Dexter
vrijdag 31 juli 2009 om 11:00
donderdag 13 augustus 2009 om 22:04
maandag 17 augustus 2009 om 00:49
dinsdag 18 augustus 2009 om 21:07
Wij hebben net seizoen 2 afgekeken. Ben niet helemaal happy met het einde.
Zal het even in het wit zetten voor degenen die het niet willen weten:
Beetje vreemd afgeraffeld dat hij Lila vermoordde. Zomaar pats boem. Terwijl ze daar toch een leuke aflevering van hadden kunnen maken, toch? The hunt for Lila. Wat vonden jullie?
Het was voor de rest steengoed, trouwens!!
Ben benieuwd wat hij gaat doen in seizoen 3. Wordt nu gedownloaded!!
Zal het even in het wit zetten voor degenen die het niet willen weten:
Beetje vreemd afgeraffeld dat hij Lila vermoordde. Zomaar pats boem. Terwijl ze daar toch een leuke aflevering van hadden kunnen maken, toch? The hunt for Lila. Wat vonden jullie?
Het was voor de rest steengoed, trouwens!!
Ben benieuwd wat hij gaat doen in seizoen 3. Wordt nu gedownloaded!!
koreveen wijzigde dit bericht op 18-08-2009 21:08
Reden: voutje
Reden: voutje
% gewijzigd
woensdag 26 augustus 2009 om 10:19
Whahahahaaaa Dexter! Hier nog een mega fan. Ik heb vorig jaar binnen 1 week alle bestaande afleveringen gezien. Kon niet meer stoppen met kijken. Dat hier en daar de verhaallijn niet strookte is hun vergeven. Dexter is jummie, zeker als hij in zijn strakke shirtje met handschoentjes aan op pad gaat.
zaterdag 26 september 2009 om 15:43
quote:Wij hebben ontdekt dat " nog even 1 aflevering kijken" zo goed als onmogelijk is, het worden er altijd minstens 3. Niet goed voor de nachtrust maar o wat spannend!!
Heb er ook last van: wallen onder m'n ogen, slaapgebrek, maar inmiddels t/m seizoen 2 gezien.
quote:koreveen schreef op 18 augustus 2009 @ 21:07:
Wij hebben net seizoen 2 afgekeken. Ben niet helemaal happy met het einde.Prima einde juist! Alle lose ends mooi opgeruimd. Ik houd niet van series die 'n seizoen eindigen met 'n cliffhanger als het vervolg nog niet in huis is. Gelukkig heb ik seizoen 3 wel in huis, maar nu kon ik tenminste even pauze nemen tussen het kijken door.
Heb er ook last van: wallen onder m'n ogen, slaapgebrek, maar inmiddels t/m seizoen 2 gezien.
quote:koreveen schreef op 18 augustus 2009 @ 21:07:
Wij hebben net seizoen 2 afgekeken. Ben niet helemaal happy met het einde.Prima einde juist! Alle lose ends mooi opgeruimd. Ik houd niet van series die 'n seizoen eindigen met 'n cliffhanger als het vervolg nog niet in huis is. Gelukkig heb ik seizoen 3 wel in huis, maar nu kon ik tenminste even pauze nemen tussen het kijken door.