Entertainment alle pijlers

Dit is mijn lijf

26-10-2011 21:30 792 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk ook de Nederlandse versie.

Wie is zo gek om op tv te gaan
Frankly my dear, I don"t give a damn
Omdat ik denk dat ik het zelf nog kan oplossen, dus dat wil ik eerst zelf proberen.

En ik kom gewoon heel vaak bij de HA vandaan met het gevoel dat er niks aan te doen is en dat ik er maar mee moet leren leven. Dat vind ik altijd heel vervelend, heb het gevoel dat ik dan zeur. Terwijl ik wel steeds terug gekomen ben in het verleden. Eigenlijk durf ik niet zo goed meer. Maar nu hoor ik dus dat er wel meer aan te doen is. Dat brengt me wat in de war.

Maar ik beloof plechtig: ik kijk het nog een week aan. Als het dan niet verbeterd is ga ik. Echt echt echt!
Als het zo is Tinkel dan ga je over een week echt een afspraak maken!
quote:Maar ik beloof plechtig: ik kijk het nog een week aan. Als het dan niet verbeterd is ga ik. Echt echt echt!Volgende week kom je hier op controle hoor!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja klopt, maar dat doe ik ook echt. Geen l*lsmoes.

Maar nu het programma.

Ze zitten te poetsen met die borstels, maar die borstels houden vanzelf op na 2,5 minuut.
poef
quote:Tickel schreef op 06 juni 2012 @ 21:57:

[...]

Volgende week kom je hier op controle hoor!
Ik heb nog steeds een normale tandenborstel ipv een elektrische. Is dat raar?
quote:steph schreef op 06 juni 2012 @ 21:58:

Ik heb nog steeds een normale tandenborstel ipv een elektrische. Is dat raar?Nee hoor, maar je tanden voelen veel schoner met een elektrische. Wij hebben sinds een half jaar een elektrische en we poetsen nu veel beter. Volgende week naar de tandarts, dus we zullen het horen.
quote:hellonijntje schreef op 06 juni 2012 @ 21:57:

ik kijk ook mee.

ik heb nu ook tabletten van de HA voor mijn schimmelnagel en zwemmersexceem. Ik heb ze nu een week, nog geen bijwerkingen (ook niet afvallen)

Ik heb 10 jaar lang elk middeltje uitgeprobeerd, pedicure enz. het zijn bij mij maar 2 nagels en niet zo heel erg erg maar ik was het zo spuugzat.

Ik ben voor de eerste keer naar de pedicure gegaan (na alle middeltjes die er te koop zijn gehad te hebben) en zij zei dat ik naar de HA moest gaan. Dus geen middeltjes van haar gekregen en dat vond ik goed.

Welk middel heb jij van de HA?
dat zijn toch gewoon pleisters die je ook bij de drogist kunt kopen?
quote:hellonijntje schreef op 06 juni 2012 @ 22:01:

dat zijn toch gewoon pleisters die je ook bij de drogist kunt kopen?Die anti-pijnpleisters?
@Hellonijntje, welke tabletten heb jij gekregen?
poef
quote:Tickel schreef op 06 juni 2012 @ 22:01:

[...]

Die anti-pijnpleisters?Ja, warmte pleisters van hansaplast
Ik vind het wel vreemd dat ze nu nooit meer terug hoeft te gaan voor die knie. Ik kan me niet voorstellen dat 1 keer zo'n pleister voor altijd helpt tegen zenuwpijn. Is het erg dat ik denk dat het toch echt ook een beetje tussen de oren zat?
Over de pil gesproken.......ik ben van ellende weer aan de nuvaring begonnen.
quote:hellonijntje schreef op 06 juni 2012 @ 22:03:

[...]

Ja, warmte pleisters van hansaplastIk dacht dat er juist een bepaalde stof op zat, vandaar dat de verpleging het niet op haar handen mocht krijgen.
quote:hellonijntje schreef op 06 juni 2012 @ 22:02:

ik heb Terbinafina Mylan 250 mg , 3 maanden lang 1 pil per dag en als het nodig is na 3 maanden nog eenkuur.

Over 2 weken moet ik bloed prikken omdat het je lever kan aantasten ( in een heel enkel geval ).

Nu na een week zie ik nog geen verschil

Je kunt pas na een maand echt iets zien zei mijn pedicure.

Klinkt wel eng kan de lever aantasten maar dat maak ik tzt wel bespreekbaar met mijn nieuwe HA.
Jemig die hangende oogleden. Dat zit in mijn familie pfffff. Moet er nog even niet aan denken.
quote:Tickel schreef op 06 juni 2012 @ 22:05:

[...]

Ik dacht dat er juist een bepaalde stof op zat, vandaar dat de verpleging het niet op haar handen mocht krijgen.ja pepers, maar dat hebben die van hansaplast ook, die gebruik ik vaak voor mijn rug.
pof
quote:steph schreef op 06 juni 2012 @ 22:07:

Jemig die hangende oogleden. Dat zit in mijn familie pfffff. Moet er nog even niet aan denken.Bij mij ook. Je ziet mijn oogleden ook niet. Maar ik heb nu wel even genoeg van de aandoeningen die ze hier allemaal hebben, haha!
Eng.
Ik zag laatst een foto van die Conny van Breukhoven, of heet ze nu anders van achteren? Ennieweej, die kop is echt puur plastic. Die lippen enorm groot, die ogen hebben een onnatuurlijke stand, echt heel lelijk.
van de site van Mediq:

Hansaplast, warmtepleister met cayennepeper voor langdurige intensieve verzorging van vermoeide, gevoelige en stijve spieren.

De warmtepleister met cayennepeper stimuleert de doorbloeding, wat zorgt voor een warm gevoelen verzachting van de pijn. De pleister werkt 24 uur en heeft een goede kleefkracht. Verder is de pleister schoon, gemakkelijk in gebruik en beweegt mee met het lichaam. De pleister is geschikt voor de rug, nek, schouder en de onderrug.

Te gebruiken voor:

•stijve spieren

•overbelaste spieren

•pijnlijke schouders

•stijve nek

•stijve, vermoeide rug

Gebruiksadvies:

Breng de pleister aan op het betreffende lichaamsdeel en druk de randen van de pleister goed aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven