do what I want

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven