Entertainment alle pijlers

Dingen waar je nu pas achterkomt!

13-03-2024 15:29 136 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo forummers,

Zojuist weer een "aha....dat wist ik echt niet" momentje gehad.......RedBull komt uit Oostenrijk! (En niet uit Amerika zoals ik dacht)😚😚😚

En mensen die onder invloed zijn van bepaalde middelen kunnen gaan "kaakschaatsen"

Iemand anders nog een "nooit geweten momentje?"

groet,
Kippetje
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
26-04-2024 09:42
Mijn kinderen zijn begin 20 en keken vroeger graag naar Phineas and Ferb. Die titelsong kan ik nog steeds dromen.
Ik kom er dus net achter wie de zanger was...

https://www.facebook.com/share/v/hbP6bnGNJpvfXBip/
Niet :rofl:
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mugske schreef:
26-04-2024 14:12
Sinterklaasjournaal van afgelopen jaar gemist? (Intocht was in Gorinchem namelijk)
Ik was er daarvoor al achter idd.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha veel herkenning :rolling:
Long-covid ✔️
Horeca ✔️

Van Gorkum en Gorinchem was ik op de hoogte, maar ik heb dus pas een paar jaar geleden ontdekt dat Uitgeest en Oegstgeest twee verschillende plaatsen zijn :facepalm:
Dat was voor mij ‘net zoiets als Gorinchem/Gorkum’ :D

Ik heb het ook weleens met liedjes uit mijn jeugd die ik sindsdien niet meer gehoord heb… dat de songtekst heeeelll anders is dan in mijn hoofd haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was er onlangs achter gekomen dat het woord bar afkorting is van ‘beer and alcohol room’. Kort daarna kwam ik erachter dat dat maar een broodje aap verhaal is (valse etymologie).
kamillet wijzigde dit bericht op 27-04-2024 11:30
1.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Horeca, dat las ik hier vorig jaar of zo.

Heel veel grappen uit de film "Airplane". Ik heb hem wel 100x gezien maar ontdek nog steeds nieuwe grappen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren Quote
KamilleT schreef:
26-04-2024 21:20
Ik was er onlangs achter gekomen dat het woord bar afkorting is van ‘beer and alcohol’. Kort daarna kwam ik erachter dat dat maar een broodje aap verhaal is (valse etymologie).
Huh? Al zou het waar zijn, dan klopt die hele afkorting toch niet? Dat zou dan BAA zijn lijkt me.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren Quote
Ugli schreef:
19-03-2024 17:53
Nee het is wel "mares". Heel toevallig trof ik vlak nadat ik dit las een instructeur die gewoon "Mars!" riep. Toen heb ik het er even over gehad en hij zei dat ze inderdaad vaak "maarrrres" zeggen omdat het minder abrupt is. Het komt van de cavalerie.
Klopt, wij hadden vroeger een nogal traditionele paardenman op leeftijd als instructeur (handje geven bij aankomst op de manege, en ook als je weer wegging!) en hij zei altijd ‘we gaan voorwaarts in draf, MÁRS!’
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, dat lied van phineas and pherb door die zanger. Dat wist ik ook niet! Straks even de kinderen vertellen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ugli schreef:
13-03-2024 17:06
De supermarkt Spar komt niet van een boom maar is een afkorting: Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig. Ontstaan in het vroegere Zegwaard wat nu Zoetermeer is.
Dat eerste wist ik (zo leuk om in het buitenland Sparretjes of zelfs Desparretjes te zien) maar dat tweede wist ik dus niet tot nu! Dank!

O en deze schiet me nu net te binnen. Ik heb altijd gedacht dat Rock Werchter een Duits festival was! Klinkt er iets Duitser dan dat? Ik ben er vorig jaar om uitgelachen door mensen die wél festivalganger zijn.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er net achter gekomen op dit forum dat een muskusrat geen rat is. Het ziet er trouwens uit als een grote marmot of bever.
Alle reacties Link kopieren Quote
juliet64 schreef:
26-04-2024 23:21
Huh? Al zou het waar zijn, dan klopt die hele afkorting toch niet? Dat zou dan BAA zijn lijkt me.
Room, moest er nog bij, voor de r. Ik heb het aangepast.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven